Naar Terneuzen?
zondag 15 september 2013 om 20:04
Ik moet binnenkort naar Cadzand. Het liefst ga ik met de trein maar ik zie dat er helemaal geen treinen rijden in dat stuk van Zeeland.
Vorig jaar ben ik ook geweest en ben toen op een Belgisch treinstation opgestapt (woon vlakbij de grens) en ben toen met de trein naar Brugge gegaan. Maar jeetje, wat een onderneming was dat. Paar keer overstappen en je bent uren onderweg.
Weet iemand wat de handigste manier is om daar te komen (mag eventueel ook tot Terneuzen)? Of toch maar gewoon met de auto gaan?
Vorig jaar ben ik ook geweest en ben toen op een Belgisch treinstation opgestapt (woon vlakbij de grens) en ben toen met de trein naar Brugge gegaan. Maar jeetje, wat een onderneming was dat. Paar keer overstappen en je bent uren onderweg.
Weet iemand wat de handigste manier is om daar te komen (mag eventueel ook tot Terneuzen)? Of toch maar gewoon met de auto gaan?
zondag 15 september 2013 om 20:07
Trein tot vlissingen en dan met de pont naar breskens en dan de bus naar cadzand.
Bus van terneuzen naar cadzand.
Met de auto naar cadzand.
Meer opties zijn er niet. Ik heb er een lange tijd gewoond.
Zie 9292ov.nl, het ov is niet super en de pont vaart beperkt. Ov is eigenlijk dramatisch buiten het seizoen. Overdag valt het wel mee......maar als je 's avonds terug moet :S
Succes!
Bus van terneuzen naar cadzand.
Met de auto naar cadzand.
Meer opties zijn er niet. Ik heb er een lange tijd gewoond.
Zie 9292ov.nl, het ov is niet super en de pont vaart beperkt. Ov is eigenlijk dramatisch buiten het seizoen. Overdag valt het wel mee......maar als je 's avonds terug moet :S
Succes!
zondag 15 september 2013 om 20:38