De Commune
woensdag 28 augustus 2013 om 20:11
woensdag 28 augustus 2013 om 20:21
Ja ben bij de dokter geweest, het is niet de eerste keer. Ik was juist een jaar van de maagbeschermers af, maar nu ga ik er toch maar weer aan. En duimen dat het binnen een paar dagen beter wordt, anders willen ze weer zo'n slang door mijn keel duwen en daar heb ik geen goede herinneringen aan... Brrrrrrrrr
woensdag 28 augustus 2013 om 21:43
quote:aliva schreef op woensdag 28 augustus 2013 21:41 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Tashy in "De Commune"" class="messagelink">Tashy schreef op 28 augustus 2013 @ 21:37</a>:</b>
Het katje is een oosters korthaar.
</div></blockquote>dan heb je een babbelaartje in huis Ja gezellig!! Ik heb al 2 Siamezen en een oosters poesje en die gillen eigenlijk alleen als ze honger hebben. Wel jammer want ik vond het wel lollig bij vriendin van me. Die heeft een Siamees die blijft ouwehoeren.
Het katje is een oosters korthaar.
</div></blockquote>dan heb je een babbelaartje in huis Ja gezellig!! Ik heb al 2 Siamezen en een oosters poesje en die gillen eigenlijk alleen als ze honger hebben. Wel jammer want ik vond het wel lollig bij vriendin van me. Die heeft een Siamees die blijft ouwehoeren.
Let love rule!
woensdag 28 augustus 2013 om 22:09
Tequila hoop dat het goedkomt zonder slang die erin gedouwd word, jakkiebah
Tashy, TOTAAL niet aantrekkelijk maar bovenal een leugenachtige bedriegerT!!
Kalli zag het meteen al, we moeten voortaan onze love interest aan haar laten zien en dan door haar laten screenen. Bespaart ons weer al het liefdesverdriet!
Tashy, TOTAAL niet aantrekkelijk maar bovenal een leugenachtige bedriegerT!!
Kalli zag het meteen al, we moeten voortaan onze love interest aan haar laten zien en dan door haar laten screenen. Bespaart ons weer al het liefdesverdriet!