Viva-bash

12-08-2013 20:17 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas is het weer zover dat mijn Viva vriendinnen (Jibba waar ben je toch?! ) in een kwaad daglicht gesteld worden op het FOK!forum.

Er wordt daar gesteld dat Viva de vrouwen kapot maakt, omdat Viva het alleenrecht claimt op de vrouwelijke opinie.

Uiteraard volledig onterecht en dus leek het me niet meer dan toepasselijk om jullie op de hoogte te stellen van deze schandelijk Viva-bash.

Viva-vrouwen verenigt U tegen zoveel onrecht en laat massaal uw stem horen!
Was interessiert mich mein Geschwätz von gestern
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 augustus 2013 @ 21:00:

[...]

Eigenlijk is het gewoon jammer dat ik een goede psychiater heb.Is dat het probleem? We kunnen ook gewoon een keer van cocktail wisselen, dat heeft vast ook effect.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 augustus 2013 @ 21:00:

[...]

Eigenlijk is het gewoon jammer dat ik een goede psychiater heb.Mijn shrink relde vrolijk mee. Handenvol gemeenschapsgeld heeft dat gekost.
Wat zeggeuhhhhh ze dan?
quote:Galadriel schreef op 12 augustus 2013 @ 21:03:

Wat zeggeuhhhhh ze dan?Moet je even op de link klikken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:DollyParton schreef op 12 augustus 2013 @ 21:01:

[...]

Ik heb je gestaft
quote:MrsStanleyWalker schreef op maandag 12 augustus 2013 21:01 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div">graantje23, 29 seconden geleden

Hahaha tsss dat is nou juist wat ik zo leuk vind aan de Viva! Dat ze niet mee gaan in de eeuwige dieet wereld waarin ieder super mega slank moet zijn! En waar je alleen mee telt onder maatje 36.. Nee gewoon normaal zijn, gelukkig zijn, lekker in het leven en genieten ondanks je omvang!</div></blockquote>Jij bent af. Haha want?
quote:Galadriel schreef op 12 augustus 2013 @ 21:03:

Wat zeggeuhhhhh ze dan?Iets over mannen die geen sixpack mogen. Ik ben alleen tegen de sixpack van Meds omdat mijn hak is gebroken de laatste keer dat ik in haar buik trapte.
Lijkt me duidelijk. Je leest de Viva, kind.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:graantje23 schreef op 12 augustus 2013 @ 21:05:

[...]

Haha want?

zie je, jaren '90

misschien moeten ze het eens veranderen in ouwe wijven met bemoeizucht ipv vrouwen met een mening.
quote:graantje23 schreef op 12 augustus 2013 @ 21:00:

Nee gewoon normaal zijn, gelukkig zijn, lekker in het leven en genieten ondanks je omvang!

Ja.

O maar het is veranderd, is een topic over dat je tegenwoordig voor je dagelijkse dosis Viva naar Viva kan gaan. Ze hebben het vrouwen met een eigen mening helemaal weggehaald.

En door de veranderingen van viva kan ik niet meer op linkjes drukken.

En ik wil zwart op wit hebben dat ik dol ben op wasbordjes.
quote:DollyParton, 2 minuten geleden

zie je, jaren '90

misschien moeten ze het eens veranderen in ouwe wijven met bemoeizucht ipv vrouwen met een mening.

Eens

En wat is het toch met dat haha en hihi? Zijn zeker van de Penny overgestapt naar de Viva.
Lekker vrouwvriendelijk die wasbordjes.

quote:Galadriel, 89 seconden geleden

O maar het is veranderd, is een topic over dat je tegenwoordig voor je dagelijkse dosis Viva naar Viva kan gaan. Ze hebben het vrouwen met een eigen mening helemaal weggehaald.

En ik wil zwart op wit hebben dat ik dol ben op wasbordjes.Ik las ook zoiets over een dagelijke dosis Viva. Daar past die foto van het genieten van een kilostuk kaas ook prima bij. Nog een petfles Coca Cola Light erbij.... Et voilà, de jonge vrouw van tegenwoordig.
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2013 @ 21:14:

Lekker vrouwvriendelijk die wasbordjes.

[afbeelding]

[afbeelding]Als je ons ook al op visite krijg midden in de nacht, dan moet je toch de Libelle maar eens gaan doen hoor.
Mijn man heeft een bierton, wat moet ik nu zeggen op Fok?
quote:Lady-Voldemort, 2 minuten geleden

Lekker vrouwvriendelijk die wasbordjes.Ja, vind ik wel. Een vent die er aan denkt om altijd een wasbord paraat te hebben om vakantiewasjes op te doen en daar zoveel voor over heeft. Op een voetstuk ermee!
quote:Cateautje schreef op 12 augustus 2013 @ 21:17:

[...]

Als je ons ook al op visite krijg midden in de nacht, dan moet je toch de Libelle maar eens gaan doen hoor.Dan krijg ik in ieder geval jou nog steeds op visite, dus dat gaat niet opschieten.
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2013 @ 21:19:

[...]

Dan krijg ik in ieder geval jou nog steeds op visite, dus dat gaat niet opschieten.Hoezo, zwaaide ik ook met een zwaard? Dan heb je wel een heel slecht geweten.
quote:Cateautje schreef op 12 augustus 2013 @ 21:20:

[...]

Hoezo, zwaaide ik ook met een zwaard? Dan heb je wel een heel slecht geweten.Nee, maar je staat wel elke week in de Libelle.
quote:Galadriel schreef op 12 augustus 2013 @ 21:11:

En ik wil zwart op wit hebben dat ik dol ben op wasbordjes.Nee, je haat wasbordjes want biertonnen zijn swag.
quote:DollyParton schreef op 12 augustus 2013 @ 21:23:

[...]

Nee, je haat wasbordjes want biertonnen zijn swag.Wie zegt dat?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik weet trouwens wel waar het over gaat hoor, het zijn die hipsters

quote:Galadriel schreef op 12 augustus 2013 @ 21:11:

Ze hebben het vrouwen met een eigen mening helemaal weggehaald.

Logisch. Dat wordt toch niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven