De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
Alle reacties Link kopieren
En dat was sarcastisch he
Let love rule!
@ Peacy ik kan niet selecteren in deze kut app. Dus ik kijk zo snel mogelijk naar je mooie aanwinst. Ben benieuwd :-)
Let love rule!
Joehoeeee.....oehoeee.....hoeeee....oeeee (echo)

Hoe was jullie weekend?

Ik had een baal weekend, ging van alles verkeerd, geen halszaken hoor. Geloof dat het nu weer een beetje beter wordt
Ik had een druk weekend. Nu weer naar school.

Druk druk druk!!
Ja mijn weekend was afleiding zoeken afleiding zoeken afleiding zoeken. Heb 4 schilderijen gemaakt in totaal... ben doelloos rondjes gaan rijden op de wielrenfiets... Heb 10 levels Candy Crush uitgespeeld... naar plaatjes van mijn nieuwe monster gekeken ...

Om maar niet te denken aan ..... #@$@^@%¤

Hoe ik hem mis. Onze dagelijkse gesprekjes over alles en niets. Zijn scherpe analyses..humor...

Ik baal. Als een stier. Geen contact met hem hebben werkt tot nu toe alleen maar averechts. Mijn fantasie slaat totaal op hol hoe het zou zijn geweest. En dan nog die verrekte alles verzengende mindblowing zoen tijdens het wielrennen destijds. DAMN.

Nu weer aan het werk. Koffie. En een franstalige belg aan de telefoon die een Grande Problem heeft maar vertikt engels of nederlands te spreken. Maar goed dat k mensen niet letterlijk door de telefoon kan trekken.
Let love rule!
Adem in, adem uit. Komtgoed schatke
Ik wil dat het NU goedkomt. Ik heb geen geduld hiervoor. Geen tijd om dit uit mijn systeem te zweten. BAH. Echt ik hoop toch zo dat ik ineens bij de kassa van de supermarkt als een blok val voor die aardige meneer die bij me om de hoek woont ofzo. Als ik op forums en sites over liefdesverdriet kijk staat dat het wel een half jaar tot langer kan duren dit. Getsiederrie! Ondertussen zit ik echt op mijn handen om geen mailtjes of appjes te sturen. Het lijkt haast wel een verslaving. De kick en de spanning van het krijgen van een berichtje. Echt zo hersenloos dit 16 jarigen gedrag. En dan is het ineens een appje van mijn broertje ofzo. En ik heb hem al geblockt op Whatsapp dus hij kan het nieteens zijn maar toch kijk ik gelijk op mijn telefoon als ie piept.
Let love rule!
@ Peacy

Net je plaatje bekeken van je tattoo en ik vind m gaaf! Helemaal ook met de betekenis erachter. Het kriebelt hier wel om er ook een te nemen maar ik heb er voorlopig echt even het geld niet voor. Wellicht volgend jaar... vakantiegeld... wie weet!

Tot die tijd verlekker ik me aan plaatjes van anderen met mooie inktjes.

@ de rest ... aan de meelezers, meelevers, mee verbazers... etc...
Let love rule!
Ahahaha ik ben erg. Zat beetje te vervelen en niksen op werk want het is weereens rustig. Ben parttime stalker/detective/geobsedeerd vrouwtje en wist dat ie dit weekend mee deed aan een of ander wielrendinges. Staan allemaal foto's op die website en ik kijken... jaah. DAMN en nu zit ik te facepalmen achter mijn bureau terwijl ik denk FAK wat ben jij lelukkkkk. Niet dat het de verliefdheid minder maakt maar het tovert voor nu wel even een grijns op mijn gezicht. Hoe eerder dit gegeven ook tot de rest van me doordringt hoe beter.
Let love rule!
Doordringen duurt wel even hoor X-D!

Zit hier op t station, gesprek af te luisteren.. Gezellige ruzie tussen man en vrouw
Oh en een meisje, mooi lang haar. Als ze haar haar zou kammen dan tenminste..
Leuk he hoe iedereen on gegeneerd vanalles uitvecht in het openbaar. Soms is een dagje treinen net een soap.
Let love rule!
Echt wel.. . Ik moet er echt om grinniken. Ach, hopelijk komt dat ook weer goed .
Ik vind het altijd cool als een of andere muts 3x hetzelfde rampenverhaal tegen een ander vertelt aan de telefoon. Na de tweede keer ken ik het zo'n beetje uit mijn hoofd en ga het dan zitten playbacken, meeknikken, tot hilariteit van de andere passagiers die net zijn ingestapt. Hele relaties worden er uitgemaakt en weetikwat. Gratis leedvermaak!
Let love rule!
@TEquila ,nu weer beter. voor het rukweekend

@PEacy, hoe is school?

@Tashy, het heeft idd tijd nodig En ik herken het zo, ook dat bij elke mail, app f iets denken dat hij het is met goed nieuws ofz ,dat hij nu komt. En dan toch weer die teleurstelling. Ik dacht toen (en velen met mij) dat ik er nooit overheen zou komen, en toch, toch ben ik er overheen gekomen. Tijd helpt echt heel erg
School was te doen. Ben wel moe nu. Morgen en donderdag vrij, dus dan kan ik het een en ander even aanpakken :-).
Ach Tashy, het kan nog erger, mijn liefdesverdriet heeft ruim 4,5 jaar geduurd. Maar als je hem nu al lelijk vindt, dan komt het vast wel goed (En eerlijk gezegd vond ik hem ook heel lelijk op de foto ).
Liever elitair dan een pauper!
Hahahah nou de wielren foto's slaan werkelijk alles. En kom er net achter dat hij over meer dingen heeft gelogen. Via via sprak een chatvriendinnetje m en afijn ik ga naar bed. Morgen plak ik de link wel. Collectief leedvermaak. Hahahaha.
Let love rule!
@ kalli. Mij niet he?! Hahaha.
Let love rule!
Zo iemand liegt over alles.. Lijkt me..

Waarom mis ik foto's? .
Oh ik denk niet dat ik die link hier neer ga plempen. Alhoewel het wel enorm hard leedvermaak is. Die mafketel in zijn te strakke wielrenpakje. In Nederlandse kleuren. Want die had ie gekocht omdat het m aan mij deed denken
Let love rule!
Deze kreeg ik net van een vriendin via de mail ik lig hier te janken achter mijn bureau van het lachen

How to speak german...lesson 1
Let love rule!
Hallo allemaal en YL in het bijzonder. Long time! Geen idee wie inmiddels een andere naam of ava heeft. Kwam gewoon even binnenwippen en
KHEMAM

wat leuk dat je er bent!!! Waar was je heen!?!?!?

Tashy, give us ze pictures!!!
Eens mer YL!!

Pictures please!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven