Grrr printer deel 2....

11-08-2013 16:57 11 berichten
Jippiedepippie, dankzij jullie adviezen een printer aangechaft. Een HP, voor niet teveel. Installeren ging idd probleemloos...maar...

Hij pakt deze wifi verbinding niet. Gaat zelf op een andere verbinding en dus kan je nog niet draadloos printen.

Printer teruggebracht, zeggen ze dat de router 5 ghz is van mij.

Die printer kon alleen op 2,4?? Ik word er mesjogge van. De winkel in, nee madameke dat soort printers hebben we niet. Ok mega grote winkel. Hoe kom ik aan de juiste printer of kan ik de router zonder problemen afstellen?
Wat is er mis met een draadje?
Alle reacties Link kopieren
Waarom een nieuw topic?
Cateautje, omdat ik de printer oa nodig heb voor mn ipad.

Capricorn, omdat het een andere vraag is?
Ik heb met mijn macbook (met mountain lion erop) ook problemen om mijn printer wireless te krijgen. Ik print dus nog steeds met draadje. Ligt aan mijn router overigens, niet aan mijn technische kunsten...
@Pierot: het gaat toch nog steeds over het aansluiten van een printer op je iPhone/iPad? Lijkt me wel zo handig om in hetzelfde topic te vragen hoe je hem dan aansluit, omdat daar dan ook de rest van je vragen instaan.

Maar ja... dat ben ik.
Ik heb overigens met mijn Canon Pixma en Mac (Mountain Lion), iPad en iPhone geen probleem om wireless te printen en/of scannen. Was gewoon een kwestie van instellen op de printer en dan selecteren op de diverse apparaten.
Misschien heb ik het slecht verwoord, maar het probleem zit m schijnbaar in de router. Printersoort/aansluiten/prijs ed opgelost. Maar kan je je router anders instellen? Anders betekent dat, dat er geen printers draadloos aangesloten kunnen worden.
Mocht je een linksys router hebben en Mountain Lion, dat lukt niet, besturingsprogramma van Linksys is hopeloos verouderd.
Dit probleem had ik ook met een HP, nu heb ik een Epson, die heeft dit probleem niet.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Ok, Prima zal dat eens navragen! Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven