Samsung Galaxy S4 Mini - HELP:)
maandag 9 september 2013 om 18:34
Hoi allemaal, ik heb sinds vandaag deze telefoon. Ik kom van een iPhone, dus het is sowieso even wennen.. Maar ik heb een vraagje, ik krijg het geluid van mijn sluiter van de camera niet uit!! En die maakt een heel hard en irritant geluid. Het mooie is dat ik juist voor deze telefoon heb gekozen omdat er een goede camera op zit, maar als 'ie elke keer zo'n hard geluid maakt gaat de lol er wel een beetje vanaf... Wie kan mij helpen? Dank alvast!
maandag 9 september 2013 om 19:50
Makkelijk, Als je je telefoon unlocked zie je als het goed is een grijs balkje met bijv, batterij, niveau van bereik, etc. Slide die naar beneden (Gewoon vinger op grijze balkje houden en naar beneden vegen, dan tik je op de knop melodie tot er stil staat, dan maakt hij ook geen geluid! , Ik doe het ook wel eens, Als ik foto ga maken, even geluid uit, dan weer aan door te tikken op het knopje tot er melodie/trillen staat, Het is dan niet echt met een appje ofzo, maar goed ^^, Het werkt
maandag 9 september 2013 om 21:12
woensdag 11 september 2013 om 20:36
quote:samarinde82 schreef op 09 september 2013 @ 20:05:
Dutch, ja het stomme is, dat werkt dus niet meer! Alle voor de hand liggende dingen heb ik geprobeerd, maar het schijnt te kloppen dat het niet zomaar kan. Gek he? Heb flink wat gegoogeld en heb veel dezelfde vraag gelezen..
Wat lullig is dat zeg!
Ik kan het op Android 4.1 makkelijk voor elkaar krijgen, maar op 4.2 dus niet hm..?
Als je het neit erg vind om met Android 4.1 te werken kun je vragen of hij downgegraded kan worden naar Android 4.1, Als dit niet kan moet je er zelf mee bezig.. Zou ik toch niet doen, aangezien als je het zelf doet de garantie er af gaat, en het niet zo slim is als je het voor de eerste keer zelf doet zonder er onderzoek in te doen (Zoals ik deed.. Ik heb mijn broertjes mobiel toen stiekem gemold.. Wel net weer optijd voor elkaar gekregen haha
)
Dutch, ja het stomme is, dat werkt dus niet meer! Alle voor de hand liggende dingen heb ik geprobeerd, maar het schijnt te kloppen dat het niet zomaar kan. Gek he? Heb flink wat gegoogeld en heb veel dezelfde vraag gelezen..
Wat lullig is dat zeg!
Ik kan het op Android 4.1 makkelijk voor elkaar krijgen, maar op 4.2 dus niet hm..?
Als je het neit erg vind om met Android 4.1 te werken kun je vragen of hij downgegraded kan worden naar Android 4.1, Als dit niet kan moet je er zelf mee bezig.. Zou ik toch niet doen, aangezien als je het zelf doet de garantie er af gaat, en het niet zo slim is als je het voor de eerste keer zelf doet zonder er onderzoek in te doen (Zoals ik deed.. Ik heb mijn broertjes mobiel toen stiekem gemold.. Wel net weer optijd voor elkaar gekregen haha
donderdag 12 september 2013 om 23:26