Oplader IPhone stuk
dinsdag 20 augustus 2013 om 15:23
Je moet bij de lader opletten dat het de juiste spanning is, maar ook hoeveel stroom hij kan leveren.
Oudere toestellen kunnen vaak wel toe met 500 mA of 0.5 A, maar 1000 mA of meer gaat beter /sneller.
Mijn tablet laadt niet op met de 1000mA telefoonlader, maar wil 2000 kunnen krijgen.
Omgekeerd laadt de telefoon wel weer op met de lader van de tablet.
(wel met zijn eigen kabeltje in de usb-aansluiting om de lader natuurlijk)
Maar wat is er kapot aan de lader? De kabel, of het stuk dat in het stopcontact gaat? Of zit dan aan elkaar bij jouw oplader?
Oudere toestellen kunnen vaak wel toe met 500 mA of 0.5 A, maar 1000 mA of meer gaat beter /sneller.
Mijn tablet laadt niet op met de 1000mA telefoonlader, maar wil 2000 kunnen krijgen.
Omgekeerd laadt de telefoon wel weer op met de lader van de tablet.
(wel met zijn eigen kabeltje in de usb-aansluiting om de lader natuurlijk)
Maar wat is er kapot aan de lader? De kabel, of het stuk dat in het stopcontact gaat? Of zit dan aan elkaar bij jouw oplader?
woensdag 21 augustus 2013 om 09:26
Ik heb laatst in de aanbieding een docking gekocht van Logitech bij de Kijkshop voor 40 euro. Wel iets duurdere oplossing, maar hij laadt niet alleen je Iphone op, je kunt 'm ook gebruiken om muziek mee te luisteren (MP3 of radio via app en wif)i. Ik kan 'm ook buitenshuis gebruiken, want de docking heeft een ingebouwde accu die ca. 10 uur meegaat. Handig voor in de tuin, bij het autowassen of naar het strand. Geluid is redelijk goed. Natuurlijk geen wonderen verwachten, maar veel beter dan je zou verwachten voor dat bedrag.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
donderdag 22 augustus 2013 om 23:43
donderdag 19 december 2013 om 21:22
Hoi, ik kwam dit berichtje tegen via GOogle. Hebben jullie ervaring met telefoon oplader kopen? Ik wil daar een kabeltje kopen, ik kwam ze net tegen via Twitter. Ik lees hier boven dat het nog goedkoper kan, maar dan ga ik twijfelen of de kwaliteit wel juist is... ik hoor he twel. groetjes patricia
anoniem_192573 wijzigde dit bericht op 19-12-2013 21:24
Reden: ik moest een titel opgeven? ik snap het niet
Reden: ik moest een titel opgeven? ik snap het niet
% gewijzigd
donderdag 19 december 2013 om 21:35
oke, dan ga ik is even kijken wat goedkoper is. bij de winkel of bij die webshop (www.telefoon-kabeltjes.nl). ze hebben best wel lekkere prijs, en moet de komende dagen veel werken dus heb weinig tijd om naar de winkel te gaan (werken in dehoreca lekkere overuren)
donderdag 19 december 2013 om 21:37
vrijdag 20 december 2013 om 01:34
quote:mriek83 schreef op 19 december 2013 @ 21:53:
Hema (goede kwaliteit), Mediamarkt.. Die snoertjes vd Mediamarkt gingen bij mij ook redelijk snel weer stuk. Hema is beter en goedkoper.Ik ga morgen is even kijken bij de Hema hier in het dorp en anders even naar de mediamarkt in Noord. Ben benieuwd. Ik laat het hier nog ff horen!!
Hema (goede kwaliteit), Mediamarkt.. Die snoertjes vd Mediamarkt gingen bij mij ook redelijk snel weer stuk. Hema is beter en goedkoper.Ik ga morgen is even kijken bij de Hema hier in het dorp en anders even naar de mediamarkt in Noord. Ben benieuwd. Ik laat het hier nog ff horen!!