Ervaring televisie van Telfort?
dinsdag 3 september 2013 om 09:32
Hoi allemaal,
Wij dachten eruit te zijn en te kiezen voor een alles in één pakket van Telfort. Nu lees ik bij de voorwaarden dat de televisieverbinding over het internet gaat en dan de snelheid van het internet omlaag gaat.
Ook lees ik dat sommige mensen soms blokjesbeeld hebben omdat de verbinding hapert.
Heeft iemand hier ervaring mee? merk je echt snelheidsverschil als je aan het internetten bent?
Wij dachten eruit te zijn en te kiezen voor een alles in één pakket van Telfort. Nu lees ik bij de voorwaarden dat de televisieverbinding over het internet gaat en dan de snelheid van het internet omlaag gaat.
Ook lees ik dat sommige mensen soms blokjesbeeld hebben omdat de verbinding hapert.
Heeft iemand hier ervaring mee? merk je echt snelheidsverschil als je aan het internetten bent?
woensdag 4 september 2013 om 10:31
Check wel heel goed je abonnementen bij KPN. Die klootzakken geven je blijkbaar 2 abonnement nummers als je een combipakket bij ze afneemt en via de overstapservice 'kan er maar één pakket worden opgezegd'. Met als gevolg dat ik nog een half jaar (!) heb doorbetaald voor een deel van mijn oude KPN abonnement en dat die klerelijers het vertikken die kosten terug te betalen omdat 'u nou eenmaal twee abonnement nummers had he'.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
woensdag 4 september 2013 om 15:37
Telfort is qua beeld net als Kpn bagger ten opzichte van Ziggo,UPC,Caiway. Hun HD beeld is een opgepofte 720p terwijl de echte kabellaars voor 1080i gaan.
Het is maar waar je tevreden mee bent maar ben je kieskeurig op tv beeld dan is Telfort een B provider maar goed is de prijs ook naar.
Alle waarde naar zijn geld.
Het is maar waar je tevreden mee bent maar ben je kieskeurig op tv beeld dan is Telfort een B provider maar goed is de prijs ook naar.
Alle waarde naar zijn geld.
woensdag 4 september 2013 om 16:10
maandag 9 september 2013 om 20:00
Ik heb telfort alles in één en ben zeer tevreden ,prima beeld ,prima telefoon verbinding en geen klachten over internet..
En ja het klopt als je bv 20 mb heb dan is daar een gedeelte van voor je tv , hd , telefoon , 2de tv kastjes , en internet....
Dus als je geen tv kijkt is je internet snelheid sneller...
Download regelmatig filmpje en ja dan duurt het een half uurtje sowhat voor dat het binnen is dus ben zeer tevreden en stukkie goedkoper dan kpn terwijl het een volle dochter is
En ja het klopt als je bv 20 mb heb dan is daar een gedeelte van voor je tv , hd , telefoon , 2de tv kastjes , en internet....
Dus als je geen tv kijkt is je internet snelheid sneller...
Download regelmatig filmpje en ja dan duurt het een half uurtje sowhat voor dat het binnen is dus ben zeer tevreden en stukkie goedkoper dan kpn terwijl het een volle dochter is