De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
IK WIST HET PEACY. Een vriend tssss nice try nice try!!!

Ah Tashy toch superrot deze periode. En zoveel geld geven voor een verjaardag van je ex? nee hoor, sorry. Je hebt het zelf niet breed dus hoe durft hij zulke bedragen te vragen?!!?!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vond ik ook een beetje vaag. Maar ik ga zo na werk lekker wat anders doen en ben morgen ook niet thuis. Hij viert zijn verjaardag niet en zijn dochter zit bij hem dus ik heb gisteravond gewoon open kaart gespeeld en aangegeven dat ik voor die laatste paar weekjes niet wil dat de spanningen zo hoog oplopen dat de boel escaleert. En dat ik daarom een beetje afstand neem. Dat snapte hij godzijdank. Ik vind het ook heel raar om voor het eerst sinds jaren niks ermee te doen en nieteens thuis te zijn maar ja daarvoor ben je uit elkaar.

Jullie nog plannen dit weekend? Ik ga zelf lekker op tournee. Langs mijn ouders, een vriendin en zondag heb ik afgesproken om nieuwe mensen te leren kennen dus ben benieuwd. Heb gemerkt dat als ik de weekenden volplan ik geen tijd heb om na te denken over dingen en dat scheelt een jas.
Let love rule!
Yellow, lijkt me super moeilijk zoveel nummers onthouden. Wat voor muziek maken jullie?

Peacy, ahaaaaaaaaaa! hahaha

Tashy, vervelende situatie, fijn dat je iig weet wanneer dat voorbij is.

Ik heb geen plannen dit weekend, behalve hier een beetje opruimen.

Ik heb gisteren van mijn ouders een klein extaatje gekregen omdat ik ze ergens mee geholpen heb en ik heb net heel decadent vega dim sum besteld. Mijn weekend is nu sowieso al goed
Het is écht geen vriend/relatie. Daar moet ik voorlopig nog even niet aan denken namelijk .

Hoe gaat het hier met jullie?

Ik heb een dipje namelijk, dus hoop op leuke vrolijke verhalen :D
yeeh heb binnenkort een date! oud klasgenootje had me halfjaar geleden op Feestboek toegevoegd en nooit echt diepzinnig gepraat ofzo. Gister zaten we perongeluk 3x hetzelfde te liken en heb ik hem aangesproken in de chat. Bleek ie me toen op school (10 jaar geleden) kei leuk te vinden maar hij durfte niks te zeggen. En nu op Facebook ook niet. heb tot 1 uur snachts met m op de chat gezeten en toen zei ie ineens "en wanneer gaan we wat drinken?"
Let love rule!
10 jaar geleden was ik 20 en hij 16 en vond ik m volkomen oninteressant. Nu is ie 26 dus das heel ander verhaal...lol
Let love rule!
Yeah! Goed zo
@Tequila we spelen soulmuziek uit jaren 60, veel Stax (Otis Redding).

@Peacy gaat het weer een beetje lieverd

@Tashy wat een leuk nieuws een date! Doe je het voorzichtig aan, je bent nog beetjebreekbaar he.
Ja, beetje is gewoon een rotweek nu. Alles is een beetje teveel en ik ga gewoon door en door. Ergste is, ik weet het van mezelf en toch doe ik het :p
Heb besloten voorlopig me even niet aan dates te wagen. Na een weekendje soul searchen wil ik eerst mezelf op de rit krijgen. Zeker omdat ik nog steeds gevoelens heb voor de duitsert. Dat moest eerst slijten. Ik focus me even op de leuke dingen die met vriendinnen gepland staan, en mijn nieuwe katje wat ik over een maand kan ophalen. Dan gaat vanzelf mijn hart wel weer keer openstaan voor iemand anders. Maar niet nu.
Let love rule!
Joehoeeee Hoe is het met jullie allemaal?

Hier is het druk, druk, druk en nog iets drukker.... Ik denk dat ik de regen vandaag aangrijp als goed excuus om mijn huis niet uit te gaan en bij te tanken
Ik zocht ons!

Maar mobiel kan ik niet naar de tweede pagina!

Hier gaat t bagger en kut .

Woensdag was het een half jaar geleden dat mama overleed. En dat voelt gewoon bah..

Dus al een paar nachten niet geslapen .
Oh kan me voorstellen dat het dan kut gaat

Ik krijg het al koud bij het idee dat mijn moeder er ooit niet meer zal zijn.
Niet doen!

Kan er niet over meepraten maar het idee alleen al dat ze er op een dag niet meer is... fuck meis snap heel goed dat je je even totaal kut voelt nu....
Let love rule!
En dan was onze band ook niet je van het. Gelukkig is er hulp onderweg ..

Hoe gaat het met de rest?
Ahhhhhhh, is TO weer gevlogen? Jammer joh, ik vond je altijd een superleuke forummert, "anoniem78234793457".

*Sorry voor inbreken in jullie topic, communeleden*
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
.
O nee, Yellow vertrokken :(
O en by the way, iedereen is gewoon welkom hoor
Yellow?

Neee
Lig een paar dagen ziek in mijn nest en Yellow has left the building... Watskeburt ?!
Let love rule!
Hoe is het met iedereen hier?
Gaat. Eindelijk reactie van GGZ.

Behoorlijk druk met m'n studie

(en soggen)
Hier weer even een update na een lange radiostilte. Mijn leven heeft de afgelopen maand wel een soap geleken. Maar... ik ben dus enorm verliefd haha. Giga leuke vent tegen gekomen mega klik vanaf dag 1 en nu allebei pubertjes. Had paar dates achter de rug toen ineens in de stromende regen de Dikke Duitser met een zelfgeschreven lied op mijn stoep stond (ja echt...ik verzin het niet...was het maar zo'n feest). Hij was eindelijk bij zijn vriendin weg bla bla bla. Ik heb m bedankt voor de moeite en gezegd dat ie te laat is. Om het in Bridget Jones termen te houden (jak ik haat die film maar dat terzijde) ik ben voor de Mr Darcy gegaan en nog geen seconde spijt van gehad........ Hoe is t met jullie? Ik zie dat t hier helaasch beetje doodgebloed is maar die dingen gebeuren.....
Let love rule!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven