Inpakpapier extra groot

16-09-2013 11:02 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet een aantal erg grote wissellijsten in pakken. Hiervoor heb ik inpakpapier nodig, graag extra groot want dan hoef ik geen stukken aan elkaar te plakken. Ik kan het alleen nergens vinden, behalve sinterklaaspapier bij het Kruidvat (en het is dus niet voor Sinterklaas). Heeft iemand een idee waar zou ik dit kunnen kopen? Ik heb het vanavond nodig, dus online is geen optie.
Ikea!
Komt wel goed, schatje!
Daar zie ik het vaak bij de kassa's staan en heb het zelf ook weleens gehaald. Weet niet of ze het nu ook hebben en of het überhaupt bij jou in de buurt zit?
Komt wel goed, schatje!
Ik heb de lijsten bij Ikea gekocht. Daar hadden ze geen inpakpapier helaas.... Volgens mij is hebben ze dit alleen in bepaalde filialen.
Mijn stiefvader werkte samen met een speelgoedverkoopster (internet) en moest ook spelletjes en lijstjes en dergelijke verpakken wij hadden vandat bruinige papier op een grote rol, dit kon je zo lang of kort maken als je zelf wou, weet alleen niet meer hoe dat papiersoort heet..
Heb het gevonden, http://www.rajapack.be/nl ... t-125gm2_OFF_BE_0296.html
quote:itsmyempire schreef op 16 september 2013 @ 11:18:

Heb het gevonden, http://www.rajapack.be/nl ... t-125gm2_OFF_BE_0296.htmlZou een optie kunnen zijn alleen heb ik geen tijd om het online te bestellen en te laten bezorgen, want ik heb het vanavond nodig. Ik heb ook ietsje minder dan 125 meter nodig . Bedankt voor het meedenken!
Wow 65 euro ex BTW. Dat is wel een beetje duur he
Komt wel goed, schatje!
Ga naar de Aldi, haal de witte vellen tussen de pakken suiker vandaan. Dat deed mijn moeder vroeger, zo kreeg ik lekker groot papier om op te tekenen... Of is dat te budget...
quote:jongemama20 schreef op 16 september 2013 @ 11:31:

Wow 65 euro ex BTW. Dat is wel een beetje duur he Nee, daar krijg je een pallet (20 rollen) voor, maar moet je wel 5 pallets bestellen. Maar niet helemaal wat ik zoek dus
quote:maaike0105 schreef op 16 september 2013 @ 11:35:

Ga naar de Aldi, haal de witte vellen tussen de pakken suiker vandaan. Dat deed mijn moeder vroeger, zo kreeg ik lekker groot papier om op te tekenen... Of is dat te budget...Die vellen zijn te klein denk ik. Dan moet ik nog steeds plakken, alleen dan niet in de breedte maar in de lengte. (En ik durf niet zo goed vellen papier uit stapels suikerpakken in de Aldi te pakken, ik zie die hele toren al op me storten).
Modus waar woon je ?

Ik heb nl hier thuis zo'n grote winkel rol met inpakpapier..
Wat is er mis met aan elkaar plakken? Het papier wordt het toch meteen afgehaald.
Zespri, bedankt voor het aanbod! Regio 023.
rolletje behang kopen. Vaak zijn er bij de bouwmarkt rollen voor 2-3 euro op te halen als de collectie veranderd, maar het goedkoopste behamg is meestal ook onder een tientje
quote:abc schreef op 16 september 2013 @ 12:01:

Wat is er mis met aan elkaar plakken? Het papier wordt het toch meteen afgehaald.

Dat is het alternatief inderdaad. Nadeel is dat het lastig inpakt (ik moet dan stukken van ruim 2 meter aan elkaar plakken in de lengte) en ik moet er 4 inpakken (afmetingen 100 cm bij 70 cm) en het moet nog vervoerd worden. Aan elkaar plakken maakt de pakken erg kwetsbaar.

Het is natuurlijk ook geen probleem van wereldformaat :-) Als ik het niet kan vinden ga ik rollen aan elkaar plakken!
Om de kwetsbaarheid iets de verminderen kun je het dubbel inpakken. Eerst in de lengte eromheen en met veel plakband vastplakken en daarna in de breedte eromheen. Dan heb je twee lagen. Kost je wel een rolletje plakband .
Modus dat wordt lastig ik zit in 0528 regio..

Ken je niet iemand met een winkel ?
quote:modus_ schreef op 16 september 2013 @ 11:11:

Ik heb de lijsten bij Ikea gekocht. Daar hadden ze geen inpakpapier helaas.... Volgens mij is hebben ze dit alleen in bepaalde filialen.nee hoor, zit gewoon in het assortiment en in ieder filiaal.
Ik heb papier gevonden! Bij het postkantoor. Van dat bruine pakpapier. Bedankt voor het meedenken allemaal!

En LelytjevanDalen - ik heb het niet gevonden (wel gewoon pakpapier) bij de Ikea. Volgende keer ga ik kijken. Waarschijnlijk heb ik er toch overheen gekeken.
Nou, dan had ik toch gewoon sinterklaaspapier gebruikt. Ziet er toch veel leuker uit dan van dat bruine papier. Ik pak hier het hele jaar door in sinterklaaspapier in als dat is wat ik heb liggen
quote:Desperate_Housewive schreef op 16 september 2013 @ 13:56:

Nou, dan had ik toch gewoon sinterklaaspapier gebruikt. Ziet er toch veel leuker uit dan van dat bruine papier. Ik pak hier het hele jaar door in sinterklaaspapier in als dat is wat ik heb liggen Ik ben net bij het Kruidvat geweest, maar daar hadden ze het papier nog niet binnen gekregen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven