Camera on a budget
maandag 2 september 2013 om 20:35
Gisteren op onze vakantiebestemming aangekomen. Werkelijk alles hebben we meegesleept, behalve dus 1 ding; een fototoestel. Omdat ik toch een toestel voor erbij wil hebben, wil ik er nu ter plaatse een kopen.
We zijn in Turkije, in de stad dus bij grote mediamarkt-achtigen verwacht ik min of meer hetzelfde aanbod als in NL.
Iemand een idee welke camera tot 150 euro value for money is?
Ik vind het vooral belangrijk dat ik zonder daglicht ook een beetje redelijke foto's kan maken.
We zijn in Turkije, in de stad dus bij grote mediamarkt-achtigen verwacht ik min of meer hetzelfde aanbod als in NL.
Iemand een idee welke camera tot 150 euro value for money is?
Ik vind het vooral belangrijk dat ik zonder daglicht ook een beetje redelijke foto's kan maken.
if we all light up, we can scare away the dark...
maandag 2 september 2013 om 22:21
maandag 2 september 2013 om 22:23
maandag 2 september 2013 om 22:24
quote:elninjoo schreef op 02 september 2013 @ 22:09:
Een compactje dus, geen dslr. Voor 150 euro heb je niet veel. Een goeie Canon Powershot kost al het dubbele.
Zou ook erg dom zijn om met en dslr rond te lopen, is niet veilig op veel vakantiebestemmingen.
Compact is veel makkelijker, minder duur, veel meer optische zoom, en veel discreter:
www.camerashop.nl/product ... rshot-sx260-hs-black.html
Een compactje dus, geen dslr. Voor 150 euro heb je niet veel. Een goeie Canon Powershot kost al het dubbele.
Zou ook erg dom zijn om met en dslr rond te lopen, is niet veilig op veel vakantiebestemmingen.
Compact is veel makkelijker, minder duur, veel meer optische zoom, en veel discreter:
www.camerashop.nl/product ... rshot-sx260-hs-black.html
dinsdag 3 september 2013 om 09:04
dinsdag 3 september 2013 om 09:13