Hamsterweken!!!!!!
maandag 19 augustus 2013 om 21:42
maandag 19 augustus 2013 om 21:48
maandag 19 augustus 2013 om 21:52
Ik heb nog niet gehamsterd. Ga woe of dond denk ik. Maar ze hadden wel goeie acties vond ik deze keer. Oa. Robijn, kaas. pakjes, soep, mexicaans, bonduelle, koffie. Allemaal dingen die ik anders ook wel koop.
Moet alleen nog even bedenken waar ik het op ga slaan. Anders geef ik die gratis koffie aan mijn schoonmoeder.
Moet alleen nog even bedenken waar ik het op ga slaan. Anders geef ik die gratis koffie aan mijn schoonmoeder.
maandag 19 augustus 2013 om 21:56
quote:vloerkleed schreef op 19 augustus 2013 @ 21:52:
roosvicee,gehakt,bloemkool,pastasaus,kindertandpasta,chips,druiven, en donderdag ga ik voor de hamburgers hahaBen ik nou kippig? Ik zie nergens kindertandpasta staan. Nou kijk ik wel online ipv de gewone huis-aan-huis folder, maar dat zou toch niet moeten uitmaken?
roosvicee,gehakt,bloemkool,pastasaus,kindertandpasta,chips,druiven, en donderdag ga ik voor de hamburgers hahaBen ik nou kippig? Ik zie nergens kindertandpasta staan. Nou kijk ik wel online ipv de gewone huis-aan-huis folder, maar dat zou toch niet moeten uitmaken?
maandag 19 augustus 2013 om 22:11
dinsdag 20 augustus 2013 om 10:27
Volgens mij is er om de haverklap wel één of andere "actieweek" bij de AH. Tel daarbij op de regelmatige bonus-aanbiedingen e.d. Ik voel dus niet de minste behoefte om nou in het groot te gaan inslaan. Als er dingen die ik nodig heb in de aanbieding zijn, profiteer ik daarvan natuurlijk, maar ik ga geen tassen vol zooi naar huis slepen. Over een maand is het ook weer in de bonus o.i.d.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!