Naar Terneuzen?

15-09-2013 20:04 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet binnenkort naar Cadzand. Het liefst ga ik met de trein maar ik zie dat er helemaal geen treinen rijden in dat stuk van Zeeland.

Vorig jaar ben ik ook geweest en ben toen op een Belgisch treinstation opgestapt (woon vlakbij de grens) en ben toen met de trein naar Brugge gegaan. Maar jeetje, wat een onderneming was dat. Paar keer overstappen en je bent uren onderweg.

Weet iemand wat de handigste manier is om daar te komen (mag eventueel ook tot Terneuzen)? Of toch maar gewoon met de auto gaan?
Trein richting Goes of Middelburg. In Goes of Middelburg de bus naar tolplein ( tunnel) en dan de bus richting Terneuzen.
Trein tot vlissingen en dan met de pont naar breskens en dan de bus naar cadzand.

Bus van terneuzen naar cadzand.

Met de auto naar cadzand.

Meer opties zijn er niet. Ik heb er een lange tijd gewoond.

Zie 9292ov.nl, het ov is niet super en de pont vaart beperkt. Ov is eigenlijk dramatisch buiten het seizoen. Overdag valt het wel mee......maar als je 's avonds terug moet :S

Succes!
Dank jullie wel.

Ik ben nog nooit in Vlissingen geweest dus hoe ver is die pont vanaf het station? En hoe lang zit je op zo'n pont?
Woonde > 20 jaar geleden in Vlissingen, maar ze zullen het treinstation/de veerboot naar 'de overkant' nog wel niet verplaatst hebben: die liggen naast elkaar.

In mijn herinnering duurde de oversteek iets van een kwartier/twintig minuten.
Ligt idd naast elkaar. Is trouwens ook allemaal te Googleen TO! Via reisplanner voor openbaar vervoer. Mocht je met de auto gaan is Google maps wel een goed alternatief voor de TomTom .
Voetveer Vlissingen-Breskens. Terminal ligt naast station Vlissingen.
Oh mosterd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven