Dom!
zondag 18 augustus 2013 om 20:25
Van de week een heel mooi nieuw shirt gekocht in de uitverkoop, was er helemaal blij mee!
Wil ik hem vanochtend aan doen, dus ik knip de labels er uit, ook het waslabel aan de zijkant (gaat anders zo kriebelen en scheen door). Dus ik shirt aan, wil de deur uit gaan.. Heb ik te ver doorgeknipt waardoor de naad nu los is. En ik heb de goede kleur garen niet in huis om het te maken
Jullie weleens zulke acties?
Wil ik hem vanochtend aan doen, dus ik knip de labels er uit, ook het waslabel aan de zijkant (gaat anders zo kriebelen en scheen door). Dus ik shirt aan, wil de deur uit gaan.. Heb ik te ver doorgeknipt waardoor de naad nu los is. En ik heb de goede kleur garen niet in huis om het te maken
Jullie weleens zulke acties?
zondag 18 augustus 2013 om 20:37
Gebeurd mij ook wel eens. Iemand vertelde me dat je de labels (er met wat kracht) ook uit kunt trekken, dan blijft er geen smal wit randje achter. Ging een aantal keer goed, tot ik een shirt had waarbij de label op een andere manier vast zat en ik er dus zo een gat in trok omdat de naad los liet. Was dus niet zo'n slimme actie...
Ik laat ze meestal zitten, maar als de stof doorschijnend is wil ik ze er liever uit hebben.
Ik laat ze meestal zitten, maar als de stof doorschijnend is wil ik ze er liever uit hebben.
zondag 18 augustus 2013 om 20:52
zondag 18 augustus 2013 om 22:01
zondag 18 augustus 2013 om 22:02
quote:mamsky schreef op 18 augustus 2013 @ 20:52:
ja, ik was vroeger erg rommelig, ik gooide kleding na het dragen over een stoel.
Ik had een nieuwe spijkerbroek gekocht en dat deed mij besluiten dat ik de oude wel kon afknippen tot korte broek.
Ik trek de broek uit de stapel, knip hem af en trek hem aan.....het was mijn nieuwe broek!!!! sorry, maar ik zie het zo voor me, wel zonde!
ja, ik was vroeger erg rommelig, ik gooide kleding na het dragen over een stoel.
Ik had een nieuwe spijkerbroek gekocht en dat deed mij besluiten dat ik de oude wel kon afknippen tot korte broek.
Ik trek de broek uit de stapel, knip hem af en trek hem aan.....het was mijn nieuwe broek!!!! sorry, maar ik zie het zo voor me, wel zonde!
Help iedereen een handje
zondag 18 augustus 2013 om 22:05
zondag 18 augustus 2013 om 22:09
Oh ja ik weet er weer een....... Bij V&D zag ik een leuk jurkje met allemaal bandjes op de rug een stuk of 8. Leek me erg leuk, dus ik met het jurkje het pashokje in. Heb ik me na een tijdje eindelijk in het jurkje gewrongen. Blijk ik er niet meer uit te kunnen, zit gewoon klem tussen de bandjes . Schaamde me dood, heeft zeker een half uur geduurd voor ik er weer uit was.
Help iedereen een handje
zondag 18 augustus 2013 om 22:16
Mijn ex heeft wel een domme actie gehad, op nieuwe spijkerbroeken zit soms wel eens zo'n plastic strip op de buitenkant, over de halve pijp, met de maat erop. Op een feest waar we beide waren zag ik dat hij de strip nog op zijn pijp had zitten, ik heb hem maar gezegd dat het de bedoeling is dat je die strip verwijderd voor het dragen.
zondag 18 augustus 2013 om 22:25
Ondingen ja die labels.
Ik had drie verschillende shirtjes gekocht en besloot ze eerst te wassen. Vond ik wel zo fris. Ik zag dat er zwarte stukken in dezelfde was zaten maar dacht dat het toch wel samen kon omdat ik die zwarte stukken al vijftien keer gewassen had.
Niet dus. Twee van de shirts hadden donkere strepen, die heb ik meteen weggegooid; de derde was nog goed. Gelukkig waren ze niet zo duur geweest maar evengoed zonde.
Ik had drie verschillende shirtjes gekocht en besloot ze eerst te wassen. Vond ik wel zo fris. Ik zag dat er zwarte stukken in dezelfde was zaten maar dacht dat het toch wel samen kon omdat ik die zwarte stukken al vijftien keer gewassen had.
Niet dus. Twee van de shirts hadden donkere strepen, die heb ik meteen weggegooid; de derde was nog goed. Gelukkig waren ze niet zo duur geweest maar evengoed zonde.
zondag 18 augustus 2013 om 23:08
quote:Ivetje schreef op 18 augustus 2013 @ 20:39:
Je kan toch gewoon met een andere kleur garen naaien aan de binnenkant? Dat zie je aan de buitenkant helemaal niet.
Reken maar dat je dat wel ziet....
Tenzij het alleen maar een net iets andere tint is. Dan kom je er misschien nog mee weg. Maar anders zie je het absoluut wel! *Sprak de ervaringsdeskundige*
Je kan toch gewoon met een andere kleur garen naaien aan de binnenkant? Dat zie je aan de buitenkant helemaal niet.
Reken maar dat je dat wel ziet....
Tenzij het alleen maar een net iets andere tint is. Dan kom je er misschien nog mee weg. Maar anders zie je het absoluut wel! *Sprak de ervaringsdeskundige*
If you change yourself, then who are you?