Viva-bash

12-08-2013 20:17 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas is het weer zover dat mijn Viva vriendinnen (Jibba waar ben je toch?! ) in een kwaad daglicht gesteld worden op het FOK!forum.

Er wordt daar gesteld dat Viva de vrouwen kapot maakt, omdat Viva het alleenrecht claimt op de vrouwelijke opinie.

Uiteraard volledig onterecht en dus leek het me niet meer dan toepasselijk om jullie op de hoogte te stellen van deze schandelijk Viva-bash.

Viva-vrouwen verenigt U tegen zoveel onrecht en laat massaal uw stem horen!
Was interessiert mich mein Geschwätz von gestern
quote:Cateautje, 23 seconden geleden

The way in which you carry yourself. Swag is made up of your overall confidence, style, and demeanor. ”I’m digging that tie dude, I like your swag”Dude is zo Beavis and Butthead.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 augustus 2013 @ 21:34:

Ik val op sixpacks, kan me weinig roesten of het een hipster of nerd is. Zolang ie zichzelf maar netjes scheert en trimt en niet de hele dag zijn technische snufjes zit te bepotelen.

Mijn technische snufjes mogen daarentegen wel volop bepoteld worden.

Het leven is niet eerlijk.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 augustus 2013 @ 21:35:

[...]

Dude is zo Beavis and Butthead.Zelfs jaren 60. Maar goed, retro is in. Of is dat alweer retro?
Wie heeft jou wijs gemaakt dat het leven eerlijk is?
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 augustus 2013 @ 21:37:

Wie heeft jou wijs gemaakt dat het leven eerlijk is?Niemand, integendeel, ik haal daar alleen maar voordelen uit.
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2013 @ 21:27:

[...]

Twintig? Volgens mij is de papieren viva al veel ouder. Mijn moeder kreeg ooit eens een abo voor haar verjaardag, een jaar of tien was ik toen denk ik. Maar we hebben haar maar gauw weer van de Viva afgehaald, want ze kreeg er rare ideeën van.De veertig al gepasseerd; http://www.viva.nl/?s=jubileum+viva&submit=
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Penelopeia schreef op 12 augustus 2013 @ 20:23:

No worries, ze hebben het over het blad. Wie hier leest dat nou?!Wat lees je dan, flair? joepie....
quote:Enn schreef op 12 augustus 2013 @ 21:30:

[...]

Als ze maar een sixpack hebben dan toch? Nou, eigenlijk meer op enorme lange slungelige nerds, die per ongeluk een wasbordje hebben omdat ze zo dun zijn (telt dat ook)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Jeetje alleen de Donald Duck is ouder.

Die heeft trouwens ook geen sixpack
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 augustus 2013 @ 21:45:

[...]

De veertig al gepasseerd; http://www.viva.nl/?s=jubileum+viva&submit=

Ik kocht één van mijn eerste Viva's toen was ik ongeveer 15.

Ik was gek op de naaipatronen die er in stonden.
quote:itsme26 schreef op 12 augustus 2013 @ 21:48:

[...]

Nou, eigenlijk meer op enorme lange slungelige nerds, die per ongeluk een wasbordje hebben omdat ze zo dun zijn (telt dat ook)Das geen sixpack maar een afwas rek, nee, telt niet
quote:Cateautje schreef op 12 augustus 2013 @ 21:49:

[...]

Ik kocht één van mijn eerste Viva's toen was ik ongeveer 15.

Ik was gek op de naaipatronen die er in stonden.Ze staan er weer in, er is een topic over.
quote:Cateautje, 26 seconden geleden

Ik kocht één van de eerste Viva's toen was ik ongeveer 15.

Ik was gek op de naaipatronen die er in stonden.Naaipatronen. Ik hoop toch heel erg dat je nu standjes uit de Kama Sutra bedoeld.
quote:DollyParton schreef op 12 augustus 2013 @ 21:51:

[...]

Ze staan er weer in, er is een topic over.Leuk. Ik zal het eens opzoeken.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 augustus 2013 @ 21:51:

[...]

Naaipatronen. Ik hoop toch heel erg dat je nu standjes uit de Kama Sutra bedoeld.

[...]

Naaipatronen. Ik hoop toch heel erg dat je nu standjes uit de Kama Sutra bedoeld.

Al ben ik bang dat het hopen tegen beter weten in is.

[...]

Ben je mal. De Viva is de opvolger van de Eva. Hoewel ze zichzelf zeer hip achtten, was dat nog lang niet aan de orde.

In tegenstelling tot nu, waar alles moet kunnen of haast moeten, zou je kunnen zeggen. Saai, dat eeuwige gepiemel.
quote:Enn schreef op 12 augustus 2013 @ 21:30:

[...]

Als ze maar een sixpack hebben dan toch?
Grief is just love with nowhere to go

Kees: Kijke, kijke en de rest erbij denke! Ja, je moet er wat voor doen als je hem omhoog wilt houe, voor niets gaat alleen de zon op. Hebbe jullie een nachtkasje?

Wim: Ja, twee van palizander.

Kees: Nou, als jij en je vrouw nou van plan zijn om doktertje te gaan spelen, dan heb jij achter haar hoof de Panorama èn de Nieuwe Revue èn de Bunte Illustrierte opegeslage klaarlegge op de bladzijde waar de grootste pramme hange. Dat heet "stimulatio" in de sex. Vroeger was dat heel onbeleefd tegeover je vrouw, maar tegenwoordig mag dat van de VIVA.

Wim: Wach effe, wach effe, maar het is hardstikke donker! Hoe kan ik dat dan zien, al dat hout voor de deur?

Kees: Hardstikke donker? Waar is het hardstikke donker?

Wim: Nou, in m'n slaapkamer natuurlek!

Kees: Nou, dan doe je toch gewoon het lich an, voordat je d'r een veeg geef?

Wim: Ja, maar dan ziet ze me toch?

Kees: Nou, en?

Wim: Nou, dan krijg ik em helemaal niet meer overeind, dan koken de piepers meteen droog, begrijp-ie?

Kees: Hier, hier, die ligt te bonke in het donker in 1977. Legt er één met het lich uit te rolbezeme in Nederland in 1997! Je heb toch wel een bedlampie?

Wim: Ja, voor de leesportefeuille door te nemen.

http://www.kootenbie.nl/i ... ie.nl/teksten/klisjee.asp

http://santebrun2.blogs.com/my_weblog/2007/08/viva.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wie is dit???

Enn in "Naaipatronen uit de Viva"
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dat topic was er voor Cateautjes post, ik vrees dat t echt is
quote:Maleficent schreef op 12 augustus 2013 @ 21:55:

[...]

[afbeelding]
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Geen idee, maar naaipatronen, vrouwen zonder mening en bierbuiken swag en dat allemaal op één dag? Volgens mij is Amand redacteur geworden. Dan weet ik waar de volgende Viva over gaat, terugdraaien van de pil.
Enn en Dolly, ik snap het eventjes niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven