Facebook ... wat is dat toch?

27-08-2013 20:58 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ontdek net dat je op Facebook in de privé berichten ook een map "overige" hebt. Ik kijk hier in en zie hier een aantal berichten in staan.

Eerste bericht is van ene "Ton" die mij blijkbaar ook geblokkeerd heeft want ik kan zijn profiel niet aanklikken. Ik ken de beste man niet maar ik vind wel een berichtje in mijn inbox met dat ik "heel erg lelijk ben en dat ik ook nog eens een provincietrut ben, erger kan niet".

Daarnaast een berichtje van ene "Andrew" die zegt dat hij per toeval op mijn profiel terecht kwam en nog nooit zo ondersteboven is geweest van iemand.

Ken beide heren niet en doe er verder ook niets mee natuurlijk maar ik vraag me wel af wat mensen bezielt om volstrekt vreemden zulke berichten te sturen. Iemand ooit zoiets aan de hand gehad?
@Winterdip; goed zeg! En dat krijg ik zomaar in m'n schoot geworpen.

Natuurlijk ga ik, ga je mee? Dan laat ik hem vast weten dat we eraan komen.

Vreemde mensen heb je toch..
Ik had helemaal niks Maar val denk ik niet meer in de doelgroep met mijn 44 jaar. Alleen van een hotel in Rome waar ik wel eens gelogeerd heb met een speciale aanbieding, volgens mij heb ik die pagina ook geliked. Misschien neemt hun marketing medewerker de moeite om alle personen die hun geliked hebben een prive-berichtje te sturen ofzo, flinke klus. Of zou dat geautomatiseerd kunnen?
Thnx ladies, voor deze tip...

Er bleken 3 vage berichten te zijn waarvan 1 al verwijderd was omdat hij aanstootgevend zou zijn..?

Verder een vaag bericht van een Rus en dan nog een Engelsman die vraagt of ik beschikbaar ben voor een fotoshoot?! NOPE!

Grappig om eens gezien te hebben
Je zou er toch bijna een facebookaccount voor aanmaken
Wat leuk! Keek ook even nav dit topic, blijk ik een berichtje van mijn ex-schoonmoeder te hebben van een maand of 3 geleden, haha! Super lief ?

Thnx dus, hiervoor
Ik had drie berichten, een huwelijksaanzoek van een Amerikaanse man,nog een gek spambericht van een vrouw en een bericht van een ex: dat ik er nog net zo goed uit zie als vroeger (en veel xxx ). Zijn vriendschapsverzoek al maanden geleden genegeerd... Grappig dit, anders nooit gezien die map!
Ik kreeg mails van een Nigeriaan die een auto ongeluk had gehad..Volgens mij heft ook iedereen die gehad..
O leuk, ik heb ook deze:

Hello Angel you have a wonderful and charming look of which every man that know something good must appreciate the good creature of the Almighty?.please my new friend tell me about yourself. what is your nationality. what is your job and your position in your working place and every thing you think i need to know about you as good friend?.So sorry if i ask too much question i just want to know my new friend better.do have a pleasant day.
Ik heb "mijn" militair gevraagd hoe hij aan mijn naam kwam en heb daar een zeer uitgebreid en leuk bericht op terug gekregen.

Omdat 'ie zo vriendelijk was om mij te beantwoorden heb ik weer wat teruggeschreven en nu hoor ik niets meer
Hier ook bedankt voor de tip!

Er stonden 2 berichten in van een oude vriend van mijn overleden vader. Die moest ik dus helaas vertellen dat zijn goede vriend van vroeger is overleden. Deze berichten stonden al bijna een jaar daar te wachten! Inmiddels is hij op de hoogte en volgens mij ontstaat er nu heel even een e-mailwisseling. Wel grappig, lijkt me een aardige kerel. Dus ook namens mij bedankt voor de tip!

O ja, ook nog van die vage berichten van mannen die me prachtig vonden!
Ik had er ook 5 in staan, allemaal uit andere landen. Niet gelezen wat erin stond maar gelijk gedelete.
Deze vond ik terug van tijdens mijn uitwisseling, al heel lang geleden toen FB net bestond.

Onderwerp: kennisvanonipaa

hi you dont know me

i need to speak to kennisvanonipaa

please tell her that i am desperate to get in touch with her

please tell her that i will not stop trying to get in touch with herthat i dont want to be a pain and that i at least deserve to have my opinion/side heard

thanks

Ik hoop dat kennisvanonipaa niet al te veel last heeft gehad van haar stalker...weet eigenlijk niet meer wat ik er destijds mee heb gedaan!
Ik had er toch ook serieus echte berichten bij, maar ook 2 spam berichten daar doe ik maar niks mee
Nee, gelukkig nooit gehad. Maar ik zou het direct bij Facebook rapporteren..dan kan heel gemakkelijk (ook bij foute gewone content)..waarom rapporteer je bij facebook zulke gebruikers niet gewoon?? je hebt ergens de optie bij zulke berichten

Deelnemer(s) aan een gesprek rapporteren wegens kwetsend of bedreigend gedrag.
Hello....nice to meet you, how are you? Van ene Harrison C.Davis die ik absoluut niet ken natuurlijk.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven