Restaurant Den Haag
donderdag 15 augustus 2013 om 16:58
Morgen mag ik mijn visum voor Zuid Afrika ophalen bij de ambassade.
Ik maak er samen met mijn zusje meteen maar een leuk dagje van.
Nu willen we ook graag uiteten maar ik ben totaal niet bekend in Den Haag dus wie heeft leuke tips?
Liefste beetje centraal en goedkope/gemiddelde prijzen.
Iets zoals Humphreys is een optie bijvoorbeeld maar ook een totaal andere keuken of iets speciaals is altijd leuk.
Wie heeft de ultieme tip?
Ik maak er samen met mijn zusje meteen maar een leuk dagje van.
Nu willen we ook graag uiteten maar ik ben totaal niet bekend in Den Haag dus wie heeft leuke tips?
Liefste beetje centraal en goedkope/gemiddelde prijzen.
Iets zoals Humphreys is een optie bijvoorbeeld maar ook een totaal andere keuken of iets speciaals is altijd leuk.
Wie heeft de ultieme tip?
donderdag 15 augustus 2013 om 17:15
donderdag 15 augustus 2013 om 17:43
Ik heb ooit verrekte goed Indiaas gegeten in Den Haag, weet alleen de naam van het tentje niet meer. Van de buitenkant denk je: dit is toch niet gezellig? Ik geloof nog net geen plastic campingstoeltjes als interieur. Veel Indiërs zelf als gasten.
Maar lékker!!!
Was op weg van station naar stad, onopvallend ding.
Als je zoiets ziet: ga er eten
Maar lékker!!!
Als je zoiets ziet: ga er eten
donderdag 15 augustus 2013 om 22:39
quote:NYC schreef op 15 augustus 2013 @ 17:43:
Ik heb ooit verrekte goed Indiaas gegeten in Den Haag, weet alleen de naam van het tentje niet meer. Van de buitenkant denk je: dit is toch niet gezellig? Ik geloof nog net geen plastic campingstoeltjes als interieur. Veel Indiërs zelf als gasten.
Maar lékker!!!
Als je zoiets ziet: ga er eten Himalayan? Die is iig ook erg goed
Maar lékker!!!
Als je zoiets ziet: ga er eten Himalayan? Die is iig ook erg goed
vrijdag 16 augustus 2013 om 20:17
quote:NYC schreef op 15 augustus 2013 @ 17:43:
Maar lékker!!!
Als je zoiets ziet: ga er eten Fijne tip. Is het op de weg vanaf het Plein zeg maar richting station?
Maar lékker!!!
Als je zoiets ziet: ga er eten Fijne tip. Is het op de weg vanaf het Plein zeg maar richting station?