Rage

15-08-2013 18:25 395 berichten
Nooit zoveel zakken chips gegeten als toen, sterker nog, ik kreeg tdt een antipathie voor wokkels en chips, dankzij deze krengen die in de zak zaten.

Dat boek kon ik niet meer zien, ook die krengen niet

Nu gaat het wel weer ietsjes beter

Welke andere rage s hadden jullie kinderen of jezelf?
Alle reacties Link kopieren
En deze poncho droeg ik.
Help iedereen een handje
quote:krullenbol1966 schreef op 15 augustus 2013 @ 22:53:

En deze poncho droeg ik.Ik ook.
Teensokken had ik ook! Kreeg je pijn aan je voeten, omdat de stof tussen je tenen zorgden dat je tenen klem zaten in je schoenen.

Hoe heetten die kraaltjes ook weer die je in een vorm op een bord moest doen en dan kon strijken? En dan had je een onderzetter. Geloof dat m'n moeder blij was toen de kraaltjes op waren.
quote:Uncharted schreef op 15 augustus 2013 @ 22:52:

[...]

Klik klak?Ja, klik klak :-)
Help iedereen een handje
Wat ook heel erg in was destijds was een 'penvriend(in)' hebben, de Tina/Penny stond er vol mee: "Als jij ook een melige meid bent, paardengek bent en fan van de Backstreet Boys, klim in de pen en schrijf naar.." compleet met adres erbij

Ook na een vakantie standaard met de vriendjes en vriendinnetjes adressen uitwisselen, om dan een brief op je mooiste postpapier en met 'n hoop stickers naar hen te sturen bij thuiskomst. Om er dan na drie brieven weer mee op te houden.
quote:roodwitblauw schreef op 15 augustus 2013 @ 22:55:

Hoe heetten die kraaltjes ook weer die je in een vorm op een bord moest doen en dan kon strijken? En dan had je een onderzetter. Geloof dat m'n moeder blij was toen de kraaltjes op waren.

Gewoon, strijkkralen.

Nog steeds te koop.
O die poncho, wat er-rug! Die heb ik volgens mij nooit gezien.

Ik had wel een überlelijke bloemetjes bodywarmer, wat was ik daar blij mee hahaha.
quote:xandora schreef op 15 augustus 2013 @ 22:13:

[...]

oja deze,dat is lang geleden,onee ik wordt ouderHa gelukkig toch nog iemand die Garbage Pail Kids kent! Ik denk dat het ook eigenlijk meer iets voor jongens was. En je kon je ouders er zo lekker mee shockeren.
quote:roodwitblauw schreef op 15 augustus 2013 @ 22:55:

Hoe heetten die kraaltjes ook weer die je in een vorm op een bord moest doen en dan kon strijken? En dan had je een onderzetter. Geloof dat m'n moeder blij was toen de kraaltjes op waren.Jaa, strijkkralen! En dan met zo'n bakpapier (?) eroverheen ze aan elkaar strijken. Mocht ik nooit zelf doen.

Ook uren zoet mee geweest.
Er was ook zo'n soort rubberen slang, zoiets als een afvoerslang, in verschillende kleuren en daar moest je dan mee rondzwaaien en dat maakte dan geluid.
quote:lostintranslation schreef op 15 augustus 2013 @ 22:56:

Wat ook heel erg in was destijds was een 'penvriend(in)' hebben, de Tina/Penny stond er vol mee: "Als jij ook een melige meid bent, paardengek bent en fan van de Backstreet Boys, klim in de pen en schrijf naar.." compleet met adres erbij

Ook na een vakantie standaard met de vriendjes en vriendinnetjes adressen uitwisselen, om dan een brief op je mooiste postpapier en met 'n hoop stickers naar hen te sturen bij thuiskomst. Om er dan na drie brieven weer mee op te houden. Erg herkenbaar..toch wel een lange tijd een vriendin aan overgehouden die ik pas jaaaren later ging ontmoeten omdat ik eindelijk een kaartje voor de trein kon betalen. Denk soms nog steeds aan haar na het (alsnog) verwateren van contact uiteindelijk.
Hier waakt de enige echte Barones
Flippo's, tamagotchi, furby, pokemonkaarten, dragonball Z, haarmascara, jojo's, knikkeren was toen ook een tijdje hip. Verder staat me nog iets bij van kettingen en armbandjes die op een tattoo leken, kralenarmbandjes, voetstrings
Wat ook een rage was zo n soort van worm van stof met haartjes? met een onzichtbaar draadje en dan door je handen halen

ah de magic worm
Luciferpoppetjes ik was er dol op, had ook een hele grote
Help iedereen een handje
[quote]lostintranslation schreef op 15 augustus 2013 @ 22:56:

whahahahahah klopt nostalgie ten top!
Deze?
Help iedereen een handje
Ik kom uit de tijd van : furbie, k3 was ook helemaal in op de basisschool, en natuurlijk :Diddl!!!
quote:marjon1980 schreef op 15 augustus 2013 @ 22:59:

Er was ook zo'n soort rubberen slang, zoiets als een afvoerslang, in verschillende kleuren en daar moest je dan mee rondzwaaien en dat maakte dan geluid.Zingende slang
Panty's kapot knippen, in ringen en die om je pols dragen. Zoveel mogelijk en het liefst in allerlei kleuren. Ze deden het ook goed als haarelastiekje.

Kent iemand deze rage of was het erg lokaal?
quote:barones schreef op 15 augustus 2013 @ 22:59:

[...]

Erg herkenbaar..toch wel een lange tijd een vriendin aan overgehouden die ik pas jaaaren later ging ontmoeten omdat ik eindelijk een kaartje voor de trein kon betalen. Denk soms nog steeds aan haar na het (alsnog) verwateren van contact uiteindelijk.

Hee, wat leuk! Hier ook, zelfs nog op een verjaardagsfeestje geweest, haha. Misschien moeten we ze maar eens opzoeken op Facebook

@Ikbenik: jaa, die ken ik ook nog!
Buppps, in het oosten van Nederland was het zeker een rage!!
quote:PlofKipje84 schreef op 15 augustus 2013 @ 23:59:

Buppps, in het oosten van Nederland was het zeker een rage!!In het westen ook. Mijn moeder super kwaad omdat ik al haar goede ( oranje, mintgroene en zwarte ) panty's kapot geknipt had
Ministeck, flippo's, speentjes, knijppoppetjes, trollen met gekleurd haar, tamagotchi, knikkers, spice girls spulletjes (geen schoenen, mocht niet), furby, ik had 't allemaal.

Ik heb volgens mij ook dingen meegekregen van voor mijn tijd (knijppoppetjes oa denk ik?). Ik ben zelf van '87, maar mijn zus van '80 en die zooi hadden we thuis dus nog toen ik er wel de leeftijd voor kreeg.
Oh ja, en die jojo's die konden spinnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven