Rage
donderdag 15 augustus 2013 om 18:25
donderdag 15 augustus 2013 om 19:09
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 15 augustus 2013 @ 19:06:
[...]
Ow ik had er meerdere. De echte en een neppe dinosaurus. Die dino kon 99 dagen worden en dag 98 versliep ik me. Slik hartstikke heen gegaan dat ding. Oef wat was ik boos op iedereen omdat ze me niet wakker hadden gemaakt maar ook mijn dino niet hadden verzorgd. Heeft lang geduurd voordat ik een nieuwe dino aanzette.
[...]
Ow ik had er meerdere. De echte en een neppe dinosaurus. Die dino kon 99 dagen worden en dag 98 versliep ik me. Slik hartstikke heen gegaan dat ding. Oef wat was ik boos op iedereen omdat ze me niet wakker hadden gemaakt maar ook mijn dino niet hadden verzorgd. Heeft lang geduurd voordat ik een nieuwe dino aanzette.
donderdag 15 augustus 2013 om 19:12
Boterhamzakjes met wasverzachter...kon je in kneden en dan werd het zacht en rook zo lekker. Laatst voor mijn dochter gemaakt: die keek mij aan of ik gek was geworden.
Elastieken
Loloballen: mijn oudste heeft er ook één. Ik ben het zelf ook nog niet verleerd.
En ik kan mij nog herinneren dat wij glitters onder elkaar uitwisselden.
Elastieken
Loloballen: mijn oudste heeft er ook één. Ik ben het zelf ook nog niet verleerd.
En ik kan mij nog herinneren dat wij glitters onder elkaar uitwisselden.
donderdag 15 augustus 2013 om 19:16
Waaahhh mijn generatie! Ik herken het allemaal!
Over Rubiks; weet je ook nog die platte rubiks puzzel met de 3 ringen. Rubiks magic. En dan maar hopen dat die draadjes niet stuk gingen.
Herinnert iemand zich ook nog die kubusjes in felle kleuren van zacht foam. Kon je in elkaar zetten en weer uit elkaar halen.
Over Rubiks; weet je ook nog die platte rubiks puzzel met de 3 ringen. Rubiks magic. En dan maar hopen dat die draadjes niet stuk gingen.
Herinnert iemand zich ook nog die kubusjes in felle kleuren van zacht foam. Kon je in elkaar zetten en weer uit elkaar halen.
donderdag 15 augustus 2013 om 19:16
quote:aaquamarine schreef op 15 augustus 2013 @ 19:14:
[...]
Mijn dochter doet dat nu ook Bij de Action hadden ze ze laatst.
Leuk! nostalgie voor de ouderen, nu de kinderen van tegenwoordig het weer dragen
Zag het net al langskomen bij de Action en ik ga ze kopen voor mijn dochter die al volwassen is.
[...]
Mijn dochter doet dat nu ook Bij de Action hadden ze ze laatst.
Leuk! nostalgie voor de ouderen, nu de kinderen van tegenwoordig het weer dragen
Zag het net al langskomen bij de Action en ik ga ze kopen voor mijn dochter die al volwassen is.
donderdag 15 augustus 2013 om 19:17
donderdag 15 augustus 2013 om 19:17
donderdag 15 augustus 2013 om 19:20
quote:dapperedoda schreef op 15 augustus 2013 @ 19:16:
Ik.
Laatst bij Intertoys nog een paar van gekocht
Ik.
Laatst bij Intertoys nog een paar van gekocht