Geur

14-08-2013 21:50 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
De hele dag ruikt mijn huis al als anderhalf jaar geleden. Niet mijn gelukkigste momenten. Ik haat die geur, maar weet niet hoe ik die weg krijg. Ramen en deuren staan al open. Het ruikt naar lijk. Een zoete vieze geur. Het ruikt hier echt niet lekker! Spray helpt ook niet.

De geur is zeer aanwezig, Iemand een idee?
Ambi pur die je in het stopcontact stopt?

Is de geur wel weggeweest of ruikt het al 1,5 jaar zo?
quote:Miekkie schreef op 14 augustus 2013 @ 21:52:

Ambi pur die je in het stopcontact stopt?

Is de geur wel weggeweest of ruikt het al 1,5 jaar zo?Nee, het is pas sinds gister weer zo. Echt vies, Ruikt echt vies zoetig.
sorry, ik leg nu de link met je verleden...
..ben bij letter i ....I`m cool.
Fruit op de fruitschaal die misschien overrijp is? Heb je ergens een meloen liggen?
Sleutelhanger verwoordt het netter dan ik het deed.
..ben bij letter i ....I`m cool.
Je kan googlen op huisgeur verwijderen. Kom je een heleboel tips tegen.
geen idee. hoop dat je iets erop vindt.
Ik ga googelen, de geur is echt niet grappig. En de link met mijn verleden is niet onterecht.
Weet je waar het door komt? Bepaalde bloemen/planten/bomen o.i.d.?

Vervelend, in ieder geval. Misschien helpt het om geurkaarsen aan te steken, of wat lucifers af te steken? Je favoriete parfum rond te sprayen? Afzuigkap aanzetten?
Het kan ook zijn dat je het ruikt juist door het verleden.

Traumatische of vervelende herinneringen kunnen geuren en beelden en andere dingen met zich mee brengen.

De geur is er dan niet echt of het is iets wat er op lijkt.

Ik ken je verleden niet maar ik heb in een uitvaartcentrum gewerkt en soms als ik daar aan denk dan kan ik het weer ruiken.

Daarom denk ik aan bovenstaande.
Die link naar jouw verleden snap ik dan weer niet, maar kan het niet zijn dat je vuilnisbak stinkt?

Ik had er laatst een stuk lasagne in en dat meurde na een paar dagen de keuken uit!
Huts!
Het ruikt ook gewoon naar lijk. Vies zoet. Ik haat die geur. Ik ben al koffie aan het zetten. Dat schijnt te helpen.
Ruiken aan versgemalen koffie of koffiebonen helpt geur te verdrijven uit je neus(slijmvliezen) dus koffie zetten zal denk ik ook wel helpen.
Zou er niet ergens een dooie muis kunnen liggen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heb je geen dood dier onder je vloer of zo?
Of een afvoerputje waar het water niet in blijft staan?
Dat zou kunnen Bianca, ik had gister al een dooie kikker. Niet te harden meer die lucht. Echt smerig.
Wierook stokjes!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:hanneke0805 schreef op 14 augustus 2013 @ 22:18:

Of een afvoerputje waar het water niet in blijft staan?Ik heb alle kranen open en dicht gedaan. Mis ik nog iets?
Pannetje met water en azijn laten pruttelen, absorbeert nare geurtjes (hoewel azijn ook niet echt prettig is).

En idd, heb je de vuilnisbak al geleegd? Had het laatst ook toen ik thuis kwam, ook zo'n nare zoete lucht.
quote:sleutelhanger schreef op 14 augustus 2013 @ 21:56:

Fruit op de fruitschaal die misschien overrijp is? Heb je ergens een meloen liggen?Is het ook niet. Ik heb net verse sinaasappelen en meloen van nog geen dag oud.
quote:copacabana schreef op 14 augustus 2013 @ 22:21:

Pannetje met water en azijn laten pruttelen, absorbeert nare geurtjes (hoewel azijn ook niet echt prettig is).

En idd, heb je de vuilnisbak al geleegd? Had het laatst ook toen ik thuis kwam, ook zo'n nare zoete lucht.Ga ik meteen doen! Ik heb azijn. Koffie helpt ook, maar die vieze zoetigheid blijf ik ruiken.
Heb je al aan mijn post gedacht? Dat het je gedachten zijn?
Vuilnisbak is leeg. Daar zit niks geks in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven