24kitchen

05-09-2013 18:43 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van 24 kitchen? Is het wat?





Ik zit nu naar een opgefokte en doodzenuwachtige jonkie te kijken, niet echt kijkwaardig.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn 2 hele leuke topics over 24 kitchen. I love it.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
I 24 Kitchen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik hou er van! Vooral Rudolph's bakery :-)
Alle reacties Link kopieren
Rudolph mag wel een maandje mijn keuken gebruiken. Ik neem me altijd voor om te bakken maar ik heb er geen geduld voor helaas.
Roaaarrrrr!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 05 september 2013 @ 20:14:

I 24 KitchenIk ook maar ik vind wel de ene kok/kokkin leuker dan de andere.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook graag maar heb ook zo mijn favorieten qua koks
Heerlijk! Ook de website om recepten op te zoeken.
quote:geenliefde schreef op 05 september 2013 @ 18:43:

Wat vinden jullie van 24 kitchen? Is het wat?





Ik zit nu naar een opgefokte en doodzenuwachtige jonkie te kijken, niet echt kijkwaardig.

Je bedoelt dat meiske in frivole kleding die quinoa burgers maakte? Volgens mij was dat haar eerste uitzending en was ze bloednerveus. Ik werd erg moe van haar. Ze bleef maar ratelen en vergat adem te halen.

Maar over het algemeen vind ik het een leuke zender.
Ik vind het leuk zo af en toe wat inspiratie op te doen, vooral Rudolp's Bakery, alles van Jamie Oliver en No Reservations.



Maar ik vraag me wel af waarom mijn keuken er na een kookavontuur altijd als een ontplofte bende uit ziet en vooral waarom ik dat allemaal zelf moet opruimen zonder vaatwasser. Dat laten ze op tv nooit zien
Alle reacties Link kopieren
Super leuke zender, wordt altijd weer blij van Rudolf!! Alleen Bianca vind ik irritant! John "op deze manier" is ook wel grappig en Giovanni is gewoon hilarisch.
Alle reacties Link kopieren
Rudolp's Bakery is mijn favo. Het straalt een gezellige en knusse sfeer uit.

No reservations, Jamie Oliver en de oosterse keuken delen bij mij de 2e plaats.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik kan me soms heel erg ergeren aan sommige 'koks' daar!



Ze spreken vaak zich zelf erg tegen zoals:

Klein beetje olijfolie erbij en dan gaat er een hele grote scheut in de pan.

Of op het einde zeggen dat het helemaal lekker en klaar is en dan er als nog peper bij gaan doen.

Gerechten maken die me gewoon echt niet lekker lijken! Hele makkelijke gerechten die ik zelf ook wel kan verzinnen.

Wordt er een artisjok bereid, blijft er echt bijna niks meer van die artisjok over, bladeren worden gewoon weggegooid.



Erg amateur allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind alleen sommige koks programma's leuk om te kijken. Rudolph's Bakery mag ik graag kijken. Vind het leuk om te zien al die taarten en cakes enzo. Verder vind ik Jamie Oliver leuk om te zien. De rest van de koks/ progamma's kan me eigenlijk niet boeien.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heerlijk tv, word er altijd helemaal zen van :-). Jamie Oliver staat echt met stip op 1. Zelfs als hij iets maakt met ingrediënten die ik niet lust lijkt het me als hij het maakt toch lekker. Die Vlaamse koks vindt ik minder omdat dat eten me meestal niet zo lekker lijkt.
Rudolp's bakery vind ik wel leuk om te kijken, hij moet alleen wel Nederlands blijven praten - die voorstukjes over zijn programma over wijn waarin hij Engels probeert te spreken zorgen bij mij voor kromme tenen



En wat ik bij alle kookprogramma's heb; snufje zout is bij mij een snufje - en geen hand vol. (dat geldt ook voor overige ingrediënten waarbij ze het over een snufje of beetje hebben)

Lijkt mij ook niet te eten als het zo zout is, maar dat kan ook komen doordat ik veel minder zout gebruik.
Alle reacties Link kopieren
[quote]lucky_birdie schreef op 07 oktober 2013 @ 09:01:

Rudolp's bakery vind ik wel leuk om te kijken, hij moet alleen wel Nederlands blijven praten - die voorstukjes over zijn programma over wijn waarin hij Engels probeert te spreken zorgen bij mij voor kromme tenen



quote]



Nou inderdaad ik zag dat van de week voor het eerst hij was in Spanje,echt heel idioot..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Belgische koks ook niet leuk om naar te kijken.

Mag graag No reservations en Jamie en Donna Hay etc zien.

Wat iemand hier ook zegt ik word er ook zen van,heerlijk als ik in bed lig nog een half uurtje 24 kitchen kijken.



Behalve die Italiaanse kok en Annemiek Schmeink daar word ik nerveus van.
Alle reacties Link kopieren
Rudolph's bakery is inderdaad heel erg leuk, maar ik vind Rudolph zelf steeds minder leuk worden. Dat gevoel is ontstaan sinds hij af en toe een gast ontvangt. Hij houdt alleen maar van zichzelf denk ik.



24-kitchen is verder de meest ontspannende zender ever.
quote:Bergje65 schreef op 07 oktober 2013 @ 09:23:

Rudolph's bakery is inderdaad heel erg leuk, maar ik vind Rudolph zelf steeds minder leuk worden. Dat gevoel is ontstaan sinds hij af en toe een gast ontvangt. Hij houdt alleen maar van zichzelf denk ik.



24-kitchen is verder de meest ontspannende zender ever.Hij is inderdaad niet zo goed met gasten haha. Maar volgens mij komt het door zijn perfectionisme: hij laat mensen niet uitpraten, als hij ziet dat er iets mis gaat met de taart, en hij wil eigenlijk ook niks uit handen geven. En dat ziet er nogal ongezellig uit op tv, maar het levert soms wel weer hilarische taferelen op. Bijvoorbeeld in die aflevering met Willeke Alberti, ik heb me echt rot gelachen.
Ik vind de recepten van Jamie trouwens meestal wel aantrekkelijk, maar ik kan hem echt niet uitstaan, veel te popi jopi. Laatst was er een of andere picknick/barbecue-aflevering, waarbij hij liggend op een kleedje aan het koken was
Alle reacties Link kopieren
quote:Penelopeia schreef op 07 oktober 2013 @ 11:13:

[...]



Hij is inderdaad niet zo goed met gasten haha. Maar volgens mij komt het door zijn perfectionisme: hij laat mensen niet uitpraten, als hij ziet dat er iets mis gaat met de taart, en hij wil eigenlijk ook niks uit handen geven. En dat ziet er nogal ongezellig uit op tv, maar het levert soms wel weer hilarische taferelen op. Bijvoorbeeld in die aflevering met Willeke Alberti, ik heb me echt rot gelachen.



Dat doet hij met alle gasten hoor. Ik zit soms met het schaamrood op mn kaken te kijken. Het interesseert hem werkelijk geen bal wat die mensen te vertellen hebben. Hij is een behoorlijke vakidioot en dat gaat mij wat ver.



Heeft verder niks te maken met zn receptjes, die zijn heerlijk. Maar ik vind hem zelf onuitstaanbaar. Die Hagenees overigens ook, John. Wat een zaadaap zeg.



Bij alles zegt hij het woordje "mooi". Brrrrrrrrrr
Alle reacties Link kopieren
quote:lucky_birdie schreef op 07 oktober 2013 @ 09:01:

Rudolp's bakery vind ik wel leuk om te kijken, hij moet alleen wel Nederlands blijven praten - die voorstukjes over zijn programma over wijn waarin hij Engels probeert te spreken zorgen bij mij voor kromme tenen Whaha ja
quote:lucky_birdie schreef op 07 oktober 2013 @ 09:01:

Rudolp's bakery vind ik wel leuk om te kijken, hij moet alleen wel Nederlands blijven praten - die voorstukjes over zijn programma over wijn waarin hij Engels probeert te spreken zorgen bij mij voor kromme tenen

Mee eens, plaatsvervangende schaamte, bijna.



Het klinkt een beetje alsof hij zijn tekst ingefluisterd krijgt en dat braaf repeteert zonder te weten wát hij zegt.
Ik vind het heerlijk hypnotiserend...

Maar dan alleen de Nederlandse koks.

Jamie vind ik eigenlijk wat minder...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven