Rage

15-08-2013 18:25 395 berichten
Nooit zoveel zakken chips gegeten als toen, sterker nog, ik kreeg tdt een antipathie voor wokkels en chips, dankzij deze krengen die in de zak zaten.

Dat boek kon ik niet meer zien, ook die krengen niet

Nu gaat het wel weer ietsjes beter

Welke andere rage s hadden jullie kinderen of jezelf?
quote:Scamp schreef op 15 augustus 2013 @ 18:39:

Babytutjes aan een ketting. Van die neon plastic dingen.Jaaaa allerlei kleuren en ging kind met een stuk of 10 kettingen om naar school
Alle reacties Link kopieren
quote:Neurogenesis schreef op 15 augustus 2013 @ 18:42:

Speentjes

papegaaienoorbellen

van die klaparmbanden

En vast nog veel meer haha

Jep.

En die grote foam haarspelden
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
En zo'n bal aan een touwtje om je enkel en daar moest je dan met je andere been overheen springen.
quote:Chartreuse schreef op 15 augustus 2013 @ 18:46:

Enkelbrekers loloballen:

[afbeelding]

Bij bart smit hebben ze ze.

No way dat mijn kind die mag.
Elastieken...
quote:capricorn schreef op 15 augustus 2013 @ 18:48:

En zo'n bal aan een touwtje om je enkel en daar moest je dan met je andere been overheen springen.Tegenwoordig is dat touwtje ook een hard stuk plastic.
Van die tattoo armbanden, kettingen en ringen.
quote:saaaaar81 schreef op 15 augustus 2013 @ 18:49:

[...]

Bij bart smit hebben ze ze.

No way dat mijn kind die mag.Ik moest vroeger lullen als brugman en stiekem m'n peettante inschakelen voor ik er een kreeg. Tegenwoordig snap ik helemaal waarom ik er eigenlijk geen mocht, en ze komen nu ook echt m'n huis niet in. Snap eerlijk gezegd ook niet dat ze nog verkocht mogen worden.
"Tegenwoordig is dat touwtje ook een hard stuk plastic."

Hoe zit dat dan? Dan steekt het dus vanzelf al uit?

Ik weet niet meer precies hoe dat ging maar je moest zo bewegen dat die bal met touw om je ene voet ging draaien. Soort hoelahoep manoeuvre volgens mij.
Op de basisschool had de juf een bakje met frutseltjes (stickers, potloodjes, gummetjes etc.) Daar mocht je soms iets uit kiezen. Daar zat ook een button in van Doe Maar. Ik heb me toen heel lang afgevraagd wat je dan moest doen.

Ik ben van de flippo generatie geloof ik. En de trollen met fluoriserend haar en bakken vol met plastic frutselsieraden zoals speentjes. Geloof ik.
Het Viva forum is papaja.
quote:rozenstruikje schreef op 15 augustus 2013 @ 18:27:

Je verraad hoe jong je nog bent , of ik oud

Op de lagere school waren het the A-team plaatjes

Jááá, The A-team. Ik spaarde ze ook.

Edit: op de middelbare school.
Wat is er dan mis met die loloballen? Ik zag ze vandaag bij Intertoys en leek me wel leuk voor dochter.
Het Viva forum is papaja.
quote:Chartreuse schreef op 15 augustus 2013 @ 18:41:

Doe Maar buttons...

[afbeelding]

*trip down memorylane*

Die had ik ook!

En toevallig de bovenste drie.
Zakjes smurfensnot. En idd de haarspelden met foam.
Zelf spaarde ik dus speldjes, kortom ik ben oud.
Trollen, Flippo's, Tamagotchi's, Furby's, Spice Girls, elastieken, gelpennen, kneedgum..
quote:Scamp schreef op 15 augustus 2013 @ 18:39:

Babytutjes aan een ketting. Van die neon plastic dingen.Ja! Die liggen nu bij de action voor een prikkie. Kon het niet laten ze te kopen
quote:capricorn schreef op 15 augustus 2013 @ 18:48:

En zo'n bal aan een touwtje om je enkel en daar moest je dan met je andere been overheen springen.O,ja!! uren mee bezig geweest. en rolschaatsten van die ouderwetste..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Van die harde rechte armbanden die je om je pols kreeg door er vrij hard op te slaan. Stiekem dan wel want mocht niet van mijn moeder.

anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 15-08-2013 19:04
Reden: plaatje toegevoegd
% gewijzigd
Deze heb ik nog steeds in mijn bezit, ook zo n WTF- ding als kind ging slapen moest dat ding eten, drinken en aandacht pffttttt

Je had een soort van UFO's van rubber. Die moest je omklappen en op de grond leggen en dan "sprongen" ze naar boven.

Weet niet meer hoe die dingen heten. Maar die waren in op de basisschool.
Klaparmbanden! Die zie ik nu ook weer. Maar dan met een horloge.
Van die armbandjes die je uit gekleurde pantysokken knipte..daar kon je dan weer met twee handen figuurtjes van maken! Een theekopje bijvoorbeeld haha!

En iets later (of iets eerder?) de zelfgeknoopte armbandjes. Kon ik middagen druk mee zijn!
quote:jagten schreef op 15 augustus 2013 @ 19:04:

Deze heb ik nog steeds in mijn bezit, ook zo n WTF- ding als kind ging slapen moest dat ding eten, drinken en aandacht pffttttt

[afbeelding]Ow ik had er meerdere. De echte en een neppe dinosaurus. Die dino kon 99 dagen worden en dag 98 versliep ik me. Slik hartstikke heen gegaan dat ding. Oef wat was ik boos op iedereen omdat ze me niet wakker hadden gemaakt maar ook mijn dino niet hadden verzorgd. Heeft lang geduurd voordat ik een nieuwe dino aanzette.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven