Viva-bash

12-08-2013 20:17 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas is het weer zover dat mijn Viva vriendinnen (Jibba waar ben je toch?! ) in een kwaad daglicht gesteld worden op het FOK!forum.

Er wordt daar gesteld dat Viva de vrouwen kapot maakt, omdat Viva het alleenrecht claimt op de vrouwelijke opinie.

Uiteraard volledig onterecht en dus leek het me niet meer dan toepasselijk om jullie op de hoogte te stellen van deze schandelijk Viva-bash.

Viva-vrouwen verenigt U tegen zoveel onrecht en laat massaal uw stem horen!
Was interessiert mich mein Geschwätz von gestern
Ik moet zeggen dat ik al verschillende TO's uit de jaren negentig heb gezien. Dus wie weet, lezen zij het blad wel.

En daarbij, ik voel een enorme PMS aanval opkomen, dus alle rel is welkom hoor.
quote:Lady-Voldemort, 30 seconden geleden

Ik lees de Story altijd bij de kapper.Ik kom eigenlijk nooit bij de kapper, Yasmijn las voor ons eerst de bladen op woensdag, maar de laatste tijd ook niet meer. Vannacht had ik trouwens een nachtmerrie over de kapper, ik kreeg een Sinead O'Conner-kapsel aangemeten. Halverwege ging ook nog de tondeuze kapot, John Beerens over de zeik op dat grietje dat bezig was met mijn kapsel. Regelrechte nachtmerrie, voorlopig blijf ik uit de buurt van kapsalons.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 augustus 2013 @ 20:46:

[...]

Rustig aan. Snoepje erbij?

[img]http://www.demorgen.be/static/FOTO/pe/1 ... 749147.jpg[/img]

Hé, een bekende naam!

Doe maar wat smarties, want als het om dit soort schandalig onrecht gaat, dan wil ik vooral niet rustig worden.
Was interessiert mich mein Geschwätz von gestern
quote:DollyParton schreef op 12 augustus 2013 @ 20:48:

Ik moet zeggen dat ik al verschillende TO's uit de jaren negentig heb gezien. Dus wie weet, lezen zij het blad wel.

En daarbij, ik voel een enorme PMS aanval opkomen, dus alle rel is welkom hoor.Daar heb ik geen PMS voor nodig hoor.
Dubbel.
quote:DollyParton, 10 seconden geleden

En daarbij, ik voel een enorme PMS aanval opkomen, dus alle rel is welkom hoor.Oh, vandaar.
Geen tijd. CSI is op tv.

Veel belangrijker dan opruiende hysterica van een puberforum.
Mijn kapper heeft geeneens een story
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 augustus 2013 @ 20:48:

[...]

Ik kom eigenlijk nooit bij de kapper, Yasmijn las voor ons eerst de bladen op woensdag, maar de laatste tijd ook niet meer. Vannacht had ik trouwens een nachtmerrie over de kapper, ik kreeg een Sinead O'Conner-kapsel aangemeten. Halverwege ging ook nog de tondeuze kapot, John Beerens over de zeik op dat grietje dat bezig was met mijn kapsel. Regelrechte nachtmerrie, voorlopig blijf ik uit de buurt van kapsalons.Dat is nog niks. Ik droomde vannacht dat Cateautje en BGB bij me op visite kwamen. Badend in het zweet wakker geworden.
Lieve schat, we zijn het helemaal eensch, Viva is ook een cleaute blad
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2013 @ 20:51:

[...]

Dat is nog niks. Ik droomde vannacht dat Cateautje en BGB bij me op visite kwamen. Badend in het zweet wakker geworden.Dit, maar dan een vrouwelijke versie: http://www.youtube.com/watch?v=_XbjaFnfqcM
quote:Lady-Voldemort, 13 seconden geleden

Dat is nog niks. Ik droomde vannacht dat Cateautje en BGB bij me op visite kwamen. Badend in het zweet wakker geworden.Ik check de hele dag of mijn knot er nog is. Durf echt niet te gaan slapen straks. Maar wakker blijven is ook zoiets, moet er wel ergens een relletje zijn. Waar zijn die dagenlange rellen toch gebleven...
Dat gegoogle vond ik nog niet zo erg. Maar dat dreigende gezwaai met dat zwaard de hele tijd, brrr.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 augustus 2013 @ 20:55:

[...]

Ik check de hele dag of mijn knot er nog is. Durf echt niet te gaan slapen straks. Maar wakker blijven is ook zoiets, moet er wel ergens een relletje zijn. Waar zijn die dagenlange rellen toch gebleven...Jij weet precies wat ik nodig heb!
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2013 @ 20:55:

Dat gegoogle vond ik nog niet zo erg. Maar dat dreigende gezwaai met dat zwaard de hele tijd, brrr.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
DP, ik hou niet van Belgenmoppen.
Dat je je wekker op vier uur 's morgens zette om nog een staartje mee te kunnen pikken van de nachtploeg en dat je je dan ziek meldde van je werk om de hele dag te kunnen rellen, terwijl je kinderen zich van ellende zelf maar hielpen met cola en chips. Van die dingen dus.
quote:Eleonora schreef op 12 augustus 2013 @ 20:40:

[...]

Ik las '...van een huisgenoot' en ik was alweer klaar.Och hemel ja "Ik pikte hem zojuist van mijn huisgenoot haar kamer."
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hahaha tsss dat is nou juist wat ik zo leuk vind aan de Viva! Dat ze niet mee gaan in de eeuwige dieet wereld waarin ieder super mega slank moet zijn! En waar je alleen mee telt onder maatje 36.. Nee gewoon normaal zijn, gelukkig zijn, lekker in het leven en genieten ondanks je omvang!
quote:Lady-Voldemort, 24 seconden geleden

Dat je je wekker op vier uur 's morgens zette om nog een staartje mee te kunnen pikken van de nachtploeg en dat je je dan ziek meldde van je werk om de hele dag te kunnen rellen, terwijl je kinderen zich van ellende zelf maar hielpen met cola en chips. Van die dingen dus.Eigenlijk is het gewoon jammer dat ik een goede psychiater heb.
quote:graantje23 schreef op 12 augustus 2013 @ 21:00:

Hahaha tsss dat is nou juist wat ik zo leuk vind aan de Viva! Dat ze niet mee gaan in de eeuwige dieet wereld waarin ieder super mega slank moet zijn! En waar je alleen mee telt onder maatje 36.. Nee gewoon normaal zijn, gelukkig zijn, lekker in het leven en genieten ondanks je omvang!Jij gebruikt ook Dove zeker?
quote:graantje23, 29 seconden geleden

Hahaha tsss dat is nou juist wat ik zo leuk vind aan de Viva! Dat ze niet mee gaan in de eeuwige dieet wereld waarin ieder super mega slank moet zijn! En waar je alleen mee telt onder maatje 36.. Nee gewoon normaal zijn, gelukkig zijn, lekker in het leven en genieten ondanks je omvang!Jij bent af.
quote:graantje23 schreef op 12 augustus 2013 @ 21:00:

Hahaha tsss dat is nou juist wat ik zo leuk vind aan de Viva! Dat ze niet mee gaan in de eeuwige dieet wereld waarin ieder super mega slank moet zijn! En waar je alleen mee telt onder maatje 36.. Nee gewoon normaal zijn, gelukkig zijn, lekker in het leven en genieten ondanks je omvang!Ik heb je gestaft
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2013 @ 20:55:

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:DollyParton schreef op 12 augustus 2013 @ 21:01:

[...]

Ik heb je gestaft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven