Rage

15-08-2013 18:25 395 berichten
Nooit zoveel zakken chips gegeten als toen, sterker nog, ik kreeg tdt een antipathie voor wokkels en chips, dankzij deze krengen die in de zak zaten.

Dat boek kon ik niet meer zien, ook die krengen niet

Nu gaat het wel weer ietsjes beter

Welke andere rage s hadden jullie kinderen of jezelf?
Alle reacties Link kopieren
Fabulant, blauw/gele rolschaatsen, jojo's, silly putty, en idd polly pocket huisjes. veel leuker dan de polly pocket van tegenwoordig.
En zo'n gloeirups, maar die mocht ik niet.

deze?
Pokemonkaarten, flippo's, knikkers, scoobydoo-touwtjes, magic twisty, Bratz-poppen, furby, tamagochi. Ik had een Harry Potter uiltje, maar dat werd dan weer niet cool gevonden

Veel meisjes in mijn klas droegen ook zo'n plastic nekbandje. Ik probeer nog ff wat meer te bedenken
Some flies are too awesome for the wall
quote:kimiko, 7 minuten geleden

En zo'n gloeirups, maar die mocht ik niet.

Mijne doet t nog. Dochter heeft m nu
Kent iemand little Miss make up en little Miss dress up nog?

Van die poppen waarvan je t haar kon laten groeien?
quote:limelight schreef op 15 augustus 2013 @ 20:19:

Ik was lid van de Tina en verschillende jaren kreeg ik dan ook het Tina grotevakantieboek.

Spiegelzonnebrillen.

Daar moest je toch voor betalen?

Ik heb er ooit eentje gewonnen omdat ik een rebus goed had, volgens mij was het antwoord Eduard of Emily
Betty Spaghetti, Nona Acy?
Eduard en Emily was leuk in de Tina!

Maar ik had een abonnement op de Penny.
quote:nona_Acy schreef op 15 augustus 2013 @ 20:43:

[...]

Mijne doet t nog. Dochter heeft m nuDat is helemaal cool! Mijn moeder heeft haar oppaskinderen met mijn duftyhuis laten spelen en terwijl ik er vroeger super zuinig mee heb gedaan, hebben zij alles gesloopt. Zo jammer want mijn dochter zou t superleuk gevonden hebben. (Denk ik )
In mijn tijd zat er alleen chips in de zakken
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:nona_Acy schreef op 15 augustus 2013 @ 20:45:

Kent iemand little Miss make up en little Miss dress up nog?

Van die poppen waarvan je t haar kon laten groeien?Dat je het armpje omhoog moest doen en dan groeide het en als je de andere arm op en neer deed werd het weer kort.
Maar die chips at je dan niet uit de zak maar uit een schaaltje
Yu-Gi-Yoh kaarten was meer in onder de jongens. Ik herinner me ook een enorme Diddl rage. Dat waren plaatjes, briefpapier of stickers van de muis Diddl en zijn vriendjes. Vooral de plaatjes die ergens naar roken waren erg geliefd
@Capicorn

Ik vond ze ook zo leuk, keek iedere dinsdagmiddag uit naar de bladenman

Was de Penny niet meer voor paardenmeisjes? Of was dat weer de Debby.

Ik heb veel van die Tina/Debbie vakantieboeken, winterboeken etc., ze staan op de onderste plank van mijn boekenkast maar mijn dochter kijkt er niet naar om.

Blue Lagoon, een film waar ik zoooooooo graag heen wilde maar nog niet oud genoeg voor was

Nu vind ik 'm net zo saai als Buried
quote:femselien schreef op 15 augustus 2013 @ 20:42:

Pokemonkaarten, flippo's, knikkers, scoobydoo-touwtjes, magic twisty, Bratz-poppen, furby, tamagochi. Ik had een Harry Potter uiltje, maar dat werd dan weer niet cool gevonden

Veel meisjes in mijn klas droegen ook zo'n plastic nekbandje. Ik probeer nog ff wat meer te bedenken

Bedoel je deze Femselien?

Ik herken bijna alles, super leuk
Penny was voor paardenmeisjes, ja.
En vergeet de Penny plus niet!
Ja die, roodwitblauw!
[quote]Diztel schreef op 15 augustus 2013 @ 20:51:

@Capicorn

Ik heb veel van die Tina/Debbie vakantieboeken, winterboeken etc., ze staan op de onderste plank van mijn boekenkast maar mijn dochter kijkt er niet naar om.

Blue Lagoon, een film waar ik zoooooooo graag heen wilde maar nog niet oud genoeg voor was

Nu vind ik 'm net zo saai als Buried X-D[/quote]

verslik mij in mijn gebakje
quote:Zaphod schreef op 15 augustus 2013 @ 20:52:

[...]

Bedoel je deze Femselien?

[afbeelding]Ja die bedoel ik!
quote:jagten schreef op 15 augustus 2013 @ 20:56:

[quote]Diztel schreef op 15 augustus 2013 @ 20:51:

@Capicorn

Nu vind ik 'm net zo saai als Buried X-D[/quote]

verslik mij in mijn gebakje

Heel veel van wat al genoemd is, is herkenbaar.

Tamagotchis werden bij ons op school verbannen, verstoorden de les.

*Magic Twisty.

*Van die vieze rubberen kleefhandjes.

*Trollen met alle mogelijke haarkleuren.

*Van die knuffeltjes met allemaal elastiekjes aan het lijfje, en dan stoffen pootjes en kop.

*En van die knijpballen met puntjes en een soort zeepsop erin.

*Diddl blaadjes... maar daar was ik toen al te oud voor.

*Ploppers... Of hoe die dingen mogen heten. Halve rubberen ballen die je om moest keren, neer moest zetten, en dan sprongen ze de lucht in.

*Een bal aan een koord met een ring die je om je enkel moest doen en dan ronddraaien en er overheen springen

*Van die 'tattoo'-bandjes om je nek

Kent iemand hier deze nog?

Op een gegeven moment niet meer alleen speentjes, maar ook eendjes, rammelaars, flesjes, beren... en weet ik het.

En tsja, de vouwstep. Toen die kwam was ik al wat ouder trouwens, weet nog dat mijn moeder het vreselijke dingen vond. Toen ik een jaar of 16 (denk ik) was ging een meisje voor mijn neus vol op haar snufferd omdat zo'n wieltje in een putdeksel bleef steken... tanden eruit, bloeden, hele drama compleet. Heb het arme kind toen nog naar huis gebracht.
quote:capricorn schreef op 15 augustus 2013 @ 19:45:

Nummers opnemen met een cassetterecorder. En dan voor de rest van je leven weten waar een bepaald nummer ophield omdat er iemand doorheen begon te praten.Of omdat het einde van het bandje bereikt was. Ik kan "Black Velvet" nog steeds niet helemaal af luisteren, na

Every word of every song that he sang was for you

In a flash he was gone, it happened so soo ben ik altijd verbaasd dat het nummer nog verder gaat. Gek genoeg zelfs 'n gevoel van stokkende adem op dat moment

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven