Rage

15-08-2013 18:25 395 berichten
Nooit zoveel zakken chips gegeten als toen, sterker nog, ik kreeg tdt een antipathie voor wokkels en chips, dankzij deze krengen die in de zak zaten.

Dat boek kon ik niet meer zien, ook die krengen niet

Nu gaat het wel weer ietsjes beter

Welke andere rage s hadden jullie kinderen of jezelf?
Die verschrikkelijke tuinbroeken!!

En soort touwtjes die je om je arm kon doen zodat ze op tatoeages lekken.

Ohh en die spice girls schoenen, met van die super hoge schoenen.
Alle reacties Link kopieren
Oh en "frutsels" voor je paardenstaart!
Kennen mensen deze nog?

(ben bijna 30 dan mag ik dat zeggen toch )

quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 15 augustus 2013 @ 19:06:

[...]

Ow ik had er meerdere. De echte en een neppe dinosaurus. Die dino kon 99 dagen worden en dag 98 versliep ik me. Slik hartstikke heen gegaan dat ding. Oef wat was ik boos op iedereen omdat ze me niet wakker hadden gemaakt maar ook mijn dino niet hadden verzorgd. Heeft lang geduurd voordat ik een nieuwe dino aanzette.
Ah ja Ikbenik, die knijppoppetjes, zou ze bijna vergeten zijn!!!
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 15 augustus 2013 @ 19:08:

Kennen mensen deze nog?

(ben bijna 30 dan mag ik dat zeggen toch )

[afbeelding]OMG Die had ik verdrongen
Ik denk dat ik ze echt verdrongen heb want er rinkelt bij mij niks.
Het Viva forum is papaja.
Boterhamzakjes met wasverzachter...kon je in kneden en dan werd het zacht en rook zo lekker. Laatst voor mijn dochter gemaakt: die keek mij aan of ik gek was geworden.

Elastieken

Loloballen: mijn oudste heeft er ook één. Ik ben het zelf ook nog niet verleerd.

En ik kan mij nog herinneren dat wij glitters onder elkaar uitwisselden.
Ik vermoed dat Charteuse en ik leeftijdsgenoten zijn.

Wat denken jullie van de Rubiks Kubus. Wat had die man veel geld kunnen verdienen als hij niet uit het communistische Oosten (volgens mij USSR) was gekomen!
Luciferpoppetjes in een grote luciferdoos waarin het poppetje kon slapen, aaaaaaaaaaaaah

en van alles van Pierot
quote:jagten schreef op 15 augustus 2013 @ 18:47:

[...]

Jaaaa allerlei kleuren en ging kind met een stuk of 10 kettingen om naar school Mijn dochter doet dat nu ook Bij de Action hadden ze ze laatst.
Trollen met van dat fluorescerende haar. En gekleurde plastic speentjes aan een ketting.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Oh ja die kubus man hier zette hem zo in elkaar, ik boos.

Haha totale crosspost met Nymphadora.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Van die klaparmbanden die omkrulden als je ze tegen je arm sloeg.
Oh en hoe heetten die halve bollen (hol) die je binnenstebuiten moest doen en dan omhoog kwamen? Als jullie begrijpen wat ik bedoel
Waaahhh mijn generatie! Ik herken het allemaal!

Over Rubiks; weet je ook nog die platte rubiks puzzel met de 3 ringen. Rubiks magic. En dan maar hopen dat die draadjes niet stuk gingen.

Herinnert iemand zich ook nog die kubusjes in felle kleuren van zacht foam. Kon je in elkaar zetten en weer uit elkaar halen.
quote:aaquamarine schreef op 15 augustus 2013 @ 19:14:

[...]

Mijn dochter doet dat nu ook Bij de Action hadden ze ze laatst.

Leuk! nostalgie voor de ouderen, nu de kinderen van tegenwoordig het weer dragen

Zag het net al langskomen bij de Action en ik ga ze kopen voor mijn dochter die al volwassen is.
quote:aaquamarine schreef op 15 augustus 2013 @ 19:16:

Oh en hoe heetten die halve bollen (hol) die je binnenstebuiten moest doen en dan omhoog kwamen? Als jullie begrijpen wat ik bedoel Dat is die ufo waar iemand anders het net ook over had. Geen idee hoe wij dat noemden.
En zo'n spiraal die je van de trap af kon laten lopen.
quote:nona_Acy schreef op 15 augustus 2013 @ 19:05:

Je had een soort van UFO's van rubber. Die moest je omklappen en op de grond leggen en dan "sprongen" ze naar boven.

Weet niet meer hoe die dingen heten. Maar die waren in op de basisschool.Sorry, deze pagina vergeten te lezen. Ik ben mosterd...
Neusfluitjes
Ja, inderdaad die luciferpoppetjes, had ik ook.

Rubberen smurfen.

monchichi aapjes.
En de Spirograph!!!!!
quote:dapperedoda schreef op 15 augustus 2013 @ 19:16:

Waaahhh mijn generatie! Ik herken het allemaal!

Over Rubiks; weet je ook nog die platte rubiks puzzel met de 3 ringen. Rubiks magic. En dan maar hopen dat die draadjes niet stuk gingen.

Herinnert iemand zich ook nog die kubusjes in felle kleuren van zacht foam. Kon je in elkaar zetten en weer uit elkaar halen.

Ik.

Laatst bij Intertoys nog een paar van gekocht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven