De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
Alle reacties Link kopieren
quote:yellowlove2punt0 schreef op 17 augustus 2013 @ 22:23:

Feesten beesten en schmeesten dus. Wat zijn we toch hip and happening!
Ik had een familiebbq!!
Hier ook nie veel gedaan. Grote migraine aanval. Oh ik ben begonnen met postcrossing nav een topic hoer. En erachter gekomen dat het Peacy is niet Peachy die Nick. Haha nu kan ik niet slapen vanwege halve dag migraine. Dus met de iPhone app maar wat forummen in bed.
Let love rule!
Was de bedoeling dat ik een perzik zou worden. Maar ik voerde mijn naam te snel in :P.

Dus toen werd het Peacy. Ach, origineel
*kijkt voorzichtig om hoekje*

Hoe is het hier?
Haha dan heb ik dat onbewust aangevoeld denk ik! Iedereen een goed weekend gehad? Ja dat vraag ik nu omdat ik gister vrij was. Bij mij was het even wat minder... zit nu weer tijdelijk met ex in huis tot hij gaat verhuizen volgende maand. En dat is raar. We lopen allebei op onze tenen en voelen ons niet thuis. Resultaat... de ene migraine aanval na de andere (in totaal 3...daar ging mijn weekend) Maar we hebben het nu uitgesproken dus ik heb het idee dat het nu wel beter gaat. Ook omdat ik nu overdag lekker op mijn werk zit. En de rest van de week ook. En dan is deze gekke situatie hopelijk snel voorbij. Want nu gaat ie in het weekend ineens allemaal leuke dingen doen en normaal was het 'gewoon' dat ik mee ging. Nu sta ik bij wijze van al met mijn jas aan als ik me realiseer dat ik nieteens mee mag. En eigenlijk ook niet wil. Macht der gewoonte...

Afijn... we hobbelen weer lekker door. Wat een klaagtopic is dit geworden zo... vallen jullie al in slaap?
Let love rule!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 20 augustus 2013 @ 09:43:

Hoe is het hier?LOL zo gebeurt er hier niks en zo zitten we tegelijk een post te tikken. Mijne was een reactie op PeacHy :P
Let love rule!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 20 augustus 2013 @ 09:43:

Hoe is het hier?Pimps!! Hoe is het? Hoe was Griekenland?
Je vervalt gauw in macht der gewoonten. Zeker als je nog samen in een huis woont.

Ik val in slaap, maar dat had een andere reden. Ik ga zo even naar de stad. Nieuwe kabel halen, de laatste dingen voor school en dan klaaar
Griekenland was heerlijk. Lekker eten, heerlijke wijn, mooie landschappen, fijn appartement, leuke mensen leren kennen.
Ooh, heerlijk Pimpel! Tot rust gekomen?
Fijn Pimpel dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad!!

tashy, klagen mag hoor!! En wat klote van die migraine! Misschein als alle stress minder is dat je wat beter in je vel gaat zitten en ook minder migraine? En postcrossing door een topichoer??!?!?!
WAT?
Let love rule!
HAHAHAHA ik typte dat op mijn telefoon. Postcrossen n.a.v. een topic HIER. Damn you Autocorrect!
Let love rule!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 20 augustus 2013 @ 10:16:

Griekenland was heerlijk. Lekker eten, heerlijke wijn, mooie landschappen, fijn appartement, leuke mensen leren kennen.

Dat klinkt heerlijk!!

Ik ben trots op studielink: ondanks de ingewikkelde situatie hebben ze in 1 keer mijn collegegeld goed doorgegeven.

Verder ben ik vandaag schoolziek? Hoe gaat het met jullie?
Liever elitair dan een pauper!
Goed hoor .

Ik ben dekbedovertrekken aan het zoeken voor m'n nieuwe bed
Oeee, ik houd van nieuwe dekbedovertrekken! Zo leuk om te kopen!
Liever elitair dan een pauper!
Jeej voor studielink!!

Ik ben door loting op Woningnet 5e geworden voor een huis. morgen bezichtiging. moet maar niet al te blij worden, maar you never know....
Succes Yellow!! Laat je weten of het wat was?
Amsterdam kennende is het helemaal vercrackt, uitgewoond en kapot. Inde advertentie staat veel schilder- en behangwerk, dus lees : uitgewoond kraakhuis. Ik hou mijn hart vast, maar goed het is wel een huis voor altijd zeg maar, met een vast huurcontract.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 20 augustus 2013 @ 23:13:

Jeej voor studielink!!

Ik ben door loting op Woningnet 5e geworden voor een huis. morgen bezichtiging. moet maar niet al te blij worden, maar you never know....

Toch voorzichtig optimistisch

quote:yellowlove2punt0 schreef op 20 augustus 2013 @ 23:59:

Amsterdam kennende is het helemaal vercrackt, uitgewoond en kapot. Inde advertentie staat veel schilder- en behangwerk, dus lees : uitgewoond kraakhuis. Ik hou mijn hart vast, maar goed het is wel een huis voor altijd zeg maar, met een vast huurcontract.Als je het krijgt kom ik helpen schilderen etc, ik zweer het je!
maar dat moet wel allemaal dan voor begin oktober zijn want dan krijg ik mijn crib natuurlijk .
Strangest thing trouwens yellow, ik ben niet meer alleen en ik vind het fijn. Ondanks dat de aso's terug zijn. Ik ben een rare
Ik ben blij dat je je niet meer rot voeltjuist!Je bent geen rare, jij bent een lieverd!

Wat betreft mijn huis, ik moet eerst die 4 voor mij angstig genoeg maken zdat zij het huis niet willen he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven