overkapping..

01-09-2013 21:46 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn een overkapping aan het maken tussen twee muren in. We hebben om de 60 cm een balk geplaats. Nu hebben we nog 115 cm over tot de eerste paal. Alleen na 97 cm houdt de muur op waar we de baljen kunnen bevestigen. Dus al we een balk op 60 cm zetten moeten de underlayment 55 cm overlappen zonder balk. Kan dit?
Lijkt me een heel slechte vraag voor het forum. Als ik ja zeg, ga je mijn advies dan opvolgen?
Off Topic:quote:bootje_op_de_golven schreef op 01 september 2013 @ 21:58:

Lijkt me een heel slechte vraag voor het forum. Als ik ja zeg, ga je mijn advies dan opvolgen?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Nee maar mening is altijd welkom
Kun je geen staanders plaatsen? En heb je wel de meest logische muur gepakt om de balken aan te bevestigen? Heb je rekening gehouden met afschot?
quote:car007 schreef op 01 september 2013 @ 21:46:

Dus al we een balk op 60 cm zetten moeten de underlayment 55 cm overlappen zonder balk. Kan dit?Ik zou zeggen van niet. Het is buiten neem ik aan? Dan moet er nog iets van dakbedekking op en daarbij krijg je ook te maken met water, blad of sneeuw wat veel gewicht heeft. Dus nee.
Heb het even aan me vriend gevraagd, hij is timmerman!

Je underlayment is buigzaam na ong 20 cm dus dat houd dus niet! Zijn jullie al begonnen?

Hij zegt wanneer je aan je muren aan beide kanten 1 balk er tegenaan schroef en die laat je door lopen tot het einde van je underlayment en dan de balken die je al hebt vastmaken aan je balken die aan de muur bevestigt zijn!!

Snap je het nog??
Voor dit soort vragen hebben ze het Fok! forum uitgevonden
quote:sylzwaantje schreef op 01 september 2013 @ 23:07:

Hij zegt wanneer je aan je muren aan beide kanten 1 balk er tegenaan schroef en die laat je door lopen tot het einde van je underlayment en dan de balken die je al hebt vastmaken aan je balken die aan de muur bevestigt zijn!!

Ook een goed idee!
@yoshe waar staat dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven