De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
Ooh, dat heb ik ook hoor! Nu bezig met kamer opruimen. Bedenk me constant.. Had ik eerder moeten doen.. Helaas helaas, ik leer niks .
*sigh* er komt niks uit handen .
Alle reacties Link kopieren
Hier ook niet... mijn moeder en ik zijn alleen thuis en we zouden gaan fietsen vandaag...gaan lunchen... en vanavond naar de bioscoop.

...maar in werkelijkheid zitten we al de hele middag Candy Crush Saga te spelen en hebben we een patatje gehaald. En skippen we de film ook maar. GAAAAP. Lang leve de lummeldag.
Let love rule!
Ruilen?

Ik wilde het hele weekend uitrusten maar ik heb inmiddels opgeruimd, gestofzuigd, 3 wassen gedraaid, boodschappen gedaan, tuin geveegd en muffins en brownies gebakken...

(die ik overigens niet wegkrijg, ik word deze week overal misselijk van behalve van kaaskoekjes, wat voor wazig virus is dat?!)
We hebben ijs in de vriezer maar de vriezer staat boven. Ja je raadt het nooooit

We zijn te lui om het te gaan pakken
Let love rule!
muffins! Brownies! nom nom nom!
Let love rule!
Je mag ze zo komen halen

Maar dat is verder dan ijs pakken natuurlijk.....
Hahahaha! Ik ruil wel hoor! Dan komen mn kluskes af!
Hoiii

Ik heb even een paar off days (niks aan de hand hoor, it's just me). Kom echt snel weer bijkletsen !
Hugs Yellow

Heb ook niet echt mijn dag... Duitsermisseritus en zit uit ellende maar in Secondlife beetje mijn avatar te tweaken (hoe geeky)
Let love rule!
Ik heb ook mn dag niet. Maar goed. Komt goed
.
Oh ik was/ben zo verliefd dat ik Duitse liefdesliedjes op repeat heb staan. Zo ver heen was/ben ik al....

Weil du erinnerst,

Weil du vergisst,

Weil du verzeihen kannst

Und bist, wie du bist

Weil du vermisst

Und weil du fehlst

Weil du zuhörst und erzählst

Weil dein Herz laut schlägt

Und die Welt sich immer weiter dreht

Weil du fällst und immer wieder aufstehst

Merkst du, dass es dich gibt

Weil du liebst,

Weil du lebst

Weil du gibst, und vergibst

Weil du liebst,

Weil du lebst

Weil du glühst und vergehst

Wirst du geliebt,

Lass es passieren

Lass die Liebe regieren
Let love rule!
.
Tash, ik zoek wel ff een goed lied voor je, wacht ff. Funny van Dannen heeft een hele goede!

Ik heb best veel gedaan vandaag: boodschappen, genaaid, schoongemaakt, gekookt, opgeruimd en patronen getekend.

Morgen komen 2 vriendinnen om een jurk te naaien onder mijn begeleiding.
.
falscher mannweinende piratenbraut, trink noch einen Gin
quote:oddjobx schreef op 10 augustus 2013 @ 21:26:

Er zit wel echt liefde in je. En wat ben je daarin mooi.

Lijkt me fantastisch, en heél leuk, je liefde te hebben.

*maarre dadelijk krijg ik een zwak voor je. ga ook maar op een kussen slaan, en hardlopen, en zo*

Nee, ik ga de cavia verwennen...This sounds SO wrong in SO many ways

Maar cavias zijn wel leuk
Let love rule!
Iedereen een zondag aan het houden?
Ik denk dat mijn satan cavia ze heeft weggejaagd :-D Ik lig lekker uitgeteld op de bank na middagje fietsen. Moet mijn best doen om de oogjes open te houden zzzzz after dinner dip
Let love rule!
MUGGEN hoerend irritante TYFUSBEESTEN

2,5 uur geleden gaan slapen... he le maal lek geprikt door die fuckers. 5 bulten op mijn linkerschouder echt van die grote plakkaten meteen. Ben een week geleden lekgestoken op mijn voeten en dacht vandaag zo van 'Ha...eindelijk... jeukvrij' en ja hoor die smeerlappen ruiken het schijnbaar....

En nu zit ik beneden aan een zak chips en ik kan dus ECHT niet meer slapen...
Let love rule!
Dat is duidelijk Tashy! Heb er geen last meer van (gelukkig!¤
Ik kom even biechten, dat ik ondanks mijn hele goede voornemen om niet te gaan drinken, toch gezopen heb afgelopen vrijdag.

Kom maar, brandt me maar af.

Ik kon/wilde er toch niet avanf blijven. Zucht.

Zaterdag en zondag keurig gedragen, dat dan weer wel.
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
2 van de 3 is toch hartstikke goed! kop op, je kan misschien neit in eens stoppen, maar je hebt wel flink geminderd! Volgend weekend weer proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven