De Commune
zaterdag 10 augustus 2013 om 19:36
Hier ook niet... mijn moeder en ik zijn alleen thuis en we zouden gaan fietsen vandaag...gaan lunchen... en vanavond naar de bioscoop.
...maar in werkelijkheid zitten we al de hele middag Candy Crush Saga te spelen en hebben we een patatje gehaald. En skippen we de film ook maar. GAAAAP. Lang leve de lummeldag.
...maar in werkelijkheid zitten we al de hele middag Candy Crush Saga te spelen en hebben we een patatje gehaald. En skippen we de film ook maar. GAAAAP. Lang leve de lummeldag.
Let love rule!
zaterdag 10 augustus 2013 om 19:52
Ruilen?
Ik wilde het hele weekend uitrusten maar ik heb inmiddels opgeruimd, gestofzuigd, 3 wassen gedraaid, boodschappen gedaan, tuin geveegd en muffins en brownies gebakken...
(die ik overigens niet wegkrijg, ik word deze week overal misselijk van behalve van kaaskoekjes, wat voor wazig virus is dat?!)
Ik wilde het hele weekend uitrusten maar ik heb inmiddels opgeruimd, gestofzuigd, 3 wassen gedraaid, boodschappen gedaan, tuin geveegd en muffins en brownies gebakken...
(die ik overigens niet wegkrijg, ik word deze week overal misselijk van behalve van kaaskoekjes, wat voor wazig virus is dat?!)
zaterdag 10 augustus 2013 om 21:20
Oh ik was/ben zo verliefd dat ik Duitse liefdesliedjes op repeat heb staan. Zo ver heen was/ben ik al....
Weil du erinnerst,
Weil du vergisst,
Weil du verzeihen kannst
Und bist, wie du bist
Weil du vermisst
Und weil du fehlst
Weil du zuhörst und erzählst
Weil dein Herz laut schlägt
Und die Welt sich immer weiter dreht
Weil du fällst und immer wieder aufstehst
Merkst du, dass es dich gibt
Weil du liebst,
Weil du lebst
Weil du gibst, und vergibst
Weil du liebst,
Weil du lebst
Weil du glühst und vergehst
Wirst du geliebt,
Lass es passieren
Lass die Liebe regieren
Weil du erinnerst,
Weil du vergisst,
Weil du verzeihen kannst
Und bist, wie du bist
Weil du vermisst
Und weil du fehlst
Weil du zuhörst und erzählst
Weil dein Herz laut schlägt
Und die Welt sich immer weiter dreht
Weil du fällst und immer wieder aufstehst
Merkst du, dass es dich gibt
Weil du liebst,
Weil du lebst
Weil du gibst, und vergibst
Weil du liebst,
Weil du lebst
Weil du glühst und vergehst
Wirst du geliebt,
Lass es passieren
Lass die Liebe regieren
Let love rule!
zaterdag 10 augustus 2013 om 21:31
zaterdag 10 augustus 2013 om 23:00
quote:oddjobx schreef op 10 augustus 2013 @ 21:26:
Er zit wel echt liefde in je. En wat ben je daarin mooi.
Lijkt me fantastisch, en heél leuk, je liefde te hebben.
*maarre dadelijk krijg ik een zwak voor je. ga ook maar op een kussen slaan, en hardlopen, en zo*
Nee, ik ga de cavia verwennen...This sounds SO wrong in SO many ways
Maar cavias zijn wel leuk
Er zit wel echt liefde in je. En wat ben je daarin mooi.
Lijkt me fantastisch, en heél leuk, je liefde te hebben.
*maarre dadelijk krijg ik een zwak voor je. ga ook maar op een kussen slaan, en hardlopen, en zo*
Nee, ik ga de cavia verwennen...This sounds SO wrong in SO many ways
Maar cavias zijn wel leuk
Let love rule!
maandag 12 augustus 2013 om 01:04
MUGGEN hoerend irritante TYFUSBEESTEN
2,5 uur geleden gaan slapen... he le maal lek geprikt door die fuckers. 5 bulten op mijn linkerschouder echt van die grote plakkaten meteen. Ben een week geleden lekgestoken op mijn voeten en dacht vandaag zo van 'Ha...eindelijk... jeukvrij' en ja hoor die smeerlappen ruiken het schijnbaar....
En nu zit ik beneden aan een zak chips en ik kan dus ECHT niet meer slapen...
2,5 uur geleden gaan slapen... he le maal lek geprikt door die fuckers. 5 bulten op mijn linkerschouder echt van die grote plakkaten meteen. Ben een week geleden lekgestoken op mijn voeten en dacht vandaag zo van 'Ha...eindelijk... jeukvrij' en ja hoor die smeerlappen ruiken het schijnbaar....
En nu zit ik beneden aan een zak chips en ik kan dus ECHT niet meer slapen...
Let love rule!
maandag 12 augustus 2013 om 10:31
Ik kom even biechten, dat ik ondanks mijn hele goede voornemen om niet te gaan drinken, toch gezopen heb afgelopen vrijdag.
Kom maar, brandt me maar af.
Ik kon/wilde er toch niet avanf blijven. Zucht.
Zaterdag en zondag keurig gedragen, dat dan weer wel.
Kom maar, brandt me maar af.
Ik kon/wilde er toch niet avanf blijven. Zucht.
Zaterdag en zondag keurig gedragen, dat dan weer wel.
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!