Bakken

15-08-2013 20:32 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie houd er van lekker bakken?

Cake, taart, hapjes etc?

Hebben jullie nog ideale recepten om te delen?
Ik heb vandaag bananenbrood gebakken. Was lekker.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Nee doe mij maar vies bakken....
Hier een taart en cupcake liefhebber :-)

Ik heb laatste deze[...] gedaan! Erg leuk en leerzaam met lekkere recepten.

Eerder had ik al een [...] maken gedaan. Ook erg leuk en te doen wanneer jij er tijd voor hebt. Ook hier krijg je verschillende recepten bij.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-09-2013 12:31
Reden: Spam
% gewijzigd
Net deze gemaakt, erg lekker!
quote:Firene schreef op 15 augustus 2013 @ 20:45:

Net deze gemaakt, erg lekker!

Klinkt heerlijk Firene!

Ik heb vanmiddag marshmallows gemaakt. Ik heb daarbij dit recept als basis gebruikt en heb cacao aan het eiwit/gelatinemengsel toegevoegd en gemalen pepermunt aan het maizena/poedersuiker mengsel. In plaats van glucosestroop heb ik golden syrup gebruikt, een prima vervanger. Ze zijn erg lekker geworden!
Ik hou van bakken! Maar dan is de verleiding om het op te eten ook wel erg groot. Ik had laatst witte chocolade brownies gemaakt die erg in de smaak vielen.
quote:Firene schreef op 15 augustus 2013 @ 20:45:

Net deze gemaakt, erg lekker!Ziet er lekker uit. Ik ga morgen cup cakes met ananas en kokos maken.
Ik ben dol op bakken en mijn vriend op het opeten van mijn baksels

Brownies met dadels van Annabel Langbein, chocolade-ricotta cake van Rudolph van Veen of een van de heerlijke recepten uit de baking bible van Mary Berry (van de Great British Bakeoff). Mhmmm heerlijk allemaal!

Hier ligt er altijd wel iets lekkers in de vriezer want alles met z'n 2-en in een keer opeten is een beetje teveel van het goede
quote:PlofKipje84 schreef op 15 augustus 2013 @ 20:44:

Nee doe mij maar vies bakken....
Vandaag een italiaanse appeltaart gemaakt, de doet de appels dan in een soort cakedeeg en bakt dat, maar is niet goed gelukt helaas. Ik vond het deeg nog steeds niet goed gaar ondanks dat ik de taart al langer in de oven had gedaan dan in het recept stond.

Hele zwikkie maar wegegooid!

Maar het is wel leuk om te doen, ondanks dat ik niet heel dol ben op taart eten.
Ik ben dol op bakken

Ik heb veel gebakken afgelopen jaren en heb een blog gemaakt met al mijn recepten. Zou ik die hier mogen neerzetten of geld dat als spam?
De kokos ananas cakejes waren lekker, ik ga morgen o vandaag de cassatataart uit de nieuwe allerhande proberen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven