Problemen hotmail/outlook?

14-08-2013 19:13 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hele suffe vraag, maar hebben jullie ook problemen met hotmail/outlook? Dan weet ik dat het eventueel niet aan mij ligt..

Hier is ie stuk!
Bij mij doet ie het!
such reply. wow.
bij mij werkt de link steeds niet! moet ik t weer opnieuw intypen voor ik op de site kan komen. heel raar.
quote:Dutchy83 schreef op 14 augustus 2013 @ 19:14:

Bij mij doet ie het!Hier ook!
Ik krijg een scherm met deze tekst:

Er is momenteel een probleem met Outlook

Probleem Er zijn momenteel problemen met het openen van e-mail. Mogelijk kun je niet al je e-mailberichten weergeven. 14 aug 15:49

Updates We werken aan een oplossing voor het probleem en bieden 14 aug 20:00 een update. Bedankt voor je geduld. 14 aug 18:01
Ik heb iets anders. Ze vragen steeds een code. Ik kon net voor het laatst mijn Hotmail/outlook in werd er gezegd, ik moet eerst een code invullen, MAAR IK HEB GEEN CODE!!!!

Echt idioot. Er staat boven "we zijn misschien een beetje te overbeschermd". Ik kan straks niet meer mailen....
quote:emma77emma schreef op 14 augustus 2013 @ 19:25:

Ik heb iets anders. Ze vragen steeds een code. Ik kon net voor het laatst mijn Hotmail/outlook in werd er gezegd, ik moet eerst een code invullen, MAAR IK HEB GEEN CODE!!!!

Echt idioot. Er staat boven "we zijn misschien een beetje te overbeschermd". Ik kan straks niet meer mailen....Ik had deze vragen ook , ik heb door geklikt en er is een code naar mijn reserveadres gestuurd.
Ik krijg dezelfde melding als Cinna
Nergens last van hier,net nog verschillende mailtjes gestuurd.
Hier vanmiddag dezelfde melding als cinna maar net kon ik wel inloggen/kwam mijn mail wel binnen.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
HIJ DOET HET WEER!

(Sorry hoor, maar ik had even heel erg mijn e-mail nodig. Zul je net zien..)
Hier dezelfde melding nu.
Ik krijg ook dezelfde melding als Cinna.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ja hier ook nog. Eerst een melding dat het tot 20.00 uur vanavond zou zijn maar nog steeds kan ik er niet in.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hier ook nog storing.
Snjókorn falla, á allt og alla
Bij mij doet die het ook niet:S
Ah ik ben dus niet de enige!
Hier nu ook deze melding, kom er niet in.
Hier ook deze melding.
Ik kan inmiddels op het internet wel bij mijn mail maar mijn telefoon kan geen verbinding maken met outlook
Ik kan er ook weer niet op.
Op dit moment doet zich een probleem voor met Outlook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gelukkig, ik ben niet gehackt
Ik kom er al maanden niet meer op

http://allestoringen.nl/storing/outlook
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven