Hamsterweken!!!!!!

19-08-2013 21:42 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat hebben jullie allemaal al gehamsterd?

ik had vanochtend een bonus van 20 euro

smoeltjes meegenomen, robijn wasmiddel, heinz potten saus, heel veel pakjes drinken, stuk of 80 pakjes hahahaha, bloemkool, sla, dove deo....heerlijk die hamsterweken, I LOVE IT
Ik snap er niks van dat er nu hamsterweken zijn. Die zijn immers net geweest? Maar ik ben er wel blij mee! Morgen flink inslaan. Vooral gehakt, hamburgers (maar die pas donderdag geloof ik), Mexicaanse producten, en ook toetjes, druiven, sla, soep, kaas. Dat was het denk ik.
De roosvicee 50/50. We kunnen weer even vooruit. En gehakt.

Vroeger haalde ik ook de wasverzachter, maar sinds ik ontdekt heb dat een liter Silan bij de Kaufland maar 1,35 is doe ik dat niet meer.
roosvicee,gehakt,bloemkool,pastasaus,kindertandpasta,chips,druiven, en donderdag ga ik voor de hamburgers haha
Wij gaan morgen voor de roosvicee, kaas en nog wat dingen
Internagelaktisch
Ik heb nog niet gehamsterd. Ga woe of dond denk ik. Maar ze hadden wel goeie acties vond ik deze keer. Oa. Robijn, kaas. pakjes, soep, mexicaans, bonduelle, koffie. Allemaal dingen die ik anders ook wel koop.

Moet alleen nog even bedenken waar ik het op ga slaan. Anders geef ik die gratis koffie aan mijn schoonmoeder.
Heerlijk! Ik ga morgen hamsteren (toeslagen dag).

Mijn peuter zat achterop de fiets toen we langsreden en riep: "Mammaaaaa, het zijn weer hamsterweken, jeeeeeeeeh" (komt echt door de reclame hoor)
Oooeeehh hamsteren!!! Wist niet eens dat dit weer begonnen is, morgen ook maar even hamsteren dan
quote:vloerkleed schreef op 19 augustus 2013 @ 21:52:

roosvicee,gehakt,bloemkool,pastasaus,kindertandpasta,chips,druiven, en donderdag ga ik voor de hamburgers hahaBen ik nou kippig? Ik zie nergens kindertandpasta staan. Nou kijk ik wel online ipv de gewone huis-aan-huis folder, maar dat zou toch niet moeten uitmaken?
Alleen de bloemkool staat op mijn lijstje, verder zit er niks voor mij bij deze week. Ik vond het wat tegenvallen eerlijk gezegd.
Ze hebben eigenlijk die bingo actie nooit meer herhaald he?

Die vond ik pas leuk! Ook al heb ik toen niets gewonnen, het idee van met je bingokaart voor de tv klaar zitten..geweldig.
wc papier denk ik.
Heerlijk de hamsterweken. Ik ga morgen ook voor vanalles.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik ben dol op de hamsterweken.

Gehakt, cruesli, druiven, Heinz pastasaus, cola.

Mijn vriend boeide het nooit zo, maar is door mij aangestoken. Hij stond net bij de kassa met een grote lach: 'we hebben 16,22 korting!'

Daar moet ik van lachen:D
Ik had bijna 50 euro bonuskorting. Bonduelle, whiskas en pakjes drinken heb ik waarschijnlijk het meest op verdiend! :Imao:
Huh? Ik dacht dat ik op VF zat maar per ongeluk toch Libelle merk ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gehakt, kaas, andrelon, voor alles de helft betaald, jeuj! O ja, en robijn
Roosvicee, gehakt, croissantjes, unox soep in blik, heinz pastasaus en whiskas.
Volgens mij is er om de haverklap wel één of andere "actieweek" bij de AH. Tel daarbij op de regelmatige bonus-aanbiedingen e.d. Ik voel dus niet de minste behoefte om nou in het groot te gaan inslaan. Als er dingen die ik nodig heb in de aanbieding zijn, profiteer ik daarvan natuurlijk, maar ik ga geen tassen vol zooi naar huis slepen. Over een maand is het ook weer in de bonus o.i.d.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Valt me op dat veel mensen voor de soep, roosvicee en gehakt gaan

Roosvicee is gewoon mega lekker

Wasmiddel haal ik meestal bij de Lidl. Bij de Action is het nog goedkoper.
Die druiven vind ik niet eens zo super goedkoop. Op de markt ook een bak druiven voor 1¤ gekocht.
Ik vind dat programma 'extreme couponing' altijd super, kennen jullie dat? Met de hamsterweken krijg ik ook altijd een beetje dat gevoel als je het bonusbedrag ziet staan. Dus ik ga er weer voor!
Bij C1000 zijn het ook weer euroknaller weken. Heb net spa gehaald, en kaas en borrelbootjes. Maar ik ben nooit goedkoper uit hoor, want ik neem dubbel zoveel mee omdat het 'maar een euro' is. Het was er wel stervensdruk net!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven