De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
Alle reacties Link kopieren
.
Hahaha ach smaken verschillen zullen we maar zeggen. Ik vind de uil zelf op zich niks want ik heb niks met uilen maar ik kijk puur naar de techniek. Bij mij wordt het als het allemaal ooit doorgaat met geld enzo volgend jaar ergens ofzo. Een siamese kat. Hoe kan het ook anders.
Let love rule!
Wil iemand me effe komen neerknallen? Ik heb de youtube karaoke ontdekt woehaha!
Let love rule!
i hou van youtube karaoke, ik kan het de hele dag door doen.

Tequila dikke knuf voor jou, nog eventjes (ik zie het licht aan t eind van de schuldsaneringstunnel!!) En Pina staat ongeveer IN het licht

Had even drukke dagen, en nu 2 kids oppassen. Morgen gaan we naar zwembad, daarna ben ik weer geheel functioneel!
Waaah.. Iemand die mijn hersens even kan lenen? Ik ben veel te veel aan het nadenken momenteel. Word gek van mezelf
Maal maal maal... Ga ook Youtube Karaoke doen! Vet lachen joh!
Let love rule!
Hahaha.. Had ik eerder moeten weten.. Nu proberen te slapen :-).
En, nog gelukt het slapen?

Ik heb heerlijk geslapen, tot een huisgenoot om kwart voor 6 keihard op de trap aan het stampen was. En toen mocht ik nog 3 kwartier slapen grmbl grrrr.
Even proberen wakker te worden en dan straks naar de tattoo shop om het te gaan hebben over een ontwerp. Ik ben van plan steeds een stukje te laten doen ivm de financien en eens kijken wat de mogelijkheden zijn...
Let love rule!
Nee, nouja.. Half 3 lag ik te slapen (met iemand naast me) tot vanmorgen half 9.

Als ik naast iemand slaap, slaap ik beter :-). Heel raar.
Succes Tashy, zometeen. In delen zou ook kunnen inderdaad :-). Is het een groot ontwerp?
Ik wil een sleeve die mijn bovenarm bedekt dus als we met het midden beginnen kan de rest eraan toegevoegd worden...dat ik het per uur doe ofzo. Geen idee hoe ver iemand komt in een uur.
Let love rule!
quote:Tashy schreef op 31 augustus 2013 @ 20:25:

Hahaha ach smaken verschillen zullen we maar zeggen. Ik vind de uil zelf op zich niks want ik heb niks met uilen maar ik kijk puur naar de techniek. Bij mij wordt het als het allemaal ooit doorgaat met geld enzo volgend jaar ergens ofzo. Een siamese kat. Hoe kan het ook anders.Ja ik bedoelde ook de techniek, vooral die ogen ook, alsof het licht erin schijnt.
quote:TequilaVixen schreef op 02 september 2013 @ 06:35:

En, nog gelukt het slapen?

Ik heb heerlijk geslapen, tot een huisgenoot om kwart voor 6 keihard op de trap aan het stampen was. En toen mocht ik nog 3 kwartier slapen grmbl grrrr.Hier tig medebewoners die met deuren slaan en stampen op de trap op onchristelijke tijden (want waarom zou je rekening houden met een ander tenslotte) dus de siliconen oordoppen zijn tegenwoordig mijn beste vriend :-).
Mijn smaken verschillen sloeg op Oddjobx die riep dat hij het gruwelijk lelijk vond.
Let love rule!
Owwww okee, ik snap het . Vond het al vreemd!
Ennnn terug naar huis
waar heb jij geslapen Peacy?!??!?!

Hoezo is niemand net zo benieuwd als ik wie er dan naastPeacy lag!!?!?!?!??!??!?!
Ik ben net zo benieuwd! Ik was alleen nog niet hier geweest

Dussuh, Peacy, verteeeeeeeeeeeeeeelllllllll!
Jaaa wat heb je uitgespookt?

PS: klik hier voor de allereerste opzet voor mijn tattoo. Ze gaat eerst op vakantie en daarna gaan we middag inplannen. Ziet er straks totaal cool uit als de schaduwen er in zitten maar dat komt nog.
Let love rule!
Je houdt ons wel in spanning Peacy!

Vertel noooouuuuuwwwwwwww
Neeeeee..

Oke, oke.. Ik heb naast een goede vriend van mij geslapen.

Niks bijzonders, niks speciaals.
"een" vriend JAJAJAJAJA mogen we nu het echte verhaal?

Mooi getekend Tashy ,sorry ik heb echt niets met katten dus verder kan ik er niets zinnigs over zeggen vrees ik. Maar leuk dat jij er zo dol op bent!!

Ik meot voor band 10 nummers in hoofd stampen en al die teksten gaan door elkaar en soms zing ik geeneens meer woorden maar iets wat maar iig rijmt...

*gaat weer verder liedjes instuderen*
Nee . Dan word ik en hij heeeel herkenbaar.

Tis een goede vriend. Soort van friends with benefits..
Kijk dat is altijd nice. Moet ik ook maar eens een keer naar op zoek als alle gedoe hier achter de rug is. Gister weer dikke ruzie met ex omdat ie in mijn ogen echt super stom bezig was. En vervolgens in de slachtoffer rol kroop, zich van de prins geen kwaad wetend.

Wel fijn dat ik er steeds aan wordt herinnerd waarom we uit elkaar zijn. Heb me maandenlang schuldig gevoeld maar weet nu dat ik de juiste beslissing heb gemaakt. Over drie weken gaat hij verhuizen. Hoop dat ik dan eindelijk een beetje tot rust kan komen. Samen in 1 huis wonen terwijl je huwelijk over is, is zwaaaar. Er zijn flink wat eierschalen gesneuveld.

Deze week kruipt. Alhoewel...het is al donderdag. Hoop leuke dingen gepland voor het weekend. Zaterdag is ex jarig. Weet niet wat ik er mee moet. Hij was laatst naar me toe gekomen da hij twee wensen had voor zijn verjaardag, het ene was 70 euro het andere 100. En nu voel ik me dus een superklotewijf dat ik eigenlijk zoiets heb van 'Euhhh'. Dit is zo awkward! Heb echt geen idee wat ik er nou mee moet. Hij viert het verder ook niet ofzo. En nu had ik gezegd van oh we kunnen vrijdagavond wel ergens wat gaan eten ofzo, maar dat was voor de ruzie. Balanceer tussen netjes blijven voor die paar weken dat hij hier nog zit, en roepen Joh zoek het lekker uit met je hele toelie.
Let love rule!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven