Vrijdag de 13e

13-09-2013 17:48 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_180173 wijzigde dit bericht op 14-09-2013 16:32
Reden: -
% gewijzigd
Er is niks fout gegaan vandaag, het was een dag als alle andere.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Niks te klagen over deze dag. Behalve de kou en de regen dan.
Oh wat erg...En was dat gat goed zichtbaar?

Ik heb wel een lekker dagje gehad...
Zo dat was echt een vrijdag de 13de voor jou, maar hee, je sollicitatiegesprek ging goed!

Ik ben vandaag gewoon mijn bed niet uitgekomen, kon er ook niets geks gebeuren.
Ik heb een hele goede dag gehad juist! Vanmiddag een brief gehad van de gemeente dat de kwijtschelding van de gemeentelijke belasting is toegekend, en ik krijg dus alles terug wat ik tot nu toe betaald heb: ¤350,-! Dus ik heb vanmiddag staan dansen door de woonkamer.

Hier een leuke dag gehad hoor! Niets van gemerkt.

Oehhhhh net wel een zwarte kat gezien dus ff afkloppen

Nu maar hopen dat jouw geluk in t sollicitatiegesprek zit!
Nou, weer een goede reden erbij om het OV in Nederland te boycotten. Wat 'n belachelijke boete! En zelf rijden ze nagenoeg nooit op tijd toch?

Hier niets mis gegaan en ik geloof ook niet zo in vrijdag de 13e. Heb de afgelopen paar jaar een paar keer op vrijdag de 13e in het vliegtuig gezeten en ook dat ging gewoon goed
Oei, dat is wel veel pech inderdaad faith! Maar morgen weer een dag, en dat is géén vrijdag de dertiende

Ik heb geen pech gehad vandaag, alleen een beetje vertraging met de trein, maar dat is dagelijkse kost dus daar maak ik me allang niet meer druk om.
quote:elninjoo schreef op 13 september 2013 @ 18:54:

Nou, weer een goede reden erbij om het OV in Nederland te boycotten. Wat 'n belachelijke boete! En zelf rijden ze nagenoeg nooit op tijd toch?

Hier niets mis gegaan en ik geloof ook niet zo in vrijdag de 13e. Heb de afgelopen paar jaar een paar keer op vrijdag de 13e in het vliegtuig gezeten en ook dat ging gewoon goed Een vriendin van me is vandaag ook met het vliegtuig teruggekomen van haar vakantiebestemming, en het is goed gegaan.

Ook zag ik mensen vandaag poseren voor trouwfoto's. Dat zou ik dan weer niet doen, trouwen op vrijdag de 13de. Niet omdat ik echt geloof in dat het ongeluk brengt, maar gewoon, omdat het zo raar staat, trouwen op vrijdag de 13de :P Alsof je het ongeluk over je wil afroepen ofzo.
Hier weer zo goed als ongesteld na wat alweer de 11e poging is om zwanger te worden (na miskraam in eerste poging niet meer zwanger geweest.

Iemand die me dierbaar is moet ik na vandaag een tijdje missen.

Allemaal niet wereldschokkend, maar merk dat ik het niet goed trek dat beide dingen tegelijk vallen.

Ik koppel het niet aan de 13e, dus wat ik in dit topic zoek, weet ik eigenlijk niet.
Waar zit de any-key?
quote:Krullevaer schreef op 13 september 2013 @ 18:14:

Ik heb een hele goede dag gehad juist! Vanmiddag een brief gehad van de gemeente dat de kwijtschelding van de gemeentelijke belasting is toegekend, en ik krijg dus alles terug wat ik tot nu toe betaald heb: ¤350,-! Dus ik heb vanmiddag staan dansen door de woonkamer.

Daar zit ik nog steeds op te wachten. Met dat verschil dat ik nog niets betaald heb.

Fijn voor jou in ieder geval. Prettige meevaller.
Waar zit de any-key?
quote:vivaversus schreef op 13 september 2013 @ 18:29:

Hier een leuke dag gehad hoor! Niets van gemerkt.

Oehhhhh net wel een zwarte kat gezien dus ff afkloppen

Nu maar hopen dat jouw geluk in t sollicitatiegesprek zit!Ik zie er twee. Ze zitten naar me te miauwen, want honger.
Waar zit de any-key?
Over vliegen op vrijdag de 13e gesproken;

in het nieuws dat mensen op Kopenhagen vreemd opkeken vandaag want zij mochten op vrijdag de 13e met de AY666 naar HEL (afkorting van Helsinki) Hahaha, daar moest ik dan wel weer om lachen XD
Voor mij geen ongeluksdag vandaag. Juist een hele goede, heb namelijk te horen gekregen dat ik ben aangenomen.
quote:Penelopeia schreef op 13 september 2013 @ 18:59:

[...]

Een vriendin van me is vandaag ook met het vliegtuig teruggekomen van haar vakantiebestemming, en het is goed gegaan.

Ook zag ik mensen vandaag poseren voor trouwfoto's. Dat zou ik dan weer niet doen, trouwen op vrijdag de 13de. Niet omdat ik echt geloof in dat het ongeluk brengt, maar gewoon, omdat het zo raar staat, trouwen op vrijdag de 13de :P Alsof je het ongeluk over je wil afroepen ofzo.Hé dat heb ik ook gezien!
quote:mniekske schreef op 13 september 2013 @ 19:41:

Voor mij geen ongeluksdag vandaag. Juist een hele goede, heb namelijk te horen gekregen dat ik ben aangenomen.Gefeliciteerd!
quote:elninjoo schreef op 13 september 2013 @ 18:54:

Hier niets mis gegaan en ik geloof ook niet zo in vrijdag de 13e. Heb de afgelopen paar jaar een paar keer op vrijdag de 13e in het vliegtuig gezeten en ook dat ging gewoon goed Dat zei mijn zus ook : 'als je hun voor iedere vertraging een boete mag geven was je allang miljonair.'
220 euro, omdat je in een trein stapte die weg wilde en dat niet kon omdat jouw tas tussen de deur zat? Echt waar????! Wat een idioot hoog bedrag! Ik zou ter plekke aan het zuurstof moeten als mij dit medegedeeld zou worden. Ze moeten je de tas vergoeden, gekkenwerk dat je een boete krijgt.
quote:faith. schreef op 13 september 2013 @ 20:01:

[...]

Gefeliciteerd!Dank je!
Heb ooit eens met mijn tekenmap tussen de treindeuren gezeten. Nou echt wel dat de trein gewoon wegreed! Ik had mazzel dat hij bij het volgende station weer aan die kant stopte wat ie anders nooit deed! Met geen mogelijkheid kreeg ik mijn map van een paar cm dik er tussen uit getrokken! Ik moest de trein wel hebben want ik had examens die dag...ik was ook niet te laat, want stond al 15 minuten op de trein te wachten, het was alleen belachelijk druk met treinreizigers.....

Balen dat je een echte vrijdag de dertiende dag had....
[img]http://www.invito.com/images/catalog/pr ... 003_01.jpg[/img]

Ik heb zo een tas en toen hij er tussen zat gingen mijn spullen gemaar naar 2 kanten dus mijn tas was toen ook maar iets van 5 centimeter dik.

Maar toen ik een tijdje terug ook met de trein ging sloot er ook een deur niet goed en toen kon de trein niet wegrijden, hij moest toen weggesleept worden omdat de beveiliging er dan niet afgaat.
Wat een rot dag. Maar lees ik nou niet goed? Waarom krijg jij een boete omdat jouw tas tussen de deur zit? Daar kon jij toch niets aan doen?

Oh wat zou ik woest zijn, bezwaar aantekenen.

Ik had gister een leuke dag verder, terwijl ik altijd argwaan heb op vrijdag de 13e.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mijn man werd om 19.41 uur opdrachtloos gisteravond. Net toen ik vond dat vrijdag de dertiende zo geruisloos voorbij was gegaan.

Hij zou tot minstens het eind van het jaar mogen blijven op de opdracht die hij deed maar de eindklant trok de stekker gisteren uit het project.

Wat 'n ellende.
Wij zijn dus wel op vrijdag de dertiende getrouwd, vonden wij juist grappig! Gisteren dus alweer 22 jaar... Dat op zich is tegenwoordig al een hele prestatie, toch? Maar... onze zoon vloog gister van Praag naar Rome en dát vond ik toch minder... Gek eigenlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven