De Commune
woensdag 14 augustus 2013 om 16:37
Even een eerlijke mening. Ik zit dus te denken om wat extra geld te gaan genereren en heb laatst voor een vriendin onderstaand schilderij gemaakt met acrylverf. 50x70 cm ofzo. En iets origineler dan een ingelijste poster van de IKEA.
Zou ik dit soort dingen kunnen gaan verkopen? Ik kan ze in alle mogelijke kleuren maken uiteraard...
Schilderij met blaadjes
...maar ik maak ook hele andere dingen zoals onderstaand geboorteschilderijtje
Of deze ... voor een vriendinnetje met een P!NK fetisj...
So what I am still a rockstar
Nu geef ik ze vaak cadeau omdat ik dan weer onzeker ben over mn skills zeg maar... maar nu alle beetjes helpen....
Zou ik dit soort dingen kunnen gaan verkopen? Ik kan ze in alle mogelijke kleuren maken uiteraard...
Schilderij met blaadjes
...maar ik maak ook hele andere dingen zoals onderstaand geboorteschilderijtje
Of deze ... voor een vriendinnetje met een P!NK fetisj...
So what I am still a rockstar
Nu geef ik ze vaak cadeau omdat ik dan weer onzeker ben over mn skills zeg maar... maar nu alle beetjes helpen....
Let love rule!
donderdag 15 augustus 2013 om 09:51
Zo ook goeiemorgen! Gisteravond lekker rondje op de racefiets gecrosst en dit keer ging mijn moeder ook mee..het moet niet gekker worden haha straks zit heel de familie op de racefiets. Heerlijk na dag hard hopen dat de werkdag een beetje opschiet.
@ Peachy hoe is het nu met de love troubles? Hier gaat het op en neer maar voel me gesterkt door het feit dat ik diep in mijn hart wel weet wat de juiste beslissing is.
@ Dispicable-me.... knuf... gewoon zomaar. Omdat ik weet dat het met ups en downs gaat en ik kan wel met clichés gaan strooien dat ik hoop dat je je snel beter voelt maar het is elke dag opnieuw weer een strijd.
@ Peachy hoe is het nu met de love troubles? Hier gaat het op en neer maar voel me gesterkt door het feit dat ik diep in mijn hart wel weet wat de juiste beslissing is.
@ Dispicable-me.... knuf... gewoon zomaar. Omdat ik weet dat het met ups en downs gaat en ik kan wel met clichés gaan strooien dat ik hoop dat je je snel beter voelt maar het is elke dag opnieuw weer een strijd.
Let love rule!
donderdag 15 augustus 2013 om 11:18
HERKENBAAR! Ik voel me ronduit belabberd maar dwing mezelf om me sterk te houden in de hoop dat ik er zelf in ga geloven. In mijn hart mis ik m verschrikkelijk want ik dacht echt dat als het wat zou worden dat het een zeer potentieel blijvertje zou kunnen zijn. Als in een gruwelijke klik, aan twee woorden genoeg hebben en me zo ongelofelijk rustig en fijn bij iemand voelen (ik kan nogal druk zijn.) Ook al hebben we elkaar maar paar keer gezien, elke keer als ik bij hem was voelde ik me als een telefoon die nog maar 2% batterij had en die aan de lader werd geprikt. En dat gevoel werd steeds sterker. En dat is het nog steeds. In mijn hart klopt het voor geen meter dat hij bij iemand anders is. Heb er voor ik het contact verbrak met hem over gesproken en hij zat met precies dezelfde puntn als ik met mijn ex heb. Het was zo herkenbaar! Maar ja vervolgens blijft ie daar dus wel als een lamme tak zitten terwijl ik tenminste wel ballen heb en tot het besef ben gekomen dat ik liever in mijn eentje gelukkig ben dan met zijn tweeen ongelukkig. Zijn angst voor het onbekende is groter dan zijn nieuwsgierigheid naar hoe leuk het leven kan zijn. Zonde! Die fout ga ik dus mooi zelf niet maken. Het gaat komende tijd financieel zwaar zijn tot het huis is verkocht maar ik ga gewoon lekker vriendinnen uitnodigen, filmavondjes houden etc. Of barbeknoeien in de tuin... genoeg te verzinnen.
Echt ik wou dat er een pil bestond waarbij je in 1 klap 'ontnuchtert' van verliefdheid. Want het zit me zo in de weg dat ik bij alles nog aan hem denk! Mijn ruggegraatloze stomme Duitser. Ik hou van hem. Ondanks dit alles. Maar ik hou nét even meer van mezelf om zijn tweede viool te gaan spelen.
Echt ik wou dat er een pil bestond waarbij je in 1 klap 'ontnuchtert' van verliefdheid. Want het zit me zo in de weg dat ik bij alles nog aan hem denk! Mijn ruggegraatloze stomme Duitser. Ik hou van hem. Ondanks dit alles. Maar ik hou nét even meer van mezelf om zijn tweede viool te gaan spelen.
anoniem_182161 wijzigde dit bericht op 15-08-2013 11:20
Reden: Je kan ook overdrijven met het woord 'lekker' in een post :-D
Reden: Je kan ook overdrijven met het woord 'lekker' in een post :-D
% gewijzigd
Let love rule!
donderdag 15 augustus 2013 om 11:49
Tashy knap van je dat je de knoop hebt doorgehakt wat betreft het huis, en betreft de Duitser.Ik denk idd dat dat allebei dingen zijn die zveel beter zijn als je dat niet meer hebt in je leven. Maar heel zwaar moet het zijn
Ikv ind je schilderijen leuk, heb alleen geen idee hoe je die zou moeten verkopen, zit totaal niet in dat netwerk helaas
Hoe is het met alle anderen hier?
Ik heb eenkaputte nek en schouders, dus dat is een beetje jammer maar verder gaat het relatief ok. Heb ook een oud liefde verteld dat ik niet meer ga wachten op zijn berichten en zijn twijfels en verder ga .Ben tenslotte 30 tegenwoordig
Ikv ind je schilderijen leuk, heb alleen geen idee hoe je die zou moeten verkopen, zit totaal niet in dat netwerk helaas
Hoe is het met alle anderen hier?
Ik heb eenkaputte nek en schouders, dus dat is een beetje jammer maar verder gaat het relatief ok. Heb ook een oud liefde verteld dat ik niet meer ga wachten op zijn berichten en zijn twijfels en verder ga .Ben tenslotte 30 tegenwoordig
donderdag 15 augustus 2013 om 12:37
Goed zo! Het werkt aanstekelijk geloof ik dat grenzen stellen en knopen doorhakken. Klote van je schouders...is dat van tijdelijke aard of heb je daar vaker last van?
Schilderijen ben ik nu mee aan het netwerken op Facebook. Heb een pagina aangemaakt waar ik voorbeelden op ga zetten en dan aan vrienden vragen of ze mijn statusupdate willen delen. Wie weet.
Schilderijen ben ik nu mee aan het netwerken op Facebook. Heb een pagina aangemaakt waar ik voorbeelden op ga zetten en dan aan vrienden vragen of ze mijn statusupdate willen delen. Wie weet.
Let love rule!
donderdag 15 augustus 2013 om 13:05
is kapot gegaan toen ik veel ging sporten ineens, en nu zei dokter dat ik het toch even moet laten voor echt langere tijd (niet een paar weken ,maar paar maanden) en bv wel wandelen en fietsen. Dat ga k gewoon meer doen.
Hoop dat het via Facebook iets wordt , je kunt misschien gallerien aanschrijven (ik weet niet of dat zo werkt, maar kunt het proberen?)
en nog een dikke knuffel, je houdt je kranig in deze tijd van veel kutdingen
Hoop dat het via Facebook iets wordt , je kunt misschien gallerien aanschrijven (ik weet niet of dat zo werkt, maar kunt het proberen?)
en nog een dikke knuffel, je houdt je kranig in deze tijd van veel kutdingen
donderdag 15 augustus 2013 om 17:54
Hey allemaal,
Het is weekend! (voor mij althans)
Ben er aan toe zeg, zit al dagen niet lekker in mijn vel. Blegh. En ook nog een paar tegenslagen die ik nog even moet verwerken. Soms zit het mee, maar meestal zit het tegen in mijn leven. En 't went niet.
Maar goed, extra lang weekend om de wonden te likken en weer wat positiever naar de dingen te gaan kijken.
Sorry, vaag verhaal, maar 't wordt al snel te persoonlijk anders.
Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?
Het is weekend! (voor mij althans)
Ben er aan toe zeg, zit al dagen niet lekker in mijn vel. Blegh. En ook nog een paar tegenslagen die ik nog even moet verwerken. Soms zit het mee, maar meestal zit het tegen in mijn leven. En 't went niet.
Maar goed, extra lang weekend om de wonden te likken en weer wat positiever naar de dingen te gaan kijken.
Sorry, vaag verhaal, maar 't wordt al snel te persoonlijk anders.
Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?
donderdag 15 augustus 2013 om 17:58
Geeft niks Vixen... ups downs rollercoaster is herkenbaar! De ene keer denk je Nou dat heb ik toch wel goed gedaan en dan wen je net aan de rust en dan komt de volgende tegenslag weer om je oren vliegen. Hopelijk helpt een weekendje rust.
Huh witruimtes? Odd heeft berichten verwijderd... vreemd ik heb toch niks raars gezegd?
Huh witruimtes? Odd heeft berichten verwijderd... vreemd ik heb toch niks raars gezegd?
Let love rule!
vrijdag 16 augustus 2013 om 09:18
Ik ga nog een dagje overleven op het werk. Dan voor het eerst sinds een week weer naar mijn eigen huis. Confrontatie met ex en zijn kind YAY. Het weekend maar gebruiken om schilderijen te maken voor de kunstmarkt waar ik voor ben uitgenodigd om te exposeren...
Genietze Vix... lekker lezen en chillen is een goed medicijn. Niet tegen alles...maar alle beetjes helpen.
Genietze Vix... lekker lezen en chillen is een goed medicijn. Niet tegen alles...maar alle beetjes helpen.
Let love rule!
vrijdag 16 augustus 2013 om 13:51
Even reageren op je bericht in het modtopic; er was wel degelijk gedubbelnickt in het penistopic. Die Marco kwam janken (echt met huilende smileys en al) dat hij heeel graag nog een kans wilde en graag nog adviezen wilde krijgen, dat hij het aan de mods had uitgelegd en dat hin de regels nu snapte en niet meer zou dubbelnicken. Waarop ik reageerde met de opmerking dat hij of de regels niet snapte, of er gewoon schijt aan had omdat hij wéér aan het dubbelnicken was (als Marco in het topic van Karel). Daarom is dat topic verwijderd.
Het leek me beter om er maar niet verder op door te gaan in het modtopic.
Het leek me beter om er maar niet verder op door te gaan in het modtopic.
vrijdag 16 augustus 2013 om 14:05
Tequila Hoop dat je je snel beter gaat voelen
Tashy, hang in there!
Trotter, ik heb geen idee waar het over gaat Marco klinkt nu al intrigerend.
Hier een ok dag. Heb alleen geen afspraken staan, dat is niet handig (ik heb wat buitenaf structuur nodig). Zo nog naar supermarkt want heb pot pindakaas kapot laten vallen
Tashy, hang in there!
Trotter, ik heb geen idee waar het over gaat Marco klinkt nu al intrigerend.
Hier een ok dag. Heb alleen geen afspraken staan, dat is niet handig (ik heb wat buitenaf structuur nodig). Zo nog naar supermarkt want heb pot pindakaas kapot laten vallen
vrijdag 16 augustus 2013 om 14:32
quote:Trotter schreef op 16 augustus 2013 @ 13:51:
Even reageren op je bericht in het modtopic; er was wel degelijk gedubbelnickt in het penistopic. Die Marco kwam janken (echt met huilende smileys en al) dat hij heeel graag nog een kans wilde en graag nog adviezen wilde krijgen, dat hij het aan de mods had uitgelegd en dat hin de regels nu snapte en niet meer zou dubbelnicken. Waarop ik reageerde met de opmerking dat hij of de regels niet snapte, of er gewoon schijt aan had omdat hij wéér aan het dubbelnicken was (als Marco in het topic van Karel). Daarom is dat topic verwijderd.
Het leek me beter om er maar niet verder op door te gaan in het modtopic. Tja dat heb ik niet meer gezien omdat dit NA mijn post was en ie daarna ineens offline was. Ik dacht dat ie dicht was omdat ik daar mensen had geattendeerd op dat dubbelnicken in het andere topic. Heb net viva een mail gestuurd n.a.v. antwoorden van JuniorMod daarna. ~gaat op handen zitten~
Het leek me beter om er maar niet verder op door te gaan in het modtopic. Tja dat heb ik niet meer gezien omdat dit NA mijn post was en ie daarna ineens offline was. Ik dacht dat ie dicht was omdat ik daar mensen had geattendeerd op dat dubbelnicken in het andere topic. Heb net viva een mail gestuurd n.a.v. antwoorden van JuniorMod daarna. ~gaat op handen zitten~
Let love rule!