Geur
woensdag 14 augustus 2013 om 21:50
De hele dag ruikt mijn huis al als anderhalf jaar geleden. Niet mijn gelukkigste momenten. Ik haat die geur, maar weet niet hoe ik die weg krijg. Ramen en deuren staan al open. Het ruikt naar lijk. Een zoete vieze geur. Het ruikt hier echt niet lekker! Spray helpt ook niet.
De geur is zeer aanwezig, Iemand een idee?
De geur is zeer aanwezig, Iemand een idee?
woensdag 14 augustus 2013 om 22:07
Het kan ook zijn dat je het ruikt juist door het verleden.
Traumatische of vervelende herinneringen kunnen geuren en beelden en andere dingen met zich mee brengen.
De geur is er dan niet echt of het is iets wat er op lijkt.
Ik ken je verleden niet maar ik heb in een uitvaartcentrum gewerkt en soms als ik daar aan denk dan kan ik het weer ruiken.
Daarom denk ik aan bovenstaande.
Traumatische of vervelende herinneringen kunnen geuren en beelden en andere dingen met zich mee brengen.
De geur is er dan niet echt of het is iets wat er op lijkt.
Ik ken je verleden niet maar ik heb in een uitvaartcentrum gewerkt en soms als ik daar aan denk dan kan ik het weer ruiken.
Daarom denk ik aan bovenstaande.
woensdag 14 augustus 2013 om 22:25
quote:copacabana schreef op 14 augustus 2013 @ 22:21:
Pannetje met water en azijn laten pruttelen, absorbeert nare geurtjes (hoewel azijn ook niet echt prettig is).
En idd, heb je de vuilnisbak al geleegd? Had het laatst ook toen ik thuis kwam, ook zo'n nare zoete lucht.Ga ik meteen doen! Ik heb azijn. Koffie helpt ook, maar die vieze zoetigheid blijf ik ruiken.
Pannetje met water en azijn laten pruttelen, absorbeert nare geurtjes (hoewel azijn ook niet echt prettig is).
En idd, heb je de vuilnisbak al geleegd? Had het laatst ook toen ik thuis kwam, ook zo'n nare zoete lucht.Ga ik meteen doen! Ik heb azijn. Koffie helpt ook, maar die vieze zoetigheid blijf ik ruiken.