Eetwinkeltje utrecht?
woensdag 21 augustus 2013 om 14:59
woensdag 21 augustus 2013 om 15:48
De Twijnstraat, Dille&Kamille op de Oude Gracht, Delicatessenzaakje op de Steenstraat... Mijn tip: via de toko naar de Steenstraat. Ga dan via de banketbakker aan de lijnmarkt (waar je volgens mij ook wat kunt drinken) naar Dille en Kamille op de Oude Gracht (maak eventueel een uitstapje naar Simon Levelt) en ga vandaar door naar de Twijnstraat. Meest praktische route
woensdag 21 augustus 2013 om 16:18
woensdag 21 augustus 2013 om 16:39
Er zit ook een pannenwinkeltje op de hoek Nachtegaalstraat/Maliebaan! Even kijken hoor. O haha, Potten en Pannen heet het. Dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken
Op de Nachtegaalstraat zitten dan ook nog Peek en Van Beurden (delicatessewinkeltje) en Dado (traiteur). In de Burgemeester Reigerstraat heb je Tutti a Tavola en volgens mij nog wat zaakjes.
Beetje ouderwets, maar op zich wel leuk om even rond te snuffelen is de Droom van Utrecht. Zit vlakbij het al eerder genoemde Bigoli.
Op de Nachtegaalstraat zitten dan ook nog Peek en Van Beurden (delicatessewinkeltje) en Dado (traiteur). In de Burgemeester Reigerstraat heb je Tutti a Tavola en volgens mij nog wat zaakjes.
Beetje ouderwets, maar op zich wel leuk om even rond te snuffelen is de Droom van Utrecht. Zit vlakbij het al eerder genoemde Bigoli.
I am surrounded by morons
woensdag 21 augustus 2013 om 18:12
Iets verder weg?
De Adelaarstraat heeft een hele fijne bio slager De Molen, daarnaast zit Rio de Bio, een eco/bio supermarkt met streekproducten etc.
Ik zou dan ook even een ijsje halen bij de ijssalon daar, ben even de naam kwijt maar heel lekker!
De Adelaarstraat heeft een hele fijne bio slager De Molen, daarnaast zit Rio de Bio, een eco/bio supermarkt met streekproducten etc.
Ik zou dan ook even een ijsje halen bij de ijssalon daar, ben even de naam kwijt maar heel lekker!
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....