Befverslaafd

14-09-2013 15:52 98 berichten
-

Beffen, hoe leuk vind je het?

Totaal aantal stemmen: 25

Ik bef omdat ik het lekker vind (12%)
Ik bef alleen om haar een plezier te doen (4%)
Ik bef niet (20%)
Ik kan er geen genoeg van krijgen (44%)
Bah vies (8%)
Anders... namelijk (12%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 14 september 2013 @ 17:53:

En het gekke is, ik ben niet vies van seks maar door Arie vind ik het ineens een heel smerig gebeuren Dat heb ik nou ook!
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
quote:_nora_ schreef op 14 september 2013 @ 17:54:

[...]

Dat heb ik nou ook!Get lost Arie!
Vind het persoonlijk wel erg triest dat Arie niet beft tijdens de periode.

Je zal maar zomerperiode hebben, of winterperiode, dan sta je er mooi gekleurd op zeg...
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 september 2013 @ 17:33:

[...]

Dat lijkt me dan wel weer een leuk topic: ik heb mijn man gepijpt en hij is in mijn mond klaargekomen en toen hebben we getongzoend en toen heeft hij mij gebeft en ben ik nu zwanger?inderdaad haha. zou me niks verbazen op het viva forum
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:Louise70 schreef op 14 september 2013 @ 17:56:

[...]

Get lost Arie! Voor mij hoeft Arie niet weg hoor. Als ik het echt zat word lees ik zijn topics gewoon niet meer.
-
TO, door jouw nick, droog ik op. Zo droog als de Sahara. Een vacuum. Libido: weg..

Het woord papa is zo on-sexy en dan vooral als een man zichzelf papa noemt. *braak*
+1 Scamp, als ik al van plan was me te laten beffen vanavond dan is dat nu verdwenen.. M'n flamoes klapt spontaan dicht van jouw postings Papa *braak*
Nou ja.. dat dus..
-
quote:papa_arie schreef op 14 september 2013 @ 19:05:

[...]

[...]

Volgens mij vraag ik toch echt niet jullie mening over mijn nick.

Maar als jullie wat inhoudelijks weten in te brengen hoor ik het graag.Ik kan geen antwoord geven op je vraag want ik ben toch echt een vrouw.
-
Wat jij wilt Papa... Nee, ik ben niet befverslaafd..
Nou ja.. dat dus..
quote:Scamp schreef op 14 september 2013 @ 19:08:

[...]

Ik kan geen antwoord geven op je vraag want ik ben toch echt een vrouw.Dat sluit nog niet uit dat je ooit iemand hebt gebeft .
quote:Jibba schreef op 14 september 2013 @ 17:42:

Voor de beelddenkers:

[img]http://ct.weirdnutdaily.com/ol/wn/sw/us ... res/64.jpg[/img]
quote:papa_arie schreef op 14 september 2013 @ 19:10:

[...]

Waarom reageer je dan, behalve te trollen?

En wéér een nieuwe definitie van trollen gevonden, hoera! Als iemand je topic niet juichend omarmt is ie dus een trol.

Dan zou ik met even veel recht kunnen zeggen dat jij zelf een trol bent, omdat je dit topic willens en wetens hebt geopend terwijl je dondersgoed weet dat de voorloper ook al geen eclatant succes is geworden.
Ik bef nooit en ik verbaas me over de tijd die je hier doorbrengt TO. Met alle seks die jij en mama hebben, waarom hang je hier dan nog rond.

Als ik een partner had , dan wist ik het wel. Seks is toch veel leuker dan een beetje schrijven over seks.

Ik denk dat jij en mama dezelfde zijn en dat je geil wordt van het schrijven over seks.
-
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 september 2013 @ 19:13:

[...]

Dat sluit nog niet uit dat je ooit iemand hebt gebeft .

True
Ik ben dol op beffen.
quote:papa_arie schreef op 14 september 2013 @ 19:10:

[...]

Waarom reageer je dan, behalve te trollen?

Ik zit hier al zeker 10 jaar

Ik ben allesbehalve een trol Arie.
En dan hebben papa en mama ook nog kinderen waar iets mee gedaan zou moeten of kunnen worden, leuk of functioneel.

En dan moet er worden gekookt (maar dat kan papa misschien terwijl mama kluift), opgeruimd en de administratie worden gedaan (maar papa kan mama dan, terwijl de kinderen TV kijken, onder het tafelkleed lassie-en.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je kan het wel vragen met een pol maar wat heb je aan het antwoord? Wat schiet jij er mee op om te weten hoe anderen er over denken?

Een bef verslaving kan denk ik leiden tot roodheid en schraalheid van de vulva of tot allerlei relatieproblemen omdat je voortdurend van vulva moet wisselen?
quote:ThunderassMan schreef op 14 september 2013 @ 19:24:

Ik ben dol op beffen.Ik vind het ook wel een gezellig werkje, maar ik ben niet verslaafd.
Wowie
geniet van het leven
quote:Louise70 schreef op 14 september 2013 @ 17:53:

En het gekke is, ik ben niet vies van seks maar door Arie vind ik het ineens een heel smerig gebeuren Goh, volgens mij herken ik dat ook..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven