Beeldscherm probleem
donderdag 12 september 2013 om 08:11
Mijn Samsung Galaxy S2 doet sinds gisteren vreemd. Er lag een chips zakje naast, en toen ging hij ineens vanzelf aan. Ik merkte dat het touchscreen reageert op het materiaal van de chips zak, net als van je vinger. Maar het scherm gaat normaal niet aan als ik niet eerst op het knopje heb gedrukt, om hem te kunnen ontgrendelen.
Sinds gisteren springt het scherm steeds uit zichzelf aan, knippert dan twee keer en blijft vervolgens aan. De hele nacht is het scherm aangebleven! Gelukkig had ik de oplader er achter gedaan, anders had ik het kunnen vergeten met de wekker vanmorgen...
Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Sinds gisteren springt het scherm steeds uit zichzelf aan, knippert dan twee keer en blijft vervolgens aan. De hele nacht is het scherm aangebleven! Gelukkig had ik de oplader er achter gedaan, anders had ik het kunnen vergeten met de wekker vanmorgen...
Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Liefde gaat om de reis, niet om het doel
donderdag 12 september 2013 om 08:39
Batterij er even uithalen zal misschien helpen
En/of ween harde reset?
Zou dat eerst ff proberen en dan
als het niet werkt, inderdaad terug naar de winkel.
En/of ween harde reset?
Zou dat eerst ff proberen en dan
als het niet werkt, inderdaad terug naar de winkel.
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
donderdag 12 september 2013 om 08:44
Dat is dus de reden dat ik nooooooit meer een Samsung zal nemen, altijd wat mis met die dingen...
Maar goed zet je telefoon uit, batterij eruit, na 20 seconden er weer in, telefoon aan. Probleem opgelost. Deze oplossing kan je gebruiken bij elk probleem dat voorkomt. Dus zal je gemiddeld 1 keer per maand moeten toepassen....
Maar goed zet je telefoon uit, batterij eruit, na 20 seconden er weer in, telefoon aan. Probleem opgelost. Deze oplossing kan je gebruiken bij elk probleem dat voorkomt. Dus zal je gemiddeld 1 keer per maand moeten toepassen....
donderdag 12 september 2013 om 08:58
Hmm terug naar de winkel kan altijd nog, ik hoop eerst zelf wat dingen te kunnen proberen.
Aan en uit heb ik gedaan en helpt niet, batterij er even uit helpt ook niet. Alle laatst geïnstalleerde apps er uit halen heeft niks geholpen...
Ik bedenk me trouwens dat ik gister voor dat dit probleem begon ook alle laatste updates van de apps heb gedaan, omdat ik even op wifi kon bij mijn ouders. Misschien dat het daar dan wat mee te maken heeft... Ik moet eerst alle (ruim 2000) foto's en filmpjes in de computer gaan zetten voor ik een hard reset kan doen, dus dat moet vanmiddag dan maar gebeuren vrees ik...
Aan en uit heb ik gedaan en helpt niet, batterij er even uit helpt ook niet. Alle laatst geïnstalleerde apps er uit halen heeft niks geholpen...
Ik bedenk me trouwens dat ik gister voor dat dit probleem begon ook alle laatste updates van de apps heb gedaan, omdat ik even op wifi kon bij mijn ouders. Misschien dat het daar dan wat mee te maken heeft... Ik moet eerst alle (ruim 2000) foto's en filmpjes in de computer gaan zetten voor ik een hard reset kan doen, dus dat moet vanmiddag dan maar gebeuren vrees ik...
donderdag 12 september 2013 om 10:33
donderdag 12 september 2013 om 12:28
Ja klopt! 1400 had ik een tijd geleden al eens op een usb stick gezet, die kon ik alleen zo gauw niet vinden, maar die moet wel ergens liggen. Ik maak nogal veel foto's blijkbaar, want inmiddels zijn er al weer ruim 700 foto's bij gemaakt 
Ik stel het steeds maar uit omdat het zo'n rottig klusje is met mijn oude ronkende computer... Dat duurt zóóó lang!
Ik stel het steeds maar uit omdat het zo'n rottig klusje is met mijn oude ronkende computer... Dat duurt zóóó lang!