Befverslaafd
maandag 16 september 2013 om 11:58
maandag 16 september 2013 om 12:24
quote:shakethatthang schreef op 16 september 2013 @ 11:58:
Jezus zeg "Aarie", ga lekker op een sexdating site dit soort infantiele vragen sellen Wat ben jij een frust zeg. Ik geloof nooit dat je thuis aan je trekken komt, vandaar dit vreemde gedrag van je, zielig! Kan iemand die vent niet blokkeren...?Je kunt hem zelf onder de negeerknop zetten als je dat wilt.
Jezus zeg "Aarie", ga lekker op een sexdating site dit soort infantiele vragen sellen Wat ben jij een frust zeg. Ik geloof nooit dat je thuis aan je trekken komt, vandaar dit vreemde gedrag van je, zielig! Kan iemand die vent niet blokkeren...?Je kunt hem zelf onder de negeerknop zetten als je dat wilt.
Je bent zelf een theepot
maandag 16 september 2013 om 16:04
quote:coralie76 schreef op 16 september 2013 @ 15:55:
dat zou je wel willen, die billenkoek. denk dat dit soort types daar op kikt. ik denk dat je ook je handjes niet boven tafel hebt tijdens het lezen op dit forum
Je moet niet DENKEN, zonde van je tijd....
Ik WEET wel beter.
En nee hij houdt niet van billenkoek, ik des te meer!
dat zou je wel willen, die billenkoek. denk dat dit soort types daar op kikt. ik denk dat je ook je handjes niet boven tafel hebt tijdens het lezen op dit forum
Je moet niet DENKEN, zonde van je tijd....
Ik WEET wel beter.
En nee hij houdt niet van billenkoek, ik des te meer!
maandag 16 september 2013 om 16:05
quote:shakethatthang schreef op 16 september 2013 @ 11:58:
Jezus zeg "Aarie", ga lekker op een sexdating site dit soort infantiele vragen sellen Wat ben jij een frust zeg. Ik geloof nooit dat je thuis aan je trekken komt, vandaar dit vreemde gedrag van je, zielig! Kan iemand die vent niet blokkeren...?
Weer zo´n denkerd...
Tsssssssssssssss, hahaha, lach me kapot.
Jezus zeg "Aarie", ga lekker op een sexdating site dit soort infantiele vragen sellen Wat ben jij een frust zeg. Ik geloof nooit dat je thuis aan je trekken komt, vandaar dit vreemde gedrag van je, zielig! Kan iemand die vent niet blokkeren...?
Weer zo´n denkerd...
Tsssssssssssssss, hahaha, lach me kapot.
maandag 16 september 2013 om 16:07
quote:danivo schreef op 14 september 2013 @ 21:59:
Heb je het T-shirt al?
[img]http://image2.spreadshirt.com/image-ser ... -Pussy.png[/img]Goeie tip, dankjewel. Zetten we meteen op het verlanglijstje...
Heb je het T-shirt al?
[img]http://image2.spreadshirt.com/image-ser ... -Pussy.png[/img]Goeie tip, dankjewel. Zetten we meteen op het verlanglijstje...
woensdag 18 september 2013 om 20:46
woensdag 18 september 2013 om 21:17
vrijdag 20 september 2013 om 07:40
vrijdag 20 september 2013 om 22:03
zaterdag 21 september 2013 om 00:12
Ah nu weet ik t weer jij bent die man van het trio topic. Ik vind overigens prima dat jij je vrijdag avond doorbrengt met de seks pijler vullen met je fantasieën over het aflebberen van de flappen wassers van je vrouw en het hebben van wedstrijden putje roeren met een mede zwaardvechter maar vindt t wel beetje ongepast om dit te doen onder de naam papa Arie ??!!!