Laptop met touchscreen

02-09-2013 22:26 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een nieuwe laptop kopen, met windows 8.

Ik zie dat er op veel nieuwe modellen een touchscreen zit. Weet iemand wat het voordeel van een touchscreen is? Je kan toch veel makkelijker typen met gewone toetsen?

En iemand ervaring met windows 8? Werkt dat handig?
Ik vind 't compleet zinloos op een laptop of PC, maar het zit er vaak standaard op (Op mijn PC ook gebruik 't nooit, muis is veel sneller en handiger vind ik)
En de vette vingers op je scherm

Nee, bij een laptop zie ik dat niet zitten.
Een touchscreen op een gewone laptop lijkt me helemaal niet handig. Tenzij je een hybride laptop hebt, waarbij je het scherm zo kan omklappen dat je hem ook als tablet gebruikt.

Voor die vette vingers hebben ze een stylo uitgevonden he.
Als extraatje lijkt het me wel wat; af en toe kan je dan iets aantikken. Maar de positie van je handen is niet optimaal; je moet je arm voor je uitstrekken telkens als je een link aan wil klikken. Je hebt ook laptops waarbij je het scherm kan loskoppelen om daarmee aan de wandel te gaan en dan is het weer handig.
Ik vind een laptop met touchscreen geweldig. Juist fijn dat je kan afwisselen met muis, swipen en aantikken. Ik heb echt veel minder last van mijn schouder. Ik gebruik wel gewoon mijn toetsenbord om te typen, maar ik ben er erg blij mee en ook met windows 8.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Die ene van HP die ze in Project Runway gebruiken is wel geinig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven