Rage
donderdag 15 augustus 2013 om 18:25
vrijdag 16 augustus 2013 om 03:35
vrijdag 16 augustus 2013 om 07:18
quote:TheNurse, 2 minuten geleden
Van die speelgoed autootjes die je (helemaal of gedeeltelijk) in warm water kon houden en dat ze dan van kleur veranderende.
Hotwheels! Ik had er een garage met wasstraat bij. Daar moest warm water in. Ging t autootje er blauw in en kwam er paars uit.
Je had ook die je tegen de muur moest rijden, en dan had hij een deuk.
Van die speelgoed autootjes die je (helemaal of gedeeltelijk) in warm water kon houden en dat ze dan van kleur veranderende.
Hotwheels! Ik had er een garage met wasstraat bij. Daar moest warm water in. Ging t autootje er blauw in en kwam er paars uit.
Je had ook die je tegen de muur moest rijden, en dan had hij een deuk.
vrijdag 16 augustus 2013 om 07:23
Die ploppers mochten daarna alleen nog verkocht worden met een gat erin. Zo waren ze iets veiliger. Ik herinner me dat ik een beetje bang voor die dingen was. Ze knalden zo hard de lucht in
De makers van de kubus bedachten later ook een ander soort puzzel. Het zat met draden aan elkaar vast en er stonden ringen op. Ik had er een maar had toen geen idee wat ik er mee kon.
De makers van de kubus bedachten later ook een ander soort puzzel. Het zat met draden aan elkaar vast en er stonden ringen op. Ik had er een maar had toen geen idee wat ik er mee kon.
vrijdag 16 augustus 2013 om 07:59
TheNurse lees ik dat nou goed?
Ik lees heel veel dingen hier die ik vergeten ben of nooit gehad heb. Of die ik toen al niet zo leuk vond. Een auto met een deukje na het botsen lijkt me heel leuk om te hebben.
Ik had alleen een soort barbypop die zwanger was. De buik kon er ook af en dan zat er een baby in en werd de buik weer hartstikke plat.
Ik had later ook van die puzzelbuisjes in blauw of geel waarbij je een vormpje eraf moest halen door te draaien en te schuiven. Niet heel duidelijke omschrijving.
Ik lees heel veel dingen hier die ik vergeten ben of nooit gehad heb. Of die ik toen al niet zo leuk vond. Een auto met een deukje na het botsen lijkt me heel leuk om te hebben.
Ik had alleen een soort barbypop die zwanger was. De buik kon er ook af en dan zat er een baby in en werd de buik weer hartstikke plat.
Ik had later ook van die puzzelbuisjes in blauw of geel waarbij je een vormpje eraf moest halen door te draaien en te schuiven. Niet heel duidelijke omschrijving.
Het Viva forum is papaja.
vrijdag 16 augustus 2013 om 09:02
vrijdag 16 augustus 2013 om 09:21
vrijdag 16 augustus 2013 om 09:23
vrijdag 16 augustus 2013 om 09:29
Geweldig topic dit. Komen allemaal herinneringen naar boven!!
Ook de tv-progamma's:
-pipi langkous
-de 7 sprong
-powerrangers
-xena
-hercules
-kippenvel (ook boeken had je daarvan)
-scooby doo
-BoesBoes
-Dommel
-Dragonball Z
-Cow and Chicken
-Johnny Bravo
M.a.w.: Cartoon Network (toen het nog Engelstalig was)
En nog veeeeel meer!!!
Ook de tv-progamma's:
-pipi langkous
-de 7 sprong
-powerrangers
-xena
-hercules
-kippenvel (ook boeken had je daarvan)
-scooby doo
-BoesBoes
-Dommel
-Dragonball Z
-Cow and Chicken
-Johnny Bravo
M.a.w.: Cartoon Network (toen het nog Engelstalig was)
En nog veeeeel meer!!!
vrijdag 16 augustus 2013 om 09:43
Oooh, wat komt er veel herkenbaars voorbij!
Ik herinner me uit mijn eigen kindertijd:
- Monchichi aapje
- Popples
- Troetelbeertjes
- Dufties
- Stickerboekjes (liefst van de troetelbeertjes!)
- Mini Loco
- Lolobal
- Viewmaster
- Modewijzer
- Spirograph
- Wereld Natuur Fonds stickerboek, stickers sparen, die in zakjes per 5 verkocht werden
- 10 kleuren pen
- Geurpennen
- Geurpapier
- Smurfensnot in potjes
- Smurfensnot zelf maken met dreft en wasverzachter in plastic zakjes
- "Zacht zand" maken in de zandbak. Op vreemde wijze een populaire bezigheid bij ons op de basisschool.
- Knikkers. En de namen die die knikkers hadden: Candy, Smurf Olie, Chineesje, Gewoontje. Was altijd heel blij om weer knikkers te kopen, ik verloor altijd!
- Mini plastic speentjes aan een koord om je nek (verkochten ze bij de snoepwinkel. De flesjes/eendjes later vond ik niet leuk)
- Klikklak armband (van de kermis)
- Plastic baby-figuren in allerlei houdingen (die stonken)
- Fireballen
- Opgerolde kauwgom in rood rond doosje
- Knetterkauwgom
- Donald Duck kauwgom met plakplaatjes
- Van die vieze jelly Snorkelsnoepjes in een soort plastic schelp
- Dipdropstaaf en poeder om het in te dippen in één duozakje
- Bico's, Trekdrop, Jojo's, spekken, schuimblokken voor 0,10 per stuk
Ik herinner me uit mijn eigen kindertijd:
- Monchichi aapje
- Popples
- Troetelbeertjes
- Dufties
- Stickerboekjes (liefst van de troetelbeertjes!)
- Mini Loco
- Lolobal
- Viewmaster
- Modewijzer
- Spirograph
- Wereld Natuur Fonds stickerboek, stickers sparen, die in zakjes per 5 verkocht werden
- 10 kleuren pen
- Geurpennen
- Geurpapier
- Smurfensnot in potjes
- Smurfensnot zelf maken met dreft en wasverzachter in plastic zakjes
- "Zacht zand" maken in de zandbak. Op vreemde wijze een populaire bezigheid bij ons op de basisschool.
- Knikkers. En de namen die die knikkers hadden: Candy, Smurf Olie, Chineesje, Gewoontje. Was altijd heel blij om weer knikkers te kopen, ik verloor altijd!
- Mini plastic speentjes aan een koord om je nek (verkochten ze bij de snoepwinkel. De flesjes/eendjes later vond ik niet leuk)
- Klikklak armband (van de kermis)
- Plastic baby-figuren in allerlei houdingen (die stonken)
- Fireballen
- Opgerolde kauwgom in rood rond doosje
- Knetterkauwgom
- Donald Duck kauwgom met plakplaatjes
- Van die vieze jelly Snorkelsnoepjes in een soort plastic schelp
- Dipdropstaaf en poeder om het in te dippen in één duozakje
- Bico's, Trekdrop, Jojo's, spekken, schuimblokken voor 0,10 per stuk