chocoladetaart hema

19-09-2013 17:31 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een half uur geleden een lekkere chocoladetaart gekocht bij de hema voor de verjaardag van mijn moeder vanavond, maar wil eigenlijk dat ze hem niet ziet. We zouden namelijk niks vieren dus het is een verrassing.

Waarschijnlijk ligt de taart al sinds vanochtend daar in de vitrine en die zijn geloof ik niet gekoeld. Moet ik als we m vanavond gaan snijden dan toch tot die tijd in de koelkast bewaren of kan die nog wel een paar uur zonder koeling? Dan ziet ze m namelijk niet al liggen. Verrassing is leuk maar lekkere taart is ook leuk dus ik durf niet zomaar het risico te nemen.

Kan ook niet zien hoe hij er van binnen uitziet maar van buiten in ieder geval helemaal bedekt met een laagje chocoladecreme.
Rara waar heb ik nu trek in...
Kun je hem niet ergens leggen in de kelder ofzo?
Je had daar denk ik even moeten vragen hoe lang hij al lag.. ik zou 'm toch in de ijskast doen. Kan je 'm niet vermommen? Of gewoon de rest vast opeten en haar stukje koelen, da's makkelijker verstoppen
Oh chocoladetaart...................................

Kan hij ook afgedekt in de garage of een andere koele plaats staan?
Jaaa, ik kan m denk ik wel ongezien in de schuur leggen? Het is buiten niet heel koud maar toch...

Ik moet overigens ook heel erg mijn best doen om er niet van te eten
Vraag anders of ie even bij de buren in de koelkast mag staan...
Lijkt me dat de vitrine bij de Hema gewoon gekoeld is.
Hij mag anders wel bij mij in de koelkast hoor, mjammie!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Je mag hem hier wel neerzetten hoor....
Vitrine bij de Hema is gewoon gekoeld.
En nog 2 uurtjes in de schuur zetten kan prima, het is nu niet heel warm buiten.
De chocoladetaart van de Hema is heerlijk jammie. Krijg er gelijk trek in..
Hij staat in de schuur nu. Ik denk dat dat wel kan. Wie in de buurt is mag vanavond een stuk komen halen
Chcoladetaart

quote:oogappeltje schreef op 19 september 2013 @ 18:48:

Hij staat in de schuur nu. Ik denk dat dat wel kan. Wie in de buurt is mag vanavond een stuk komen halen

Waar is buurt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven