-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)
dinsdag 10 juni 2008 om 12:39
Leuk was het he gisteravond. Het ging best aardig met lijnen gisteren, alleen toen de wedstrijd begon SCHAAM...2 spacekoeken op en een paar handen chipito's hmmm.
Vandaag tot nu toe:
yoghurt cruesli
jus d'orange
1 spek
2 witte bollen rosbief
1 biskwie
veel cola light
vanavond ga ik eten: aardappelen/appelmoes/vissticks hihi
en daarna moet ik werken en dan eet ik dus niet meer.
Jennie oleeeelee oleole
Vandaag tot nu toe:
yoghurt cruesli
jus d'orange
1 spek
2 witte bollen rosbief
1 biskwie
veel cola light
vanavond ga ik eten: aardappelen/appelmoes/vissticks hihi
en daarna moet ik werken en dan eet ik dus niet meer.
Jennie oleeeelee oleole
dinsdag 10 juni 2008 om 13:06
Hey Jennie, heb je je nog aan je voornemen gehouden om maandagavond te gaan rennen?!? Ik las je bericht van zondag ff terug... met aaal die goede voornemens hihih Lijstje van vandaag is netjes! Die koeken en chips vergeten we maar weer....
Hiero:
O: 6 koppen thee (had keelpijn) en één bbh light kaas
T: stukje appelkruimeltaart, traktatie van collega
L: 2 bbh kipfilet/tomaat, verse jus, appel
T: -
D: vis+aardappelkroketjes uit de oven, salade
Korfballen is voorlopig gebeurd, begin morgen met trainen voor de 4 mijl. Als het droog is dan he.
Hiero:
O: 6 koppen thee (had keelpijn) en één bbh light kaas
T: stukje appelkruimeltaart, traktatie van collega
L: 2 bbh kipfilet/tomaat, verse jus, appel
T: -
D: vis+aardappelkroketjes uit de oven, salade
Korfballen is voorlopig gebeurd, begin morgen met trainen voor de 4 mijl. Als het droog is dan he.
anoniem_6720 wijzigde dit bericht op 10-06-2008 18:38
Reden: avondeten vermeld, was smiddags nog niet bekend
Reden: avondeten vermeld, was smiddags nog niet bekend
% gewijzigd
woensdag 11 juni 2008 om 07:43
Goedsmorgens allen!!
Dusssssss Revival, vandaag trainen, goed hoor!! Zal ook eens wat vaker gaan hardlopen buiten, toch zwaarder dan op een loopband. Ik hoop dat je er een beetje plezier aan gaat beleven, anders wordt het zo lastig om jezelf te motiveren. Enne, beetje regen kan best lekker zijn tijdens het rennen, dat vind ik tenminste! Wat voor schoenen had je nou gekocht by the way?
Nog even een lijstje van gisteren:
O: kiwi, 2 bbh
L: 3 bbh
T: banaan
D: mie met paprika en runderreepjes / vanille-ijs toen met een warm bosbessenprutje (jaja, ik was weer op mijn werk)
T: 2 x graanduo koekje / 1/2 spaanse cracker en thuis nog klein beetje japanse mix
Gisteren gesport, dus vandaag een dagje vrij af. Gisteren was weer een legendarische rukdag op het werk enz, vandaag een teamdag om alle shit van vandaag de dag te bespreken. Zie er best wel een beetje tegen op. Het is daar lunchen, dus geen idee wat het wordt.
Fijne dag allen!
XXX
Dusssssss Revival, vandaag trainen, goed hoor!! Zal ook eens wat vaker gaan hardlopen buiten, toch zwaarder dan op een loopband. Ik hoop dat je er een beetje plezier aan gaat beleven, anders wordt het zo lastig om jezelf te motiveren. Enne, beetje regen kan best lekker zijn tijdens het rennen, dat vind ik tenminste! Wat voor schoenen had je nou gekocht by the way?
Nog even een lijstje van gisteren:
O: kiwi, 2 bbh
L: 3 bbh
T: banaan
D: mie met paprika en runderreepjes / vanille-ijs toen met een warm bosbessenprutje (jaja, ik was weer op mijn werk)
T: 2 x graanduo koekje / 1/2 spaanse cracker en thuis nog klein beetje japanse mix
Gisteren gesport, dus vandaag een dagje vrij af. Gisteren was weer een legendarische rukdag op het werk enz, vandaag een teamdag om alle shit van vandaag de dag te bespreken. Zie er best wel een beetje tegen op. Het is daar lunchen, dus geen idee wat het wordt.
Fijne dag allen!
XXX
woensdag 11 juni 2008 om 10:47
woensdag 11 juni 2008 om 10:55
Ben niet zo'n ochtendmens Noor, probeer altijd zo lang mogelijk in bed te blijven liggen. Ben de eerste uren ook niet echt gezellig ofzo
Marieke succes inderdaad. Vervelend dat het niet lekker loopt op je werk, kan voor veel stress zorgen... Tis dan ook moeilijker om dingen los te laten wanneer je vrij bent.
Marieke succes inderdaad. Vervelend dat het niet lekker loopt op je werk, kan voor veel stress zorgen... Tis dan ook moeilijker om dingen los te laten wanneer je vrij bent.
woensdag 11 juni 2008 om 10:58
Hee Revival, nee heb niet gelopen had migraine zondag en had nog steeds last van hoofdpijn maandag. Ik ga vanavond, net als jij!? Gaan we een beetje samen haha.
Vanmorgen met de oudste naar het zkh geweest (oogarts) en...op de fiets! Dus ik ben al een beetje sportief geweest vandaag (flinke wind tegen). Vanavond rennen.
Net wel een tussendoortje op: chrunch stick verkade (120call).
Verder alleen jus en yoghurt.
Vanavond vleessie/aardappeltjes gekookt en groente en vanmiddag neem ik als tussendoortje 2 mandarijnen en 1 biskwie. Dat is de bedoeling haha.
Nog een week tot m'n tentamen brrrrr.
Marieke have fun in het hotel met je collega's...
Ga snel de mannen weer ophalen.
x
Jennie
Vanmorgen met de oudste naar het zkh geweest (oogarts) en...op de fiets! Dus ik ben al een beetje sportief geweest vandaag (flinke wind tegen). Vanavond rennen.
Net wel een tussendoortje op: chrunch stick verkade (120call).
Verder alleen jus en yoghurt.
Vanavond vleessie/aardappeltjes gekookt en groente en vanmiddag neem ik als tussendoortje 2 mandarijnen en 1 biskwie. Dat is de bedoeling haha.
Nog een week tot m'n tentamen brrrrr.
Marieke have fun in het hotel met je collega's...
Ga snel de mannen weer ophalen.
x
Jennie
woensdag 11 juni 2008 om 18:11
Hooooi,
Nou, wat een suffe dag was dat vandaag, ik krijg zo de kriebels van de soort oefeningen die wij moesten doen, bah...
Nouja, zal wel ergens goed voor zijn
FF een lijstje voor zover ik het nog kan achterhalen
O: 2 bbh
T: krakelingen (er lagen echt kingsizekrakelingen daar, wel 30 cm breed, heb er wat stukjes afgebrokkeld, geen idee aan hoeveel kleine krakelingen het gelijk zou staan)
L: 2 bh, 2 crackers en dan een lepel van wat salade zus en salade zo.
T: bij de kapper 2 kleine candy koffiekoekjes
D: paksoi met quorn, klein plukje mie erbij... Had zoveel groenten, dat leek me beter. Zo nog ff schaaltje kwark.
Vanavond zal er wel een flesje wijn open gaan, ik ga weer naar dat ene vriendje toe...
Iedereen succes met hardlopen of sporten! Morgen weegdag, weer zelfde idee als twee weken terug, weet niet of ik kan wegen. Dit keer ben ik sowieso vandaag op de weegschaal gaan staan, dus ik kan in ieder geval iets plempen dan.Gaan we allemaal op de weegschaal???
Jennie...ik was trouwens niet in een hotel met mijn collega's hoor!! Was dat niet porec of goudvis?? Ik had alleen even een ochtend + lunch vandaag met ze
XXX
Nou, wat een suffe dag was dat vandaag, ik krijg zo de kriebels van de soort oefeningen die wij moesten doen, bah...
Nouja, zal wel ergens goed voor zijn
FF een lijstje voor zover ik het nog kan achterhalen
O: 2 bbh
T: krakelingen (er lagen echt kingsizekrakelingen daar, wel 30 cm breed, heb er wat stukjes afgebrokkeld, geen idee aan hoeveel kleine krakelingen het gelijk zou staan)
L: 2 bh, 2 crackers en dan een lepel van wat salade zus en salade zo.
T: bij de kapper 2 kleine candy koffiekoekjes
D: paksoi met quorn, klein plukje mie erbij... Had zoveel groenten, dat leek me beter. Zo nog ff schaaltje kwark.
Vanavond zal er wel een flesje wijn open gaan, ik ga weer naar dat ene vriendje toe...
Iedereen succes met hardlopen of sporten! Morgen weegdag, weer zelfde idee als twee weken terug, weet niet of ik kan wegen. Dit keer ben ik sowieso vandaag op de weegschaal gaan staan, dus ik kan in ieder geval iets plempen dan.Gaan we allemaal op de weegschaal???
Jennie...ik was trouwens niet in een hotel met mijn collega's hoor!! Was dat niet porec of goudvis?? Ik had alleen even een ochtend + lunch vandaag met ze
XXX
woensdag 11 juni 2008 om 19:06
Ik heb hardgelopen Ben erg trots op mezelf want had echt geen zin. Heb direct de schoenen aangetrokken toen ik terug was van mn werk, ik dacht als ik ga zitten kom ik niet meer met mn reet van de bank vanavond
Net gegeten, het is toch geen tortilla geworden maar een lamachun met kebab, champs, tomaat en ijsbergsla. Geen toetje maar zo met een kan thee in bad en lekker tutten, mmmmmm
Jennie, ben je ook geweest?
Marieke, have fun vanavond!!! Morgen wel weer even verslag doen he? Hihih!! Trouwens, wou nog tegen jou zeggen aan jou schrijven, had zaterdag een feestje en daar sprak ik een vriend van me, hij heeft ook een soort van seks-vriendinnetje, en hij vertelde dat zij sinds enkele weken een soort van vriend had en dat ze er beide achter kwamen dat ze dat niet zo leuk vonden en toch meer voor elkaar bleken te voelen dan gedacht... ik moest echt zooo aan jou denken, haha! Maar als jij in het echt Marieke heet, dan klopt het niet hoor, zijn meissies naam begon met een C. De naam van die jongen begon met een R. Voel je je aangesproken?
Baaaaai maar weer!!!
Net gegeten, het is toch geen tortilla geworden maar een lamachun met kebab, champs, tomaat en ijsbergsla. Geen toetje maar zo met een kan thee in bad en lekker tutten, mmmmmm
Jennie, ben je ook geweest?
Marieke, have fun vanavond!!! Morgen wel weer even verslag doen he? Hihih!! Trouwens, wou nog tegen jou zeggen aan jou schrijven, had zaterdag een feestje en daar sprak ik een vriend van me, hij heeft ook een soort van seks-vriendinnetje, en hij vertelde dat zij sinds enkele weken een soort van vriend had en dat ze er beide achter kwamen dat ze dat niet zo leuk vonden en toch meer voor elkaar bleken te voelen dan gedacht... ik moest echt zooo aan jou denken, haha! Maar als jij in het echt Marieke heet, dan klopt het niet hoor, zijn meissies naam begon met een C. De naam van die jongen begon met een R. Voel je je aangesproken?
Baaaaai maar weer!!!
woensdag 11 juni 2008 om 19:35
Driewerf hoera voor Revival!!!! Goed joh! Hoe ging het?
Zal vanavond wel goedkomen hoor!!
Grappig dat je even aan me moest denken naar aanleiding van het verhaal. Ik heet echt Marieke en die jongen geen R. Toevallig dat je hetzelfde soort verhaal 2 x in 1 week hebt gehoord.
Hey Noor... wat ik zat te denken... Hoe is het met het kattenbakprobleem??
Zal vanavond wel goedkomen hoor!!
Grappig dat je even aan me moest denken naar aanleiding van het verhaal. Ik heet echt Marieke en die jongen geen R. Toevallig dat je hetzelfde soort verhaal 2 x in 1 week hebt gehoord.
Hey Noor... wat ik zat te denken... Hoe is het met het kattenbakprobleem??
woensdag 11 juni 2008 om 19:48
Dank u!! Het ging wel goed, viel me niet tegen. Volgende keer even MP3 speler mee, kon ik niet vinden, was wel saai zonder muziek.
En Noor, hoe is het met je wasmachine-frequentie-vraagstuk? Grappig he, dat zo'n suf onderwerp zoveel reacties oplevert!
Bad is vol, theewater kookt, kga er nu echt vandoor, xxxx
En Noor, hoe is het met je wasmachine-frequentie-vraagstuk? Grappig he, dat zo'n suf onderwerp zoveel reacties oplevert!
Bad is vol, theewater kookt, kga er nu echt vandoor, xxxx
woensdag 11 juni 2008 om 21:43
Goeeeeienavond!
Ik net terug van de sportschool, nee niet gesport, alleen even lekker onder de zonnebank geweest . Morgenochtend ga ik weer even stukkie hardlopen! Jullie goed bezig meiden, trots op jullie!
Haha leuk dat je het vraagt Marieke, ja ik heb nu wel goede kattenbakvulling (Biokat's fresh) en dat stinkt echt stukken minder! En zachtvoer krijgt onze kat ook alleen nog als ie braaf geweest is (iets minder vaak dus). En deze maatregelen schelen enorm. Ik heb nog niet over durven gaan op RC kattenvoer, vind het toch echt wel belachelijk duur hoor!
En ja, Revival, mooi om te zien he?! Soms kom je op van die stomme ideeën en denk ik, ach eens kijken hoe gemiddeld viva-forummer daar over denkt, haha! Wel gesjellig toch? En het houd je weer van de straat (lees: studie ).
Fijne aaf allemaal!
Ik net terug van de sportschool, nee niet gesport, alleen even lekker onder de zonnebank geweest . Morgenochtend ga ik weer even stukkie hardlopen! Jullie goed bezig meiden, trots op jullie!
Haha leuk dat je het vraagt Marieke, ja ik heb nu wel goede kattenbakvulling (Biokat's fresh) en dat stinkt echt stukken minder! En zachtvoer krijgt onze kat ook alleen nog als ie braaf geweest is (iets minder vaak dus). En deze maatregelen schelen enorm. Ik heb nog niet over durven gaan op RC kattenvoer, vind het toch echt wel belachelijk duur hoor!
En ja, Revival, mooi om te zien he?! Soms kom je op van die stomme ideeën en denk ik, ach eens kijken hoe gemiddeld viva-forummer daar over denkt, haha! Wel gesjellig toch? En het houd je weer van de straat (lees: studie ).
Fijne aaf allemaal!
donderdag 12 juni 2008 om 11:04
Snik, hardlooppoging letterlijk en figuurlijk in het water gevallen... Ren de deur uit samen met m'n doggie, begint het op een gegeven moment toch te plenzen!!! Wij halverwege nog schuilen in het bos, maar we waren al helemaal doorweekt... Dus ja, we krijgen het koud, hond begint ook te rillen, dus dacht dan maar terug naar huis. Hond onder de douche gestopt, ik onder de douche gegaan, kom ik eronder uit... is het droog buiten!!! GGRRR!!! Ja, nou hoeft het al niet meer!!!
donderdag 12 juni 2008 om 11:17
Slechte instelling hoor Noor
Maaruhm, tis weeeeegdag!! Marieke heeft geen weegschaal op haar logeeradres, Noor mag haar gewicht niet noemen, ik heb me niet gewogen... al 3 dagen niet naar het toilet geweest heb een dikke buik en wil niet wéten hoe zwaar ik nu ben. Porec, wheeeer aaaar joe?!?! Nog steeds op de fabuleuze 60 kg?! En Deesi, hoe gaat ie met jou?? Jennie, je hebt ook hardgelopen, dus ook minsten 500 gram kwijt toch?
Lijstje vandaag:
O: thee, cracker+rijstwafel met light jam
T: 2 bbh kipfilet/komkommer
L: 2 bbh kaas, soep
T: appel
D: ?? vriend kookt
Baaaaii!! xxxx
Maaruhm, tis weeeeegdag!! Marieke heeft geen weegschaal op haar logeeradres, Noor mag haar gewicht niet noemen, ik heb me niet gewogen... al 3 dagen niet naar het toilet geweest heb een dikke buik en wil niet wéten hoe zwaar ik nu ben. Porec, wheeeer aaaar joe?!?! Nog steeds op de fabuleuze 60 kg?! En Deesi, hoe gaat ie met jou?? Jennie, je hebt ook hardgelopen, dus ook minsten 500 gram kwijt toch?
Lijstje vandaag:
O: thee, cracker+rijstwafel met light jam
T: 2 bbh kipfilet/komkommer
L: 2 bbh kaas, soep
T: appel
D: ?? vriend kookt
Baaaaii!! xxxx
donderdag 12 juni 2008 om 12:27
Haaaai,
Was ik weer...
Vandaag niet gewogen, maar gisteren wel, toen was ik 70,4 kg, dus dat mag in de tabel.
Noor, jammer dat je hardlooppoging in het water liep.
Dat Royal Canin voer heb ik ook niet hoor, ik heb de budgetversie. Volgens de dierenwinkeleigenaar precies hetzelfde als RC, dezelfde fabrikant ook. Mijn kat is er gek op, kijkt niet of nauwelijks om naar zacht voer, gaat alleen voor die brokjes. En je gebruikt er veel minder van dan whiskas o.i.d. er zitten meer voedingsstoffen in. Dus uiteindelijk is het volgens mij net zo duur.
Verder een heerlijke nacht gehad... in tijden niet zo fijn, vraag me af of het hele gedoe er ook invloed op heeft. Wilde eerst gaan sporten vanochtend, maar niet meer gedaan. Kort nachtje en straks een late dienst, anders ben ik weer helemaal kapot.
Lijstje :
O: 1bh kaas, 1 bh jam
T:-
L: 1 bh ham, 1 bh s-spread, 1 bh appelstroop
T: evergreen en fruit denk ik
D: ??? op t werk
Baaaai
Was ik weer...
Vandaag niet gewogen, maar gisteren wel, toen was ik 70,4 kg, dus dat mag in de tabel.
Noor, jammer dat je hardlooppoging in het water liep.
Dat Royal Canin voer heb ik ook niet hoor, ik heb de budgetversie. Volgens de dierenwinkeleigenaar precies hetzelfde als RC, dezelfde fabrikant ook. Mijn kat is er gek op, kijkt niet of nauwelijks om naar zacht voer, gaat alleen voor die brokjes. En je gebruikt er veel minder van dan whiskas o.i.d. er zitten meer voedingsstoffen in. Dus uiteindelijk is het volgens mij net zo duur.
Verder een heerlijke nacht gehad... in tijden niet zo fijn, vraag me af of het hele gedoe er ook invloed op heeft. Wilde eerst gaan sporten vanochtend, maar niet meer gedaan. Kort nachtje en straks een late dienst, anders ben ik weer helemaal kapot.
Lijstje :
O: 1bh kaas, 1 bh jam
T:-
L: 1 bh ham, 1 bh s-spread, 1 bh appelstroop
T: evergreen en fruit denk ik
D: ??? op t werk
Baaaai