Cucquean

23-08-2013 09:42 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al veel gelezen over cuckold ... Maar kwam er achter dat de omgekeerde versie (vrouw laat man met anderen naar bed gaan) ook gewoon een naam heeft .. Cucquean .. Welke vrouw hier is ook into cucqeuan? Hoe beleef je dat en wat doet het met je?

Wel graag serieuze reacties .....
anoniem_131998 wijzigde dit bericht op 23-08-2013 16:58
Reden: Omdat pieps niet mocht hihi
% gewijzigd
quote:fluffyhunnybunny schreef op 23 augustus 2013 @ 17:08:

Ja idd ... hij heeft het maar te accepteren .. maar het is ook zijn grootste opwindingNou maak daar maar angst van, dit is een psychologisch een tweetje.
quote:fluffyhunnybunny schreef op 23 augustus 2013 @ 17:09:

Het woord cuckold wordt gebruikt voor een spel, voor velen ook een levenswijze, waarin van een (echt)paar de vrouw allerlei seksuele vrijheden heeft, die de man niet heeft. De man heeft in een cuckolding-relatie weet van zijn vrouws vreemdgaan.

In het algemeen is de vrouw in zo'n relatie dominant aan haar partner.

Juist.

Maar daarin zou ook kunnen passen dat zij hem seks laat hebben met anderen of dat eigenlijk niet?

En serieus, lijkt het je andersom geil? Jouw partner die een andere vrouw neukt terwijl jij moet kijken?
Maar wat ik niet snap, he. Je spreekt dit allemaal van te voren af. Dus waar is dan die vernedering?
quote:meerdereklanten schreef op 23 augustus 2013 @ 17:10:

[...]

Nou maak daar maar angst van, dit is een psychologisch een tweetje.Nee, dat is onzin. Het zou een psychologisch "defect" kunnen zijn maar met angst heeft het niet van doen.
quote:Rooss4 schreef op 23 augustus 2013 @ 17:12:

[...]

Nee, dat is onzin. Het zou een psychologisch "defect" kunnen zijn maar met angst heeft het niet van doen.Nee dat is geen onzin. En angst is geen psychologisch defect overigens.
quote:meerdereklanten schreef op 23 augustus 2013 @ 17:11:

Maar wat ik niet snap, he. Je spreekt dit allemaal van te voren af. Dus waar is dan die vernedering?Moeten wij je dat uit gaan leggen? Google is your friend. Dat het jouw stuk taart niet is is prima. Dat het als vernederend wordt ervaren is een gegeven, ook al spreek je de grenzen van tevoren af.
quote:Rooss4 schreef op 23 augustus 2013 @ 17:10:

[...]

En serieus, lijkt het je andersom geil? Jouw partner die een andere vrouw neukt terwijl jij moet kijken?Ja .. sorry :P
quote:meerdereklanten schreef op 23 augustus 2013 @ 17:12:

[...]

Nee dat is geen onzin. En angst is geen psychologisch defect overigens.

Dat zeg ik ook niet hè?

Ik zeg dat het "geil vinden van het delen van je vrouw" een defect zou kunnen zijn. Je moet wel lezen.
quote:fluffyhunnybunny schreef op 23 augustus 2013 @ 17:13:

[...]

Ja .. sorry :PWaarom sorry?
quote:Rooss4 schreef op 23 augustus 2013 @ 17:13:

[...]

Moeten wij je dat uit gaan leggen? Google is your friend. Dat het jouw stuk taart niet is is prima. Dat het als vernederend wordt ervaren is een gegeven, ook al spreek je de grenzen van tevoren af.

Ik bedoel het serieus.

Kijk:

Versie 1: Mijn denkbeeldige vriendin neukt mijn beste vriend achter mijn rug om. Het komt uit. Ja ik voel pretty much afgezeken.

Versie 2: Mijn denkbeeldige vriendin neukt mijn beste vriend en ik heb haar die vrijheid gegeven of aangemoedigd of weet ik veel. En het maakt me geil. Ehm ja dan is het toch geen vernedering meer. Eerder een rollenspel met 3 participanten.
vast voor de horde mensen die het gaan veroordelen
quote:Rooss4 schreef op 23 augustus 2013 @ 17:14:

[...]

Dat zeg ik ook niet hè?

Ik zeg dat het "geil vinden van het delen van je vrouw" een defect zou kunnen zijn. Je moet wel lezen.Nou ben je net mn moeder ;).
quote:Rooss4 schreef op 23 augustus 2013 @ 17:14:

[...]

Dat zeg ik ook niet hè?

Ik zeg dat het "geil vinden van het delen van je vrouw" een defect zou kunnen zijn. Je moet wel lezen.Waarom?
Cockwattus? Is dit for real? :D

Niet dat het idee van mijn vriend naakt, op een schortje na, het huis poetsend me niet awesome lijkt..
Another Tale of Infinite Dreams
quote:fluffyhunnybunny schreef op 23 augustus 2013 @ 17:16:

vast voor de horde mensen die het gaan veroordelen Wat valt hier te veroordelen. Het is seks. Het is een fantasie. So what.
@ meerdereklanten ... je geeft je volledige sexuele vrijheid in handen van je vrouw ... zij heeft het vanaf dat moment voor het zeggen ... als zij thuis komt van een date bepaalt zij of je wel of niet sex krijgt ... als zij met verhalen thuis komt van hij is zo goed in bed .. of eindelijk eens echte sex dan is dat vernedering ... die vernedering wind op ...
quote:Suushi. schreef op 23 augustus 2013 @ 17:17:

Cockwattus? Is dit for real? :D

Niet dat het idee van mijn vriend naakt, op een schortje na, het huis poetsend me niet awesome lijkt..Is dat vanwege het schoortje icm de naaktheid of zo van wel gemakkelijk huis ook gelijk schoon .
Klanten, even een schets:

Je vrouw neukt met een heerlijke, zelf uitgekozen man op jullie bed. Ze geniet er overduidelijk schoftig van. Jij mag kijken, zit met je handen vastgebonden op een stoel naast het bed. Zodra je ook maar even zucht, kreunt of een ander geluid maakt krijg je een klap in je gezicht, ze dreigt dat je je mond moet houden, anders ga je de kamer uit. Een stijve kan je niet krijgen want je lul zit dusdanig opgeborgen dat hij niet eens stijf kán worden.

Misschien voor jou een gruwelbeeld, ik ken beslist mannen die hier supersonisch geil van zouden worden en er zit beslist een element van vernedering in.

Voldemort: als je er vanuit gaat dat het delen van je partner immer te maken heeft met angst en je neemt dat voor waar aan, zou je het gegeven "geil worden van delen" als defect kunnen zien. Ik weet zeker dat het geen angst is. Maar wat is het dan wel als je ervan uitgaat dat dit gegeven altijd angst oproept? Nou ja, zoiets.
quote:meerdereklanten schreef op 23 augustus 2013 @ 17:21:

[...]

Is dat vanwege het schoortje icm de naaktheid of zo van wel gemakkelijk huis ook gelijk schoon .Haha de combinatie ervan. (Al mag ie met z'n kleren aan ook wel eens poetsen..) ;)
quote:Rooss4 schreef op 23 augustus 2013 @ 17:22:

Je vrouw neukt met een heerlijke, zelf uitgekozen man op jullie bed. Ze geniet er overduidelijk schoftig van. Jij mag kijken, zit met je handen vastgebonden op een stoel naast het bed. Zodra je ook maar even zucht, kreunt of een ander geluid maakt krijg je een klap in je gezicht, ze dreigt dat je je mond moet houden, anders ga je de kamer uit. Een stijve kan je niet krijgen want je lul zit dusdanig opgeborgen dat hij niet eens stijf kán worden.

Ik denk echt dat die van mij zou gaan huilen.
quote:Rooss4 schreef op 23 augustus 2013 @ 17:22:

Misschien voor jou een gruwelbeeld, ik ken beslist mannen die hier supersonisch geil van zouden worden en er zit beslist een element van vernedering in.

Voldemort: als je er vanuit gaat dat het delen van je partner immer te maken heeft met angst en je neemt dat voor waar aan, zou je het gegeven "geil worden van delen" als defect kunnen zien. Ik weet zeker dat het geen angst is. Maar wat is het dan wel als je ervan uitgaat dat dit gegeven altijd angst oproept? Nou ja, zoiets.

Zeg mam even 1 ding duidelijk maken: ik gruwel nergens van. En ik veroordeel dit ook niet.

Punt 2 als ik met bovenstaande akkoord ga, dan ben ik ermee akkoord gegaan. Kijk kidnap je mij en doe je het dan, tsja dan is het hele verhaal anders.
Punt 3 je kunt erg beeldend schrijven.
Ik als meisje had dus heel lang die wens ... om eens vastgebonden te zijn en te mogen toekijken naar partner en vriendinnetje van hem ... zoals in het voorbeeld van rooss ... ik zuchte 1 keer te hard ... ik heb een uur lang alleen gezeten voor straf .. met achtergrond geluiden die er niet om logen, dat ze je zitten uit te lachen omdat je zo stom bent geweest om niet te luisteren etc ... ik geloof dat het een van de leukste uren van mijn leven is geweest ...

maar verder ben ik heel normaal ...
quote:meerdereklanten schreef op 23 augustus 2013 @ 17:24:

[...]

Zeg mam even 1 ding duidelijk maken: ik gruwel nergens van. En ik veroordeel dit ook niet.

Punt 2 als ik met bovenstaande akkoord ga, dan ben ik ermee akkoord gegaan. Kijk kidnap je mij en doe je het dan, tsja dan is het hele verhaal anders.Iets waar je zelf graag mee in hebt gestemd kan per definitie niet meer vernederend zijn, zoiets? Dat ben ik wel met je eens.
quote:fluffyhunnybunny schreef op 23 augustus 2013 @ 17:28:

Ik als meisje had dus heel lang die wens ... om eens vastgebonden te zijn en te mogen toekijken naar partner en vriendinnetje van hem ... zoals in het voorbeeld van rooss ... ik zuchte 1 keer te hard ... ik heb een uur lang alleen gezeten voor straf .. met achtergrond geluiden die er niet om logen ... ik geloof dat het een van de leukste uren van mijn leven is geweest ...

maar verder ben ik heel normaal ...Hoe sta jij tegenover naakt het huishouden doen en het al dan wel of niet krijgen van kinderen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven