24kitchen
donderdag 5 september 2013 om 20:28
donderdag 5 september 2013 om 22:19
quote:geenliefde schreef op 05 september 2013 @ 18:43:
Wat vinden jullie van 24 kitchen? Is het wat?
Ik zit nu naar een opgefokte en doodzenuwachtige jonkie te kijken, niet echt kijkwaardig.
Je bedoelt dat meiske in frivole kleding die quinoa burgers maakte? Volgens mij was dat haar eerste uitzending en was ze bloednerveus. Ik werd erg moe van haar. Ze bleef maar ratelen en vergat adem te halen.
Maar over het algemeen vind ik het een leuke zender.
Wat vinden jullie van 24 kitchen? Is het wat?
Ik zit nu naar een opgefokte en doodzenuwachtige jonkie te kijken, niet echt kijkwaardig.
Je bedoelt dat meiske in frivole kleding die quinoa burgers maakte? Volgens mij was dat haar eerste uitzending en was ze bloednerveus. Ik werd erg moe van haar. Ze bleef maar ratelen en vergat adem te halen.
Maar over het algemeen vind ik het een leuke zender.
vrijdag 6 september 2013 om 10:10
Ik vind het leuk zo af en toe wat inspiratie op te doen, vooral Rudolp's Bakery, alles van Jamie Oliver en No Reservations.
Maar ik vraag me wel af waarom mijn keuken er na een kookavontuur altijd als een ontplofte bende uit ziet en vooral waarom ik dat allemaal zelf moet opruimen zonder vaatwasser. Dat laten ze op tv nooit zien
Maar ik vraag me wel af waarom mijn keuken er na een kookavontuur altijd als een ontplofte bende uit ziet en vooral waarom ik dat allemaal zelf moet opruimen zonder vaatwasser. Dat laten ze op tv nooit zien
zondag 6 oktober 2013 om 23:51
Ik kan me soms heel erg ergeren aan sommige 'koks' daar!
Ze spreken vaak zich zelf erg tegen zoals:
Klein beetje olijfolie erbij en dan gaat er een hele grote scheut in de pan.
Of op het einde zeggen dat het helemaal lekker en klaar is en dan er als nog peper bij gaan doen.
Gerechten maken die me gewoon echt niet lekker lijken! Hele makkelijke gerechten die ik zelf ook wel kan verzinnen.
Wordt er een artisjok bereid, blijft er echt bijna niks meer van die artisjok over, bladeren worden gewoon weggegooid.
Erg amateur allemaal!
Ze spreken vaak zich zelf erg tegen zoals:
Klein beetje olijfolie erbij en dan gaat er een hele grote scheut in de pan.
Of op het einde zeggen dat het helemaal lekker en klaar is en dan er als nog peper bij gaan doen.
Gerechten maken die me gewoon echt niet lekker lijken! Hele makkelijke gerechten die ik zelf ook wel kan verzinnen.
Wordt er een artisjok bereid, blijft er echt bijna niks meer van die artisjok over, bladeren worden gewoon weggegooid.
Erg amateur allemaal!
zondag 6 oktober 2013 om 23:56
maandag 7 oktober 2013 om 00:11
maandag 7 oktober 2013 om 09:01
Rudolp's bakery vind ik wel leuk om te kijken, hij moet alleen wel Nederlands blijven praten - die voorstukjes over zijn programma over wijn waarin hij Engels probeert te spreken zorgen bij mij voor kromme tenen
En wat ik bij alle kookprogramma's heb; snufje zout is bij mij een snufje - en geen hand vol. (dat geldt ook voor overige ingrediënten waarbij ze het over een snufje of beetje hebben)
Lijkt mij ook niet te eten als het zo zout is, maar dat kan ook komen doordat ik veel minder zout gebruik.
En wat ik bij alle kookprogramma's heb; snufje zout is bij mij een snufje - en geen hand vol. (dat geldt ook voor overige ingrediënten waarbij ze het over een snufje of beetje hebben)
Lijkt mij ook niet te eten als het zo zout is, maar dat kan ook komen doordat ik veel minder zout gebruik.
maandag 7 oktober 2013 om 09:10
[quote]lucky_birdie schreef op 07 oktober 2013 @ 09:01:
Rudolp's bakery vind ik wel leuk om te kijken, hij moet alleen wel Nederlands blijven praten - die voorstukjes over zijn programma over wijn waarin hij Engels probeert te spreken zorgen bij mij voor kromme tenen
quote]
Nou inderdaad ik zag dat van de week voor het eerst hij was in Spanje,echt heel idioot..
Rudolp's bakery vind ik wel leuk om te kijken, hij moet alleen wel Nederlands blijven praten - die voorstukjes over zijn programma over wijn waarin hij Engels probeert te spreken zorgen bij mij voor kromme tenen
quote]
Nou inderdaad ik zag dat van de week voor het eerst hij was in Spanje,echt heel idioot..
maandag 7 oktober 2013 om 09:12
Ik vind de Belgische koks ook niet leuk om naar te kijken.
Mag graag No reservations en Jamie en Donna Hay etc zien.
Wat iemand hier ook zegt ik word er ook zen van,heerlijk als ik in bed lig nog een half uurtje 24 kitchen kijken.
Behalve die Italiaanse kok en Annemiek Schmeink daar word ik nerveus van.
Mag graag No reservations en Jamie en Donna Hay etc zien.
Wat iemand hier ook zegt ik word er ook zen van,heerlijk als ik in bed lig nog een half uurtje 24 kitchen kijken.
Behalve die Italiaanse kok en Annemiek Schmeink daar word ik nerveus van.
maandag 7 oktober 2013 om 09:23
maandag 7 oktober 2013 om 11:13
quote:Bergje65 schreef op 07 oktober 2013 @ 09:23:
Rudolph's bakery is inderdaad heel erg leuk, maar ik vind Rudolph zelf steeds minder leuk worden. Dat gevoel is ontstaan sinds hij af en toe een gast ontvangt. Hij houdt alleen maar van zichzelf denk ik.
24-kitchen is verder de meest ontspannende zender ever.Hij is inderdaad niet zo goed met gasten haha. Maar volgens mij komt het door zijn perfectionisme: hij laat mensen niet uitpraten, als hij ziet dat er iets mis gaat met de taart, en hij wil eigenlijk ook niks uit handen geven. En dat ziet er nogal ongezellig uit op tv, maar het levert soms wel weer hilarische taferelen op. Bijvoorbeeld in die aflevering met Willeke Alberti, ik heb me echt rot gelachen.
Rudolph's bakery is inderdaad heel erg leuk, maar ik vind Rudolph zelf steeds minder leuk worden. Dat gevoel is ontstaan sinds hij af en toe een gast ontvangt. Hij houdt alleen maar van zichzelf denk ik.
24-kitchen is verder de meest ontspannende zender ever.Hij is inderdaad niet zo goed met gasten haha. Maar volgens mij komt het door zijn perfectionisme: hij laat mensen niet uitpraten, als hij ziet dat er iets mis gaat met de taart, en hij wil eigenlijk ook niks uit handen geven. En dat ziet er nogal ongezellig uit op tv, maar het levert soms wel weer hilarische taferelen op. Bijvoorbeeld in die aflevering met Willeke Alberti, ik heb me echt rot gelachen.
maandag 7 oktober 2013 om 12:02
quote:Penelopeia schreef op 07 oktober 2013 @ 11:13:
[...]
Hij is inderdaad niet zo goed met gasten haha. Maar volgens mij komt het door zijn perfectionisme: hij laat mensen niet uitpraten, als hij ziet dat er iets mis gaat met de taart, en hij wil eigenlijk ook niks uit handen geven. En dat ziet er nogal ongezellig uit op tv, maar het levert soms wel weer hilarische taferelen op. Bijvoorbeeld in die aflevering met Willeke Alberti, ik heb me echt rot gelachen.
Dat doet hij met alle gasten hoor. Ik zit soms met het schaamrood op mn kaken te kijken. Het interesseert hem werkelijk geen bal wat die mensen te vertellen hebben. Hij is een behoorlijke vakidioot en dat gaat mij wat ver.
Heeft verder niks te maken met zn receptjes, die zijn heerlijk. Maar ik vind hem zelf onuitstaanbaar. Die Hagenees overigens ook, John. Wat een zaadaap zeg.
Bij alles zegt hij het woordje "mooi". Brrrrrrrrrr
[...]
Hij is inderdaad niet zo goed met gasten haha. Maar volgens mij komt het door zijn perfectionisme: hij laat mensen niet uitpraten, als hij ziet dat er iets mis gaat met de taart, en hij wil eigenlijk ook niks uit handen geven. En dat ziet er nogal ongezellig uit op tv, maar het levert soms wel weer hilarische taferelen op. Bijvoorbeeld in die aflevering met Willeke Alberti, ik heb me echt rot gelachen.
Dat doet hij met alle gasten hoor. Ik zit soms met het schaamrood op mn kaken te kijken. Het interesseert hem werkelijk geen bal wat die mensen te vertellen hebben. Hij is een behoorlijke vakidioot en dat gaat mij wat ver.
Heeft verder niks te maken met zn receptjes, die zijn heerlijk. Maar ik vind hem zelf onuitstaanbaar. Die Hagenees overigens ook, John. Wat een zaadaap zeg.
Bij alles zegt hij het woordje "mooi". Brrrrrrrrrr
maandag 7 oktober 2013 om 12:09
maandag 7 oktober 2013 om 12:16
quote:lucky_birdie schreef op 07 oktober 2013 @ 09:01:
Rudolp's bakery vind ik wel leuk om te kijken, hij moet alleen wel Nederlands blijven praten - die voorstukjes over zijn programma over wijn waarin hij Engels probeert te spreken zorgen bij mij voor kromme tenen
Mee eens, plaatsvervangende schaamte, bijna.
Het klinkt een beetje alsof hij zijn tekst ingefluisterd krijgt en dat braaf repeteert zonder te weten wát hij zegt.
Rudolp's bakery vind ik wel leuk om te kijken, hij moet alleen wel Nederlands blijven praten - die voorstukjes over zijn programma over wijn waarin hij Engels probeert te spreken zorgen bij mij voor kromme tenen
Mee eens, plaatsvervangende schaamte, bijna.
Het klinkt een beetje alsof hij zijn tekst ingefluisterd krijgt en dat braaf repeteert zonder te weten wát hij zegt.