De Commune
zondag 18 augustus 2013 om 00:42
dinsdag 20 augustus 2013 om 09:45
Haha dan heb ik dat onbewust aangevoeld denk ik! Iedereen een goed weekend gehad? Ja dat vraag ik nu omdat ik gister vrij was. Bij mij was het even wat minder... zit nu weer tijdelijk met ex in huis tot hij gaat verhuizen volgende maand. En dat is raar. We lopen allebei op onze tenen en voelen ons niet thuis. Resultaat... de ene migraine aanval na de andere (in totaal 3...daar ging mijn weekend) Maar we hebben het nu uitgesproken dus ik heb het idee dat het nu wel beter gaat. Ook omdat ik nu overdag lekker op mijn werk zit. En de rest van de week ook. En dan is deze gekke situatie hopelijk snel voorbij. Want nu gaat ie in het weekend ineens allemaal leuke dingen doen en normaal was het 'gewoon' dat ik mee ging. Nu sta ik bij wijze van al met mijn jas aan als ik me realiseer dat ik nieteens mee mag. En eigenlijk ook niet wil. Macht der gewoonte...
Afijn... we hobbelen weer lekker door. Wat een klaagtopic is dit geworden zo... vallen jullie al in slaap?
Afijn... we hobbelen weer lekker door. Wat een klaagtopic is dit geworden zo... vallen jullie al in slaap?
Let love rule!
dinsdag 20 augustus 2013 om 19:32
quote:pimpelmeesje67 schreef op 20 augustus 2013 @ 10:16:
Griekenland was heerlijk. Lekker eten, heerlijke wijn, mooie landschappen, fijn appartement, leuke mensen leren kennen.
Dat klinkt heerlijk!!
Ik ben trots op studielink: ondanks de ingewikkelde situatie hebben ze in 1 keer mijn collegegeld goed doorgegeven.
Verder ben ik vandaag schoolziek? Hoe gaat het met jullie?
Griekenland was heerlijk. Lekker eten, heerlijke wijn, mooie landschappen, fijn appartement, leuke mensen leren kennen.
Dat klinkt heerlijk!!
Ik ben trots op studielink: ondanks de ingewikkelde situatie hebben ze in 1 keer mijn collegegeld goed doorgegeven.
Verder ben ik vandaag schoolziek? Hoe gaat het met jullie?
Liever elitair dan een pauper!
woensdag 21 augustus 2013 om 00:10
woensdag 21 augustus 2013 om 00:11
quote:yellowlove2punt0 schreef op 20 augustus 2013 @ 23:59:
Amsterdam kennende is het helemaal vercrackt, uitgewoond en kapot. Inde advertentie staat veel schilder- en behangwerk, dus lees : uitgewoond kraakhuis. Ik hou mijn hart vast, maar goed het is wel een huis voor altijd zeg maar, met een vast huurcontract.Als je het krijgt kom ik helpen schilderen etc, ik zweer het je!
Amsterdam kennende is het helemaal vercrackt, uitgewoond en kapot. Inde advertentie staat veel schilder- en behangwerk, dus lees : uitgewoond kraakhuis. Ik hou mijn hart vast, maar goed het is wel een huis voor altijd zeg maar, met een vast huurcontract.Als je het krijgt kom ik helpen schilderen etc, ik zweer het je!