bemoeierig?
zondag 1 september 2013 om 14:24
Hoi, Ik ben pas verhuisd en een collega heeft mij geholpen met verhuizen. laatst was die collega hier en weet niet of hij wat bemoeierig over komt. had opmerkingen met dat ik het halsbandje van de kat af moet doen en is te strak..wat niet zo is. over de afzuigkap wat geen nut brengt met afzuigen. ik erger me aan zulke opmerkingen maar weet niet of ie gelijk heeft of goed bedoelt. wat vinden jullie? is die collega wat bemoeierig?
zondag 1 september 2013 om 14:45
zondag 1 september 2013 om 14:51
zondag 1 september 2013 om 15:06
Ik kan er ook slecht tegen als iemand bemoeizuchtig is en hanteer maar de tactiek ene-oor-in-andere-oor-uit ('goh' 'oh ja' 'zo zo'). Nou ken ik weinig bemoeizuchtige types, behalve mijn schoonouders, die laten zich door mijn gebrek aan respons echter niet uit het veld slaan ('zou je niet eens een schoonmaakster nemen, ik zie hier allemaal stof liggen, dat heb ik de vorige keer ook al gezegd'), dus ik probeer niet meer zo vaak met ze af te spreken.
Wellicht ook een goed idee om met je bemoeizuchtige (maar kennelijk wel aardige, want je spreekt er mee af) collega buitenshuis af te spreken.
Wellicht ook een goed idee om met je bemoeizuchtige (maar kennelijk wel aardige, want je spreekt er mee af) collega buitenshuis af te spreken.
zondag 1 september 2013 om 15:08
zondag 1 september 2013 om 15:28
quote:anoniem001 schreef op 01 september 2013 @ 14:48:
wat vinden jullie dan? ik trek me er zeker niks van aan
Wat maakt het uit wat wij er van vinden als jij je er toch niks van aan trekt wat collega (of wij) zeggen?
Je opent zoveel topics. Ik heb nog nooit de indruk gehad dat je ook maar nadenkt over de zeer goede tips die je krijgt. Laat staan dat je er iets mee doet.
En on topic: ik vind halsbandjes bij katten waanzin. Zeker als ze strak zitten. Fijn joh als je kat straks moeite met ademen heeft of ergens aan blijft hangen en zich ophangt en stikt of gewoon lekker haaruitval omdat het bandje schuurt en irriteert.
wat vinden jullie dan? ik trek me er zeker niks van aan
Wat maakt het uit wat wij er van vinden als jij je er toch niks van aan trekt wat collega (of wij) zeggen?
Je opent zoveel topics. Ik heb nog nooit de indruk gehad dat je ook maar nadenkt over de zeer goede tips die je krijgt. Laat staan dat je er iets mee doet.
En on topic: ik vind halsbandjes bij katten waanzin. Zeker als ze strak zitten. Fijn joh als je kat straks moeite met ademen heeft of ergens aan blijft hangen en zich ophangt en stikt of gewoon lekker haaruitval omdat het bandje schuurt en irriteert.