Viva-bash
maandag 12 augustus 2013 om 20:17
Helaas is het weer zover dat mijn Viva vriendinnen (Jibba waar ben je toch?! ) in een kwaad daglicht gesteld worden op het FOK!forum.
Er wordt daar gesteld dat Viva de vrouwen kapot maakt, omdat Viva het alleenrecht claimt op de vrouwelijke opinie.
Uiteraard volledig onterecht en dus leek het me niet meer dan toepasselijk om jullie op de hoogte te stellen van deze schandelijk Viva-bash.
Viva-vrouwen verenigt U tegen zoveel onrecht en laat massaal uw stem horen!
Er wordt daar gesteld dat Viva de vrouwen kapot maakt, omdat Viva het alleenrecht claimt op de vrouwelijke opinie.
Uiteraard volledig onterecht en dus leek het me niet meer dan toepasselijk om jullie op de hoogte te stellen van deze schandelijk Viva-bash.
Viva-vrouwen verenigt U tegen zoveel onrecht en laat massaal uw stem horen!
Was interessiert mich mein Geschwätz von gestern
maandag 12 augustus 2013 om 20:23
quote:Nouschi schreef op 12 augustus 2013 @ 20:21:
Dat is de papieren Viva hebben wij toch niks mee te maken.
Idd..
Sjee Kingstown je snapt er nog maar weinig van.
Dat is de papieren Viva hebben wij toch niks mee te maken.
Idd..
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 12 augustus 2013 om 20:24
maandag 12 augustus 2013 om 20:25
maandag 12 augustus 2013 om 20:28
maandag 12 augustus 2013 om 20:33
quote:Enn schreef op 12 augustus 2013 @ 20:23:
Dat is zeggen dat de Paus katholiek is.
De Viva vrouw wordt zwaar onterecht in een hoek gedrukt waar ze niet thuishoort en dat soort schandalige stereotypering is iets wat uiteraard rechtgezet behoort te worden.
Dat schommelstoel-activisme wat ik hier bespeur is niet hetgene wat Viva groot heeft gemaakt, dus klim in de pen, zet de stencilmachine aan en doe iets ipv dit gezapig over jullie heen te laten komen!
De Viva vrouw wordt zwaar onterecht in een hoek gedrukt waar ze niet thuishoort en dat soort schandalige stereotypering is iets wat uiteraard rechtgezet behoort te worden.
Dat schommelstoel-activisme wat ik hier bespeur is niet hetgene wat Viva groot heeft gemaakt, dus klim in de pen, zet de stencilmachine aan en doe iets ipv dit gezapig over jullie heen te laten komen!
Was interessiert mich mein Geschwätz von gestern
maandag 12 augustus 2013 om 20:42
quote:kingstown schreef op 12 augustus 2013 @ 20:33:
[...]
De Viva vrouw wordt zwaar onterecht in een hoek gedrukt waar ze niet thuishoort
Nou en. Als de Viva-vrouwen daar last van hebben moeten ze zelf gaan demonstreren.
Ik voel me niet aangesproken. Ik ben geen Viva-vrouw, ik ben een verkreukeld veenlijk zonder leven die hier geregeld wat in het rond komt raaskallen zonder zich daarbij bezig te houden met de vraag of men daar wel op zit te wachten. Dus.
[...]
De Viva vrouw wordt zwaar onterecht in een hoek gedrukt waar ze niet thuishoort
Nou en. Als de Viva-vrouwen daar last van hebben moeten ze zelf gaan demonstreren.
Ik voel me niet aangesproken. Ik ben geen Viva-vrouw, ik ben een verkreukeld veenlijk zonder leven die hier geregeld wat in het rond komt raaskallen zonder zich daarbij bezig te houden met de vraag of men daar wel op zit te wachten. Dus.
maandag 12 augustus 2013 om 20:46
quote:kingstown schreef op 12 augustus 2013 @ 20:33:
[...]
Rustig aan. Snoepje erbij?
[...]
Rustig aan. Snoepje erbij?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven