De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
Alle reacties Link kopieren
CATDOG CATDOOOOOG alleen op

de wereld is de kleine catdoooog!

En dood aan de schweinhund. En ik m nog ondanks zijn Shrek uiterlijk n kans geven ook al ben ik zelf een lekker wijf. Facepalms.
Let love rule!
Het moge duidelijk zijn dat jij veel te lekker bent voor hem!!!

't Was net Beauty and the Beast
Catdog CATDOOOOOG alleen op de wereld is de kleine catdoooog

En scheisse an die schweinhund. Kan t niet geloven dat ik m ondanks zijn uiterlijk dus een kans gaf

En dat terwijl ik zelf een lekker wijf ben hahaha. Om er vervolgens achter te komen dat het een slappe zak is. Net zoals zovelen.
Let love rule!
Dood aan deze kut app op de iPhone. Al 3 keer reactie getikt maar verschijnt niet. Aaahhhh.
Let love rule!
Vixie gaat ie beetje?! Heb 1x gehad dat ze de maagbeschermers waren vergeten voor te schrijven. Dacht dat ik dood ging. Damn.
Let love rule!
Haha Yellow!! Jaa! Hele hoop liefdesverdriet gaat dat schelen!
.
Haha in t kort komt het er op neer dat ie qua uiterlijk niet m'n type is maar dat ik al flink wat tijd met m chatte en voor zijn innerlijk viel. Uiteindelijk toch afgesproken in het echie waar ik buiten vriendschap niet veel van verwachtte met als klap op de vuurpijl een mega klik waar ik finaal door van mijn sokken werd geblazen. En iets met samen wielrennen eindigen onder een boom in de regen al zoenend als twee pubers.

En toen bleek ie al een vriendin te hebben.

Au.

Ik zit nu in de afreageer fase. Waarin ik mezelf vooral herinner aan het feit dat HIJ het coolste meest prettig gestoordste liefste meisje met het grootste hart aan het mislopen is. Dus dag gesprekken tot 4 uur, roadtrips, uren durende knuffelsessies en whatever the fuck er nog meer op het programma stond...

En voor zover mijn zelfkennis toereikend is... JA ik ben zo leuk als ik schrijf. Meestal dan aangezien ik een wandelend klaagmonster ben op dit moment.
Let love rule!
.
.
Nah... ik kan niet langer dan 1 minuut naar die foto's kijken....zonder wederom in een super harde lachstuip te schieten.

Schilder dan liever dit fotogenieke ding

I was on a painting once...

een van mijn 'kunstwerkjes' van dit weekend al vind ik deze beter gelukt

En op de blaadjes ben ik ook nog even door gegaan met dit fifty shades of blaadjes knutselding
Let love rule!
Ach mannen.. Sommigen zijn zo wanhopig.. Of juist heel gesloten.. Of heel lief.. Heb het er even mee gehad!
Mooie schilderijen trouwens Tashy!!

Neem je ook opdrachten aan ?
quote:yellowlove2punt0 schreef op 30 juli 2013 @ 16:06:

Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. quote:Tashy schreef op 28 augustus 2013 @ 21:37:

O ja

<foto>

WhahahahaSorry dat ik (na 'fotogate' ) weer over foto's begin, maar ik vind dit eigenlijk niet zo netjes. Ja, ik weet wat een lul in het kwadraat die Duitser is, maar om zijn foto nu op een openbaar forum te zetten om hem belachelijk te maken vind ik verre van kies. Ook al is het een Duitser, en ook al heeft hij je iets vreselijks geflikt, ik vind niet dat je iemands privacy zomaar te grabbel kan gooien.
Haal m al weg...

En hij heeft allang mazzel want ik weet waar zijn huis woont dus als ik echt oog om oog had willen doen had ik om 4 uur s'nachts zijn huis oranje geverfd. Iets met het Nederlands Elftal...afijn. Je wil niet weten wat er door mijn hoofd schoot. Maar nu mag ie er lekker in stikken. PS die foto's staan openbaar op internet het is niet alsof ik zijn facebook hier plak maar ja ik snap hoe mensen dit laag bij de grond van me kunnen vinden. Is het ook wel een beetje.
Let love rule!
Misschien op mijn weg naar het koe-ratje bij een of ander ranzig tankstation naar binnen glippen en zijn telefoonnummer op de deur van het mannentoilet kalken oei dat is wel heel gemeen.
Let love rule!
Nee.. Is hij allemaal niet waard joh ..
Baal van mezelf. Dat ik me laat verlagen door die stomme zak. Maar de bittere werkelijkheid is dat ik rook uit mijn oren heb komen, stik van het liefdes verdriet, en me echt mega rot erover voel. Ikke weet, gaat vanzelf weer over, heeft tijd nodig. Gaat ook wel goed komen er zijn ergere dingen op de planeet. It happens to women all over the world all the time. Ben een redelijk gevoelig persoon en kan behoorlijk uit mijn slof schieten als me onrecht wordt aangedaan. Daarentegen ga ik voor de mensen waar ik om geef door het vuur dus het is niet alleen maar een negatieve kant.

Thanks for the wake up call Trotter. Ik zat fout.
Let love rule!
Trotter is waar hoor.Komt idd doordat we hem zo'n lamzak vinden dat het ons dan even niets kan schelen.

Tashy
Hahah Yellow high five!

Iemand nog tips om wakker te blijven? Ik kon niet slapen vannacht en nu kan ik mijn ogen niet open houden ondanks de liters koffie.
Let love rule!
Frisse lucht? Harde muziek ? Vannacht op tijd slapen
Ja dat was het plan gister ook. Ik netjes vroeg naar bed omdat ik gister ook al zo brak was, word ik om 4 uur wakker en lig ik tot 6 uur naar het plafond te staren om vervolgens compleet brak wakker te worden. Heb er nu maar een blikkie redbull in gesmeten uit pure wanhoop. Want op mijn werk loop ik erbij als een slaapwandelaar. Ik ben echt zo'n type wat haar 7,5 uur slaap nodig heeft want anders...
Let love rule!
Ik haat ziek zijn, ik haat haat haaaaaat het! Ik ben gewoon gaan werken vandaag, maar natuurlijk ging dat helemaal niet. Ik krijg zo de zenuwen van ziek zijn sinds ik een paar jaar terug een jaar ziek in bed heb gelegen, blegh!

Leuke schilderijen Tashy Ik klieder ook wel eens wat met verf, ik moet misschien ook weer 's het stof van mijn kwasten blazen

Paar van mijn kliederwerkjes:

pioenroosje

tulpje

Sadness
De bloemen vind ik echt mega goed! Die derde minder maar das omdat de ogen zo zielig kijken. Maar nogmaals die bloemen echt vet awesome dat doe ik je niet na!!! Gaaf!!!
Let love rule!
Ja die derde is compleet anders he, is ook bedoeld om depressie uit te stralen

Die eersten zijn omdat ik een onderwerp wilde schilderen, die laatste omdat ik mijn gevoel op 't doek moest kwakken. Levert totaal ander werk op haha.

Ik heb familie die professioneel schildert / tekent, daarbij vergeleken is alles wat ik doe maar prutswerk, dus alles eindigt hier gewoon in mijn trapkast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven