bemoeierig?

01-09-2013 14:24 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, Ik ben pas verhuisd en een collega heeft mij geholpen met verhuizen. laatst was die collega hier en weet niet of hij wat bemoeierig over komt. had opmerkingen met dat ik het halsbandje van de kat af moet doen en is te strak..wat niet zo is. over de afzuigkap wat geen nut brengt met afzuigen. ik erger me aan zulke opmerkingen maar weet niet of ie gelijk heeft of goed bedoelt. wat vinden jullie? is die collega wat bemoeierig?
Hangt er een beetje vanaf hoe hij het zegt en hoe vaak.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja die collega is bemoeierig maar zou best eens gelijk kunnen hebben met zijn opmerkingen.
nou het bandje zat absoluur niet straks ik kan mijn vingers er door doen. bandje laat ik mooi zitten. ik vind het hem mooi staan
maar elke keer heeft die collega weer opmerkingen
Het wordt tijd dat je je eens niet zo druk gaat maken om wat anderen zeggen. Leer eens schijt te hebben aan mensen. Zal je goed doen.
Dat bandje van de kat staat misschien mooi maar de kat kan zich mooi ophangen als een sprong verkeerd uitvalt en de kat blijft ergens aanhangen.
Let the sun shine
Hij is bemoeierig, en bedoelt het goed.

Gewoon ene oor in, andere oor uit en je eigen plan trekken.

En als ie door blijft gaan, vragen of ie klaar is met zijn ongevraagde adviezen.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
wat vinden jullie dan? ik trek me er zeker niks van aan
quote:anoniem001 schreef op 01 september 2013 @ 14:48:

wat vinden jullie dan? ik trek me er zeker niks van aanWaarom moeten wij er iets van vinden? Het gaat erom wat jij er van vindt.
Als jij dat vindt dan is dat zo. Je leert een ander hoe hij met je moet omgaan en dan maar hopen dat hij het snel oppikt.
quote:annelies64@ schreef op 01 september 2013 @ 14:36:

Dat bandje van de kat staat misschien mooi maar de kat kan zich mooi ophangen als een sprong verkeerd uitvalt en de kat blijft ergens aanhangen.Er zijn speciale bandjes voor, zodat de kat zichzelf niet op kan hangen
oke bedankt voor de tip. ik kan daar gewoon slecht tegen als iemand bemoeierig is in mijn huis
en die commentaar heeft op alles
quote:anoniem001 schreef op 01 september 2013 @ 14:54:

oke bedankt voor de tip. ik kan daar gewoon slecht tegen als iemand bemoeierig is in mijn huisSlecht in wat?
als mensen bemoeierig zijn in mijn huis of wat dan ook en overal commentaar op hebben. daar kan ik niet tegen
Ik kan er ook slecht tegen als iemand bemoeizuchtig is en hanteer maar de tactiek ene-oor-in-andere-oor-uit ('goh' 'oh ja' 'zo zo'). Nou ken ik weinig bemoeizuchtige types, behalve mijn schoonouders, die laten zich door mijn gebrek aan respons echter niet uit het veld slaan ('zou je niet eens een schoonmaakster nemen, ik zie hier allemaal stof liggen, dat heb ik de vorige keer ook al gezegd'), dus ik probeer niet meer zo vaak met ze af te spreken.

Wellicht ook een goed idee om met je bemoeizuchtige (maar kennelijk wel aardige, want je spreekt er mee af) collega buitenshuis af te spreken.
ja idd klopt. hij had ook laatst een opmerking dat ik regelmatig 6 km verder op naar een ijssalon ga.. een ijscoupe eten. hij zei ja daar zou ik niet ver voor fietsen. je moet ijs halen in de winkel. ook net zo lekker.

nou als ik het daar voor over heb om daar heen te fietsen..dan doe ik dat toch!?
Misschien is die collega sociaal nogal wat onhandig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Echt, maak je niet zo druk om wat anderen vinden. Je bent oud genoeg om zelf te bepalen wat je doet.
ja klopt dat is ook zo maar ik ben sinds ik op mezelf woon.. veranderd in de weerbaarheid
Serieus?
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:anoniem001 schreef op 01 september 2013 @ 14:48:

wat vinden jullie dan? ik trek me er zeker niks van aan

Wat maakt het uit wat wij er van vinden als jij je er toch niks van aan trekt wat collega (of wij) zeggen?

Je opent zoveel topics. Ik heb nog nooit de indruk gehad dat je ook maar nadenkt over de zeer goede tips die je krijgt. Laat staan dat je er iets mee doet.

En on topic: ik vind halsbandjes bij katten waanzin. Zeker als ze strak zitten. Fijn joh als je kat straks moeite met ademen heeft of ergens aan blijft hangen en zich ophangt en stikt of gewoon lekker haaruitval omdat het bandje schuurt en irriteert.
die zitten helemaal niet strak!
quote:anoniem001 schreef op 01 september 2013 @ 15:26:

ja klopt dat is ook zo maar ik ben sinds ik op mezelf woon.. veranderd in de weerbaarheidVeranderd in de weerbaarheid? Die is nog lager geworden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven