De Commune
dinsdag 13 augustus 2013 om 12:52
dinsdag 13 augustus 2013 om 15:07
Oh ik ken dat... old mc donald had a farm HEEEEY macarena! Adhd heb ik en ik ben constant afgeleid (al helpt het dat ik aan de ritalin zit). Hier op de afdeling is het kei rumoerig dus ik was begonnen aan het schrijven van een random verhaal maar daar heb ik meer concentratie voor nodig en met al dat geroezemoes en rinkelende telefoons hier gaat dat m ook niet worden.
Hoop dat het snel wat drukker gaat worden op mijn werk. Dit is niks!
Hoop dat het snel wat drukker gaat worden op mijn werk. Dit is niks!
Let love rule!
dinsdag 13 augustus 2013 om 16:03
Whhahaha I my best friends!
Op de Whatsapp is een geniaal plan ontsproten.
Das A-Team: 5 girlfriends and two dogs on a mission!
Dit behoeft wat uitleg. Mijn vriendinnen zijn mijn steun en toeverlaat en dat ge emmer van die Duitser en mijn tranen erom meeeer dan zat. Nu kwam één op het geniale idee om ons als zwangere vrouwen te verkleden, een weekje Osnabruck te boeken en in een A-Team achtige bus lekker erheen te knarren. Om vervolgens één voor een aan te bellen om te vragen of ie thuis is. Dat we m kennen van internet en dat we in een hotel met m hebben gekrikt. En of ie even zijn verantwoordelijkheid wil nemen.
Ik zie het al helemaal voor me. Vriendin 'X' appte me net dat ze haar honden op een dieet van Bratwurst gaat zetten een maandje 'zodat ze de smaak alvast te pakken hebben'
Op de Whatsapp is een geniaal plan ontsproten.
Das A-Team: 5 girlfriends and two dogs on a mission!
Dit behoeft wat uitleg. Mijn vriendinnen zijn mijn steun en toeverlaat en dat ge emmer van die Duitser en mijn tranen erom meeeer dan zat. Nu kwam één op het geniale idee om ons als zwangere vrouwen te verkleden, een weekje Osnabruck te boeken en in een A-Team achtige bus lekker erheen te knarren. Om vervolgens één voor een aan te bellen om te vragen of ie thuis is. Dat we m kennen van internet en dat we in een hotel met m hebben gekrikt. En of ie even zijn verantwoordelijkheid wil nemen.
Ik zie het al helemaal voor me. Vriendin 'X' appte me net dat ze haar honden op een dieet van Bratwurst gaat zetten een maandje 'zodat ze de smaak alvast te pakken hebben'
Let love rule!
dinsdag 13 augustus 2013 om 19:53
woensdag 14 augustus 2013 om 11:37
Zo. Spijkers met koppen. Mijn ex gaat per oktober in ons oude huis wonen. Gister aan de telefoon gezeten en ik heb net gesprek gehad met mijn baas om meer uren te gaan werken dus meer inkomen te genereren. Nu nog op zoek naar een roomie die mijn bovenverdieping gaat huren. Mobiele telefoon opgezegd, allerlei andere onzin eruit gooien. Auto te koop zetten. Ik ben lekker bezig. Ben het zat om me kut te voelen en het gaat financieel heeeel zwaar worden tot het huis verkocht is maar ... ik krijg wel wat ademruimte dat ik alleen woon for the time being zonder elke dag tegen mijn ex aan te lopen. Het was een nobel streven om als vrienden in 1 huis te blijven wonen maar het is gewoon niet haalbaar moeten we allebei concluderen. Spijtig maar het is niet anders. Zal heeel erg op een houtje bijten worden de komende maanden maar ik heb wel mijn vrijheid aan het einde van de rit. Zonder gedoe. Aan het verleden kan ik niks meer veranderen. Het is zaak om zo snel mogelijk alles weer op de rit te krijgen dat is voor alle partijen het best. En nu ben ik alleen maar heel trots op mezelf. Pffft tijd voor koffie.
Let love rule!